IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Afscheidsbrief Volgende pagina
Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 13-11-2002 12:38 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Naar aanleiding van het vele depri aandachtgetrek: Plaats hier je afscheidsbrief die je zou schrijven, mocht je ooit zelfmoord gaan plegen [of niet].

Dus gewoon posten wat jij aan de wereld kwijt zou willen als je er een einde aan zou willen maken. Je hoeft niet perse echte suicidaale gevoelens te hebben. Dus voor alle blije mensen en Jenje: Doe ff net alsof.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 13-11-2002 12:39 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Oja: En graag serieus. Hij staat niet in Onzin.


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 13-11-2002 12:46 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

ik zou niks schrijven .ik wil ook geen mensen op mijn begravenis .
iedereen gaat gewoon verder met zijn of haar leven met dingen die hij of zij leuk vind .



Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 13-11-2002 12:47 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Ik denk dat de inhoud heel persoonlijk zou zijn en erg gericht op bepaalde personen en dus kalk ik dat niet hier neer


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 13-11-2002 12:50 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Dit is zo'n topic waar je depri van kan worden...zit t hier vol met sociale randgevallen ofozo, als je jezelf down voelt, doe er wat aan, zelfmoord=zwak! (en ja, vroeger heb k er ook wel eens aan gedacht)


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 13-11-2002 12:56 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

ehmm.. je kunt toch ook een afscheidbrief schrijven als je weet dat je aan het einde van je leven bent (ouderdom, ziekte etc.) of voor het geval dat je plotseling komt te overlijden? Zelfde als met je testament.. dat kun je ook maar beter alvast hebben liggen.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 13-11-2002 12:56 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2002 12:50 schreef Gunman het volgende:
Dit is zo'n topic waar je depri van kan worden...zit t hier vol met sociale randgevallen ofozo, als je jezelf down voelt, doe er wat aan, zelfmoord=zwak! (en ja, vroeger heb k er ook wel eens aan gedacht)
Dit topik is daar juist niet voor!
Maar waarop baseer je deze uitspraak [dat zelfmoord zwak is bedoel ik].


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 13-11-2002 12:56 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2002 12:56 schreef helmet het volgende:
ehmm.. je kunt toch ook een afscheidbrief schrijven als je weet dat je aan het einde van je leven bent (ouderdom, ziekte etc.) of voor het geval dat je plotseling komt te overlijden? Zelfde als met je testament.. dat kun je ook maar beter alvast hebben liggen.
Ja idd! Ik kon er ff niet opkomen, maar ik wist dat ik iets vergeten was.


Dark_child
Killing for religion, Something I don't understand
Usericon van Dark_child
Posted 13-11-2002 13:02 by Dark_child Wijzig reactieProfiel van Dark_childQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2002 12:56 schreef Slechtheid het volgende:
Dit topik is daar juist niet voor!
Maar waarop baseer je deze uitspraak [dat zelfmoord zwak is bedoel ik].


Dat zelfmoord zwak is ben ik het opzich wel mee eens, het is een te makkelijke manier om van je problemen af te zijn, er zijn vaak genoeg andere manieren om van je problemen af te komen, maar er zullen altijd mensen zijn met problemen waarbij zelfmoord echt de enige uitweg is.


Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 13-11-2002 13:03 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2002 13:02 schreef Dark_child het volgende:
maar er zullen altijd mensen zijn met problemen waarbij zelfmoord echt de enige uitweg is.
Klopt.

Ik denk trouwens dat mensen die nooit depressies meemaken totaal geen recht van spreken hebben, omdat ze simpelweg niet weten waarover ze het hebben.


DeCiPhEr
Usericon van DeCiPhEr
Posted 13-11-2002 13:04 by DeCiPhEr Wijzig reactieProfiel van DeCiPhErQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2002 13:03 schreef Slechtheid het volgende:
Klopt.

Ik denk trouwens dat mensen die nooit depressies meemaken totaal geen recht van spreken hebben, omdat ze simpelweg niet weten waarover ze het hebben.


inderdaad, maar niet iedereen die depressief is die wilt zelfmoord plegen


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 13-11-2002 13:06 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2002 13:04 schreef DeCiPhEr het volgende:
inderdaad, maar niet iedereen die depressief is die wilt zelfmoord plegen
Klopt, maar velen tot bijna iedereen van hen kent wel dat gevoel.


DeCiPhEr
Usericon van DeCiPhEr
Posted 13-11-2002 13:07 by DeCiPhEr Wijzig reactieProfiel van DeCiPhErQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2002 13:06 schreef Slechtheid het volgende:
Klopt, maar velen tot bijna iedereen van hen kent wel dat gevoel.


inderdaad


Dark_child
Killing for religion, Something I don't understand
Usericon van Dark_child
Posted 13-11-2002 13:14 by Dark_child Wijzig reactieProfiel van Dark_childQuote dit bericht

Als mensen zelfmoord willen plegen geven ze dat vaak van te voren aan, of je komt er toevallig zelf achter, ik heb een paar jaar geleden een briefje van een vriend gevonden met een aantal manieren om zelfmoord te plegen, door er met hem over te praten heb hij er van af gezien ondanks dat hij altijd in de problemen zit en denkt dat hij er niet uitkomt, een goede vriend of vriendin helpt enorm bij het afzien van zelfmoord


Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying.


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 13-11-2002 13:17 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

Dit topic gaat toch niet over zelfmoord en het voorkomen ervan, daar is een apart topic voor.

Post hier je afscheidsbrief.


Don't blush when I rip you open


Orion
Usericon van Orion
Posted 13-11-2002 13:31 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

is een song ook goed

ik denk dat mensen het makelijker zouden vinden een nummer te zoeken.
Waar je je goed in kunt vinden dan een afscheidsbrief te schrijven,dat lijkt mij tenminste.


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 13-11-2002 13:32 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2002 13:03 schreef Slechtheid het volgende:
Klopt.

Ik denk trouwens dat mensen die nooit depressies meemaken totaal geen recht van spreken hebben, omdat ze simpelweg niet weten waarover ze het hebben.

..ik heb dus wel degelijk recht op spreken,...met jezelf van kant te maken, geef je jezelf gewonnen, je bekent je zwakte, ..Dat wil niet zeggen dat ik zelfmoord niet begrijp.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Orion
Usericon van Orion
Posted 13-11-2002 13:43 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

ik denk dat dit mijn afscheidsbrief zou zijn:

"How do you do? Have yourself a pleasant afternoon!"
Well, fuck you, too!
"Good night" is the one I choose for you!

I'll kill myself:
I'll blow my brains onto the wall
C U in Hell,
I will not take this anymore!
Now, this is where it ends, this is where I will draw the line
So, 'scuse me while I end my life

I will pull this through
Not having a reason is no excuse
What the Hell do you suppose I have left to lose?
(You?)


I'll kill myself:
I'll blow my brains onto the wall
C U in Hell,
I will not take this anymore!
This is where it ends, I'll put a bullet in my head
And yes, drop dead [HA-HA-HA]!
This is where it ends, this is where I will draw the line:
Excuse me while I kill myself





Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 13-11-2002 14:15 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Ik heb ooit wel een afscheidsbrief geschreven... moet als ik er nu nog aan denk wat voor een zielige periode dat was. Zo'n oh-wat-heb-ik-het-toch-slecht periode, terwijl andere mensen veel en veel kuttere levens als mij hadden...

Dus nee, denk nie da'k die hier zal posten

Ik heb alleen m'n crematiedienst al helemaal uitgedacht, maar een afscheidsbrief kan ik (nog) niet schrijven


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 13-11-2002 14:17 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Heb al eens een afscheidsbrief als eerste gelezen en heb echt geen zin om er ene te maken voor mij.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 13-11-2002 15:08 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Zelfmoord is nooit geen oplossing !!!

In sommige gevallen kan ik het wel begrijpen (met erge ziektes)

Dat men dan een afscheids brief schrijft, dan kan ik het wel begrijpen.

Maar om zo'n brief met persoonlijke gevoellens op het internet te zetten ???



Wiegen Meister !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-11-2002 15:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Idd .. als je zouiets wilt doen, zoek je puur om aandacht.

Onzin dus ...


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 13-11-2002 15:12 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

tis mij idd te persoonlijk om gewoon hier neer te zetten. Als ik een afscheidsbrief zou schrijven zou ik die alleen doelen op de mensen waar ik echt om gaf.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-11-2002 15:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Kort samengevat, niemand gaat het doen

SLOTJEUH!


Mordon
and don't deny your life's a living hell...
Usericon van Mordon
Posted 13-11-2002 16:01 by Mordon Wijzig reactieProfiel van MordonQuote dit bericht

ik vind 't ook, zelfmoord is geen oplossig, het is alleen een verplaatsing van het probleem (in je volgende leven krijg je toch hetzelfde probleem) en, als je het gewoon oplost, wie weet krijg je dan in de rest vanm je leven een geweldig leven!

maar, de mensen die echt zelfmoord willen doen, die zou het denk ik niet boeien of ze een afscheidsbriefje achterlaten, want je hebt er dan zelf toch niks aan.
al zou het wel kunnen, dat diegene tot wie die gericht is, er wat van kan leren...

maar, ik zou zeggen: no suicide!

(trouwens, stond daar niet de doodstraf op in sommige US states?)


sweetened horizons dance away the pain tonight, just like you and I...


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 13-11-2002 16:08 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2002 16:01 schreef Mordon het volgende:
ik vind 't ook, zelfmoord is geen oplossig, het is alleen een verplaatsing van het probleem (in je volgende leven krijg je toch hetzelfde probleem) en, als je het gewoon oplost, wie weet krijg je dan in de rest vanm je leven een geweldig leven!

maar, de mensen die echt zelfmoord willen doen, die zou het denk ik niet boeien of ze een afscheidsbriefje achterlaten, want je hebt er dan zelf toch niks aan.
al zou het wel kunnen, dat diegene tot wie die gericht is, er wat van kan leren...

maar, ik zou zeggen: no suicide!

(trouwens, stond daar niet de doodstraf op in sommige US states?)
De doodstraf op zelfmoord . Ik wist dat ze gek waren, maar zo gek!!!!


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen