IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Afscheidsbrief Vorige pagina | Volgende pagina
Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 14-11-2002 8:48 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2002 18:57 schreef Pil het volgende:

Maar serieus, ehm, ik denk dat ik er min of meer een soort van testament van zou maken, wat ik op m'n steen wil hebben staan en welke nummers ze moeten draaien bij de begrafenis, en een verontschuldiging voor diegene die de troep in m'n kamer op moet ruimen

Maar goed, ik denk er ook niet al te veel over na


Dat grafschrift en die nummers zijn wel een goeie zaak, en t kan nooit kwaad zo'n lijstje zomaar op te stellen, je weet maar nooit. Ik ga thuis es spitten, ik had ergens zo'n lijst, die moet ik es wat updaten.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Nans
try to fear me :P
Usericon van Nans
Posted 14-11-2002 9:26 by Nans Wijzig reactieProfiel van NansQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/nansieh

quote:
Op 13 november 2002 12:50 schreef Gunman het volgende:
Dit is zo'n topic waar je depri van kan worden...zit t hier vol met sociale randgevallen ofozo, als je jezelf down voelt, doe er wat aan, zelfmoord=zwak! (en ja, vroeger heb k er ook wel eens aan gedacht)

tsss, kortzichtige aap


*etiket*


Nans
try to fear me :P
Usericon van Nans
Posted 14-11-2002 9:29 by Nans Wijzig reactieProfiel van NansQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/nansieh

Ik vind dit trouwens een idiote topic
Zo'n brief is gewoon ontzettend serieus op een topicje gaat posten. Daarbij kun je niet eens zo'n brief schrijven als je zelf niet in zo'n "fase" bevind. Je kunt je echt niet even in zo'n rol inleven ofzo :S

Aaargh, ik irriteer me kapot aan een stel mensen hier.


*etiket*


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-11-2002 9:46 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ergens over praten kan nooit kwaad.

ergens niet over mogen praten en nadenken omdat je nog niet op het moment zelf bent wel.

dingen veranderen en je kunt ze aanpassen. als je er pas over na gaat denken als je werkelijk aan het sterven bent is het veeleal te laat (als je stervende bent ben je meestal niet in een top fitte conditie).

een afscheidsbrief is niet perse een afscheidsbrief bij zelfmoord.



Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 14-11-2002 11:26 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Gegroet aan allen,

het is genoeg geweest...


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 14-11-2002 11:32 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

De reden van dit topic is eveneens de fin de siecle geest die er hangt!


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 14-11-2002 11:33 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Oja: En graag serieus. Hij staat niet in Onzin.


quote:
Op 14 november 2002 11:26 schreef Count Usher het volgende:
Gegroet aan allen,

het is genoeg geweest...



No offense, maar ik vind dit een zeer loos topic, hier kan gewoon alleen maar onzin uit komen omdat je nou eenmaal zo'n afscheidsbrief niet zomaar maakt of laat zien.

Slotje?


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 14-11-2002 11:34 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2002 11:33 schreef Y Draig Goch het volgende:
No offense, maar ik vind dit een zeer loos topic, hier kan gewoon alleen maar onzin uit komen omdat je nou eenmaal zo'n afscheidsbrief niet zomaar maakt of laat zien.

Slotje?



Dit was serieus bedoeld!!!!!!!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 14-11-2002 11:39 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

hmjuist


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 14-11-2002 11:40 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2002 11:39 schreef Y Draig Goch het volgende:
hmjuist


Loop zeiken, kerel.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-11-2002 12:03 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik vind iig niet dat het topic gesloten moet worden omdat je er wel degelijk serieus mee om kan gaan.

en naar mijn mening is het goed om over dit soort dingen na te denken.
(zie mijn eerdere gebrabbel )


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 14-11-2002 12:29 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Nah, dit topik is eigenlijk een uberknipoog naar al het zielige geleuter van de laatste tijd [voor de mensen die dat nog niet door hadden].


Argentumfeles
Usericon van Argentumfeles
Posted 14-11-2002 13:39 by Argentumfeles Wijzig reactieProfiel van ArgentumfelesQuote dit bericht

Hmnn, zelfmoord is niks voor mij - maar als ik toch niks te verliezen had dan nam ik een aantal mensen mee het graf in.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 14-11-2002 14:10 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Ik heb er vroeger wel eens serieus over nagedacht. Een ding waar ik toen achterkwam is dat ik vind dat er een hoop mensen op aarde rondlopen die meer verdienen te sterven dan ik... Dus mocht ik mijn leven nog eens beu worden, dan ga ik zeker niet alleen...


Zenial


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 14-11-2002 14:21 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Zorg dan tenminste dat je zoveel mogelijk Amerikanen/Moslims/Christenen meeneemt


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 14-11-2002 14:23 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 14 november 2002 14:21 schreef Y Draig Goch het volgende:
Zorg dan tenminste dat je zoveel mogelijk Amerikanen/Moslims/Christenen meeneemt

Elke echte psycho heeft een kill-list


Zenial


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 14-11-2002 14:27 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 14 november 2002 14:23 schreef Zenial het volgende:
Elke echte psycho heeft een kill-list


Noem er eens een paar van jouw list op?


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 14-11-2002 14:28 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2002 14:27 schreef Y Draig Goch het volgende:
Noem er eens een paar van jouw list op?

-Billy Christal
-George W. Bush
-Mark K.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 14-11-2002 14:32 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

-Rick
-Gert
-Piet
-Klaas
-Kees
-Gerrit


hillegom_Vullis
RAGE inside THE WOMB
Usericon van hillegom_Vullis
Posted 14-11-2002 17:03 by hillegom_Vullis Wijzig reactieProfiel van hillegom_VullisQuote dit bericht

sick.........


Silent night..........A bod..........A HILLEGOM NIGHT!!!


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 17-11-2002 16:05 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Beetje serieus graag mensen!


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Astaroth
Just one out of seventy-two
Usericon van Astaroth
Posted 18-11-2002 16:51 by Astaroth Wijzig reactieProfiel van AstarothQuote dit berichthttp://odyssey.sickminds.org

Wat ik zou schrijven in een brief als ik ooit zelfmoord zou plegen? (Ik zou het niet doen... kan het niet, en ja.. zoals meerdere heb ik wel meerdere keren de neiging gehad tot.)
Ik zou niet veel schrijven... de mensen die me kennen zouden het toch niet begrijpen en uitleg zou toch niet mogelijk zijn.

Overigens... ik weet dat veel mensen de band misschien waardeloos vinden, maar de onderstaande lyric van Nightwish zegt het voor mij ook wel goed:

""If you read this line, remember not the hand that wrote it
Remember only the verse, songmaker`s cry, the one without tears
For I`ve given this its strength and it has become my only strength.
Comforting home, mother`s lap, chance for immortality
Where being wanted became a thrill I never knew
The sweet piano writing down my life"

"Teach me passion for I fear it`s gone
Show me love, hold the lorn
So much more I wanted to give to the ones who love me
I`m sorry
Time will tell (this bitter farewell)
I live no more to shame nor me nor you.

And you... I wish I didn`t feel for you anymore..."


Toepasselijk ook, want het nummer heet Dead Boy's Poem. (staat op de wishmaster CD)


"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-11-2002 17:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2002 16:05 schreef suzanne het volgende:
Beetje serieus graag mensen!

Kan dat dan met zo'n loos topic?



Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 18-11-2002 17:51 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Wat in mijn afscheidsbrief zou staan, gaat jullie geen reet aan, zoiets is heel persoonlijk.
Dit topic vind ik dan ook erg zielige 'kijk mij eens depri zijn' puber-onzin.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-11-2002 17:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik slik lekker meer anti-depressiva als joooouuuu


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen