![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik volg dit gesprek niet ![]() ![]() |
|
Ah het is een album, geen band haha ![]() |
|
Goed gesprek met jezelf. ![]() Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
quote: Phoenix Rising vind ik eigenlijk minstens even goed ![]() Latere albums iets meer wisselend qua kwaliteit, killer afgewisseld met filler... ![]() |
|
Satanic Warmaster. Hou eens op joh ![]() ![]() ![]() ![]() Borduren met gebalde vuisten. /// Harm's Way! /// I'm on a horse! /// "Negers hebben nooit een vouwwagen" ![]() |
|
Aosoth. Ik krijg het topic geeneens open zelfs. "The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist." ![]() |
|
quote: ![]() Trek ik altijd prima moet ik zeggen. "The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist." ![]() |
|
Die foto helpt niet om mij te overtuigen. Jeetje. ![]() Borduren met gebalde vuisten. /// Harm's Way! /// I'm on a horse! /// "Negers hebben nooit een vouwwagen" ![]() |
|
Haha, dat was ook zeker niet mijn verwachting ![]() "The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist." ![]() |
|
Crowbar Kraaien horen in de lucht en nergens anders. ![]() |
|
Bij dat woord moet ik altijd denken aan halflife 2, hehe. Samen voor ons eigen, laat de rest de rambam krijgen. Samen voor ons eigen, want alleen is maar alleen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |