IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Afscheidsbrief Vorige pagina
MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 24-11-2010 12:41 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 24 november 2010 12:40 schreef Hypnos het volgende:
niet meer dan anders hoor. Geen risico dus


Ah. Mkay. Gelukkig maar dan.


Boeiender


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-11-2010 12:42 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

wel in gedachten gehad en vroeg me af wat ik zou schrijven.
mn afscheidsbrief zou zeker niet haatdragend zijn,
wel zoiets van, het was ok, het is genoeg.
Geen spijt, geen verwijt en bedankt. Kort

zoals bij een euthanasie



[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 24-11-2010 12:44]


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-11-2010 12:49 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2002 12:38 schreef Slechtheid het volgende:
Naar aanleiding van het vele depri aandachtgetrek: Plaats hier je afscheidsbrief die je zou schrijven, mocht je ooit zelfmoord gaan plegen [of niet].

Dus gewoon posten wat jij aan de wereld kwijt zou willen als je er een einde aan zou willen maken. Je hoeft niet perse echte suicidaale gevoelens te hebben.


in deze context dus




signature


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-11-2010 13:12 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Doei Bart. Ik vond het leuk je posts te hebben gelezen, maar als je vindt dat je moet gaan houd ik je absoluut niet tegen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-11-2010 13:29 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

nou, er zullen nog wel wat posts bijkomen hoor.
ik vond het eigenlijk gewoon vreemd dat er taboe heerscht rond een afscheidsbrief. Het is imo een soort testament, of een condoom.
Je hebt het niet echt nodig vandaag, maar wat als je plots in de situatie zou komen.

ik denk maar aan een soort bad trip of een impulsieve reactie op slecht nieuws. Of na een ongeval. Ik ben er niet immuun voor, voor zelfmoord, denk ik. Dus dan maar voorzienig zijn.en een beetje oefenen kan geen kwaad denk ik dan. Mag best poëtisch zijn.


signature


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-11-2010 13:50 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Blikje Kidneybonen
Bier
adhesif du canard
400 gram boerenkool
800 gram voorgesneden aardappelen
Spekjes
Kattenvoer
Gel


Meer zou ik niet kwijt willen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-11-2010 13:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

humor


signature


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 24-11-2010 14:12 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Hypnos, waarom maak jij ons steeds blij met een dooie mus...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 24-11-2010 14:15 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 24 november 2010 12:40 schreef Hypnos het volgende:
niet meer dan anders hoor. Geen risico dus


Waarom je dan in vredesnaam een topic waar acht jaar niet in gepost is opzoekt om emo in te gaan lopen doen ontgaat me dan ook weer volledig.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 24-11-2010 14:17 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Hij doet toch nergens meer emo dan anders? Bart schopt gewoon een oud topic omhoog, zoals hij zo vaak doet.

quote:
Op 13 november 2002 12:38 schreef Slechtheid het volgende:
Naar aanleiding van het vele depri aandachtgetrek: Plaats hier je afscheidsbrief die je zou schrijven, mocht je ooit zelfmoord gaan plegen [of niet].

Dus gewoon posten wat jij aan de wereld kwijt zou willen als je er een einde aan zou willen maken. Je hoeft niet perse echte suicidaale gevoelens te hebben. Dus voor alle blije mensen en Jenje: Doe ff net alsof.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-11-2010 14:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik kon ook gewoon een nieuw starten maar deze bestond al, dus gebruikte ik het opnieuw.

misschien verkeerd van me en moest ik een nieuw starten zonder de zoekknop te gebruiken en dan doen alsof ik deze niet opgemerkt had

gistrn op café ging het over afscheidsbrieven


ik zou, mocht dit topic er niet geweest zijn, wel een nieuw topic geopend hebben met de titel "afscheidsbrieven", dan lijkt het minder direct en dramatisch omdat het algemeen was en niet persoonlijk.

moment, ik contacteer een mod


signature


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-11-2010 15:02 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Hier ligt een humorist,
hij heeft zich vergist.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen