|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Maar hoe moet ik dat dan inladen? When your people matter, menstrual health matters |
|
In Cubase bedoel je? Als je precies dezelfde structuur overneemt, de settings van mijn plugins overneemt in de Cubase variant dan moet je eigenlijk op hetzelfde uitkomen. Eventjes nadenken.. ik heb eigenlijk wat stockplugins betreft eigenlijk alleen maar de EQ, de Gate en de Impulse Loader gebruikt. Die plugs zijn echt supertransparant, zit geen magie in. De compressie en kleuring heb ik uit gratis plugins gehaald, dus dat kun je nog veel makkelijker overnemen. Alles wat ik heb gebruikt is zowel voor Mac als Windows. Dus ff een kwartiertje alles downloaden en installeren en je bent op weg. Ik kom er net achter dat de Reaper plugins ook los te downloaden zijn om te gebruiken in je DAW naar keuze! Dan wordt het nog makkelijker. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 18-02-2022 18:59] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Een keer bij me langs komen is ook mogelijk hoor, dat we het samen doornemen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Stuur eens door dan, gay! Ben benieuwd. |
|
quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Woeps. Mijn bril was afgewaaid. |
|
Toen zei die poot KRAK. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Goed gespeeld! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Klinkt inderdaad al heel niet verkeerd zo. Goed gedaan! https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Hé Spec volgens mij had ik zelfs die Reaper plugins al hehe, een hele bundle en zbeginmen allemaal met Rx? Zijn gewoon VSTs toch? Daar kun je volgens mij de instelling gewoon als bestand van wegschrijven? When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik weet het niet... ik vind de originele mix, als je je hebt neergelegd bij het weinige laag, ontspannender wegluisteren. Let op, dit is mijn persoonlijke mening en in geen geval bedoeld als aanval oid op spectre. |
|
Ik neem je niks kwalijk hoor Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Andere gitaar met ander hout, wat minder EQ, volgens mij een tikkie zwaarder zo? https://www.soundclick.com/music/songInfo.cfm?songID=14396849 @Snaeck: ik ben even kwijt wat we zouden doen qua tempi en maatsoorten? Zal ik dan screenshots maken van de tempo track? When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: quote: Dat zei ik vorige maand al.. Maar kennelijk weet je het toch beter Fusion, dus weet je wat, zoek het lekker uit. Precies het ENIGE waar je niets aan hoefde te veranderen ga je nu mee zitten kutten. Het is echt ongelofelijk hoe eigenwijs jij bent. Kennelijk heb je dan ook niets gedaan met de tips en opzet van Spectre dus ik bespaar mijzelf liever de moeite. Succes er mee. |
|
Lekker is dat, ik zat er helemaal klaar voor |
|
Ga toch lekker die reverse-triple-flam-ballscratch-diddle-a-titties oefenen, dat heb ik nog zo grondig uitgelegd zondag. |
|
|
|
quote: Das een beetje kort door de bocht he, hij wil gewoon nog eens zijn gitaarsound verbeteren. Dat maakt voor jouw nieuwe drumsetup toch niet heel veel uit? Wat betreft mijn tips en mix filosofie, Fusion en ik hebben deze maand nog een mini ZM-meeting, bij mij in mijn studio. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Wat vond je van mijn mix Snaack? Met inachtneming dat ik met dezelfde niet optimale stems moest werken die jij ook hebt gehad. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Nee natuurlijk niet want die tracks zijn in 3 seconden ingeladen. Maar dat is niet het punt. Wij proberen Fusion te helpen beter te leren mixen, zeggen dat het overal aan ligt behalve aan de gitaarsound en waar gaat hij vervolgens aan prutsen? |
|
quote: Het klonk al veel, veel beter. Ik was daarom van plan het anders aan te pakken en te proberen een totaal ander geluid te laten horen. Wat aandacht besteden aan een andere drumsound en kijken wat dat voor het geheel doet. |
|
Pak zijn post erbij, hij vraagt enkel feedback voor de gitaarsound. Ik ga hem binnenkort echt wel proberen te laten horen wat ik hoor, hoe hij moet gaan luisteren, wat hij kan optimaliseren in zijn ruimte. En dat gaat het beste als je fysiek bij elkaar zit. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Rieleeeks Snaack. Het. Is. Een. Andere. Gitaar. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Zekers, hij staat nog steeds genoteerd! When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |