![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() ![]() |
|
quote: Dit heb ik nooit echt begrepen ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Soep ![]() |
|
Hier ook, tweede ronde erwtensoep vandaag. ![]() One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz. ![]() |
|
Ik twijfel nog of ik dit weekend een pan erwtensoep ga produceren. Rule #6 | Je lult maar tot je letterlijk een ons weegt. | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Mmmm! [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 30-09-2022 12:47] Samen voor ons eigen, laat de rest de rambam krijgen. Samen voor ons eigen, want alleen is maar alleen. ![]() |
|
Spruitjesstamppot met zuurvlees en bacon. ![]() |
|
Zonde om je vlees zuur te laten worden. Zo oud wordt het bij mij niet. Rule #6 | Je lult maar tot je letterlijk een ons weegt. | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Gebakken aerpel met schil en wat paprikapoeder. Chipolata's en rode kool met appel. Plus dikke kwak mayeness. ![]() ![]() |
|
quote: Leuk geprobeerd maar mensen die mij kennen weten dat ik mijn dappeltjes altijd paneer met rozemarijn en knoflookpoeder. Op 17 augustus 2022 10:41 schreef F.Jacobse het volgende: Dat ligt niet aan Tom, dat ligt meer aan mij. ![]() |
|
Elfensteen is in het huis! ![]() |
|
quote:'Paneren' is wat anders dan 'kruiden'. ![]() |
|
Als je kruiden in je paneer doet, dan paneer je mét kruiden. ![]() Samen voor ons eigen, laat de rest de rambam krijgen. Samen voor ons eigen, want alleen is maar alleen. ![]() |
|
Wim spittin' facts. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
Zolang hij die feiten maar niet in de paneer uitspuugt. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Dát leren ze je niet bij de mac! Samen voor ons eigen, laat de rest de rambam krijgen. Samen voor ons eigen, want alleen is maar alleen. ![]() |
|
Vier eieren, 1 halve ui, 2 tenen knoflook, paar plakjes chorizo en een wortel = monster italiaans boeren omelet. ![]() Yep, het is de chorizo die het italiaans maakt. ![]() |
|
Chorizo Italiaans? :') :') :') Rule #6 | Je lult maar tot je letterlijk een ons weegt. | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Nee, de boeren omelet is italiaanse stijl. Het staat er gewoon he. Je had het kunnen weten. ![]() |
|
Doe ook vooral salami in de paella. Rule #6 | Je lult maar tot je letterlijk een ons weegt. | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Nee dat hoort niet. ![]() |
|
Ik doe konijn, kip en vis in de paella. Zoals het hoort. ![]() |
|
quote: En dan zo'n prikkertje met een omgekeerd nederlands vlaggetje erop. Samen voor ons eigen, laat de rest de rambam krijgen. Samen voor ons eigen, want alleen is maar alleen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |