|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Eerst op kamertemperatuur laten komen? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Er zijn altijd verschillen in het leven, maar momenteel heb ik wel een boterham met schijfjes braadworst en mosterd, en jij niet. Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
|
Oké, wellicht haalt zo'n apparaat iets van de charme van het zelf prutsen weg, maar als ik geen Airfryer/stoomoven had gehad (en ze zouden naar Nederland shippen) dan had ik deze unit gekocht. Geniaal! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Is dat de broer van Paul de Leeuw? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Nee, da's de DREO ChefMaker Combi Fryer! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ik heb er over nagedacht en ben tot de conclusie gekomen dat ik die twee altijd door elkaar haal. Helaas. Vandaag dit gemaakt, al eerder gemaakt en ooit in Florida voor het eerst gegeten in een foodcourt in een mall. Alle ingrediënten gedeeld door twee, 1 zo'n broodje per persoon is zat. Ook nog twee pistoletjes met draadjesvlees kroketten on the side. Yum. https://bettyskitchen.nl/philly-cheese-steak-sandwich "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Best lang over nagedacht nog! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |