|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Wedden van niet? Ik slik ook nog een aardige berg Prozac, Haldol en Pentazyne. Koel, he? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Beli, ..., ik maakte een grapje ... om aan te tonen dat dit een zaadtopic was. |
|
quote: oef Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Poe he, ik slik alle kleurtjes M&M's ! |
|
quote:Hehehe, mijn idee! Zie ook de eerste post. |
|
quote: hee, ik ook die zijn heerlijk, vooral die met noten Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ach .. ik ben er uren van in een goede roes .. |
|
quote: Oh ja, die had ik nog niet gelezen. Dit is dus echt het soort topics wat ik niet ga doorlezen. Ik heb gezegd. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Kunnen mensen die dit topic niets vinden zich er misschien niet mee bemoeien? I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: Haha dat weet je toch dat dat niet kan? De meeste mensen van de 'vaste garde' van dit forum schrijft in elk topic, ook al interesseert het ze niks, vinden ze het onzin of weten ze er gewoon compleet niks van af. Daarom eindigen deze topics ook altijd met een slotje. Zal met deze dus ongetwijfeld ook wel gebeuren... Zenial |
|
Voorlopig toch graag weer gewoon on topic I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: Wat een prachtige tekst Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: JA! en het nummer is ook heel mooi in elkaar gezet "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Nightwish is wel mooi, wat mensen ook zeggen mooie herinneringen aan die muziek "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Mijn afscheidsbrief: See you in hell!!! Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
ik ga echt geen afscheidsbrief schrijven ofzow... |
|
gewoon en kogel door je kop jagen nadat je een paar weken lang aan iedereen zn kop heb lopen zeuren dat jeje zo vertieft voelt,.... brengt de boodschap ook wel over My madness, my sadness |
|
Niet dat ik zo benieuwd ben naar het al dan niet bestaan van een afterlife. Dat is niet de reden. De verzadiging is er, ook bij mijn vrienden metal, koffie en seks. Te lang heb ik mijn own desires gedenied en nu zeg ik A tout le monde... No regrets, misschien te fragiel, wellicht laf. Kindje, je hebt een goede vader gekregen door je moeder nu Poes, kom gerust eens langs in de weide Liefje, ik neem je stress weg Een beetje emo maar dat zal wel normaal zijn. de accounts gaan dicht, de brieven worden niet meer geopend, het bed maar aan de helft meer beslapen. Het is mooi geweest, bedankt [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 24-11-2010 12:33] signature |
|
Que? Boeiender |
|
Bart, hou daar eens mee op. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Wat is hier nou weer de bedoeling van? Bart weer in een depri periode, wil je uit het leven stappen en jezelf van kant maken of is dit een roep om aandacht of een afsluiting van je internetleven? |
|
komt het te hard over? is gewoon een brief voor moest ik ooit in de situatie komen en niets geschreven hebben [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 24-11-2010 12:39] signature |
|
quote: Ligt eraan. Maar jij bent nu suïcidaal dus? Boeiender |
|
quote: niet meer dan anders hoor. Geen risico dus [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 24-11-2010 12:40] signature |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |