|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Kan het nog absurder? on topic: Ik zou helemaal niks schrijven. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: |
|
quote: ja, ik vond 't ook vaag... maar het schijnt zo te zijn... alleen zit je dan met die wacht tijden in die dodencel... nog meer stimulans om graag en vrolijk op die stoel te zitten ze vragen voor de beleefdheid ook naar een laatste wens.. toen vroeg iemand een keer nog een peukje te roken, dat mocht niet, omdat het verboden was te roken in het gebouw (btw, ik denk dat je zonder peukje ook wel rookt als die stroom door je donder gaat ) sweetened horizons dance away the pain tonight, just like you and I... |
|
Ik zou een leeg gezopen bierflesje achter laten , als ik het ooit zou doen, NOT |
|
ik hoop dat degene aan wie ik iets zou willen melden, alles zou weten wat ik zou willen zeggen. bedoel als je pas in een afscheidsbrief je waardering en gevoelens jegens bepaalde mensen laat blijken ben je verkeerd bezig naar mijn mening. mijn afscheidsbrief zou waarschijnlijk alleen een verdeling van mijn spullen bevatten |
|
quote: Zoiets noemen ze ook wel testament Zenial |
|
denkt toch niet dat ik geld heb voor een notaris, het is eerder een boodschappenlijstje |
|
grmbl ik heb geen idee wat ik zou schrijven... gewoon, aju ofzo. het was leuk. maar niet zo erg leuk dus. weet ikveel! |
|
"ik zei toch dat ik ziek was" |
|
of als jejezelf in een vuilniswagen hebt gegooid: "thrash till death" ha haha... |
|
quote: is ook een leuke voor je grafsteen My madness, my sadness |
|
Black metal ist krieg Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
"Dead men tell no tails" Bazzio Attacks!!! |
|
hehe: "I'll be back" zeg, nog een ander onderwerp: zou je voordat je dood gaat nog even flink uit het leven halen wat er in zit (dus alles verkopen wat je hebt, of van de bank een hoge lening lenen, en even flink de bloemetjes buiten zetten? of doen wat je altijd al hebt willen doen? sweetened horizons dance away the pain tonight, just like you and I... |
|
astalavista...............baby zou ik zeggen |
|
Mensen zuip genoeg ! Ik ga zuipen in het Walhalla. Groetjes, Frietbal |
|
This is a farewell to a world, that disappointed me And when you read these words I've left this world... dead It's a final step to a place where freedom knows no bounds Time and space mean nothing to me I can set my soul free Just a few last words for the one I left behind Finally I must decide and at least pain lasts... Can't you see that I'm in mental disorder Please forgive my deed, my game is lost I'm in a traumatic dejection I pray for the relief of pain, remission, redemption Things engraved on my memory They are the epitaph on my soul A sad chapter without faith Where are my friends, where's my belief Searching to hang on to I'm too weak for this world, shiftless unable to survive Just a few last words for the one I left behind Finally I must decide and at least pain lasts... Things engraved on my memory, epitaph written in agony Neverlasting support and comfort Things altered to bring me down I'm scared of the things to come I'll cut the strings, I'll cut them off The strings that helf my life too long And at least pain lasts... Sacrosanct - At Least Pain Lasts Maar serieus, ehm, ik denk dat ik er min of meer een soort van testament van zou maken, wat ik op m'n steen wil hebben staan en welke nummers ze moeten draaien bij de begrafenis, en een verontschuldiging voor diegene die de troep in m'n kamer op moet ruimen Maar goed, ik denk er ook niet al te veel over na NP: Nepal - Besando La Tierra For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
*offtopic* Dode mannen vertellen geen staarten? het = tales "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: ..mijn idee Bill Watterson (Calvin & Hobbes): I hope some historian will confirm that I was the first cartoonist to use the word "booger" in a newspaper comic strip. |
|
quote: Pobeer het maar eens te ontkennen! NP: Sonata Arctica - Kingdom For A Heart For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
quote: haha, Bazzio Attacks!!! |
|
Sex, Sex, Sex, het "nummertje" van het beest Two great European narcotics, alcohol and Christianity. Friedrich W. Nietzsche |
|
DIE MONSTER DIE ........MISFITS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
quote: mooi nummer |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |