|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Heb je ook nog argumenten bij die stelling die hout snijden? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Hoezo, vlees maak je toch ook met plantjes? Dat kost alleen veel meer plantjes. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ik heb geen mes van plantjes nee. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: En dat vlees lijkt dan ook op plantjes? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Let op. Nou komt ie straks op de proppen met een paar op planten lijkende beestjes die de meeste mensen op deze aardkloot zelfs nog nooit op een foto gezien hebben laat staan in het echt om zijn punt te maken. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
quote: Waarom moet je een haring, speklap, garnaal of whatever qua looks, snaak en zelfs naam haast 1 op 1 na gaan maken? Het blijft nep en 1 (zegge: één) grote mindfuck. Maar laat je vooral voor de gek houden. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Waar is Snaa(c)k inderdaad "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
lol Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
quote: Ik weet waar hij voor staat. Beter is het om etiketten te lezen en te begrijpen wat er inzit en wat ze ermee hebben gedaan ( als je dus veel bewerkt voedsel koopt ). Je zult het niet geloven maar ik ben wel degelijk een bewuste eter. Dit soort spul balanceert tussen processed en ultraprocessed food en is daarom beter te mijden. Een mens heeft niet elke dag vlees of vis nodig. Een dagje zonder vlees of vis is daarom gezonder dan dit soort meuk naar binnen te mikken. Ik eet ook niet elke dag vlees. Dan heet je tegenwoordig een flexitarier geloof ik. En dat zal wel maar dat is niet bewust, interesseert me ook niet. Soms is het gewoon lekkerder om iets met paddestoelen te maken. Soms heb je gewoon zin in iets lichts. En als het toevallig 2 of - zeldzaam - 3 dagen achter elkaar is ja, dan hap ik wel even een harinkje in de viswinkel om toch die nodige voedingsstoffen binnen te krijgen. Oftewel, gezond en gebalanceerd eten, dat werkt voor mij stukken beter dan werken met scores of vervangers. En je voelt je er prima door, zeker op mijn leeftijd ( 53 ) is dat belangrijk. Het leven is te kort om naar kutmuziek te luisteren... |
|
quote: Niet van plan, wel goed idee: https://en.wikipedia.org/wiki/Costasiella_kuroshimae een slak die bladgroen korrelt eet en vervolgens deze bladgroenkorrels in zn lijf kweekt en dus een dier wordt wat als plant op licht kan leven. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ligt eraan, zoveel mogelijke variabelen. uiterlijk, smaak, verzadiging, specifieke voedingsstoffen, mogelijkheid om je een gezonder voedingspatroon te ondersteunen, gevoel van chauvinisme geven. In een aantal dingen kunnen die plantaardige producten prima vergelijken, zeker als je het met een aantal stukken bewerkt vlees gaat vergelijken. Maar het slaagt niet met alles. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Als er mos en paddestoelen in je haar groeien ben je zelf nog geen plant hoor. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
quote: Paddestoelen zijn uberhaupt geen planten, die zijn meer verwant met ons dieren dan met planten. De zeeslakkensoort in kwestie eet algen waar hij bladgroenkorrels uit haalt die hij/zij/het (als hermafrodiet een echt LHBTIWTFBBQ lid) in zn soort van poliepen laat goeien. De slak is wel degelijk in staat om via licht co2 om te zetten in suikers. Daarmee haalt die/dat/dinges energie uit zonlicht, een trucje wat dieren echt niet zelf kunnen. Vraagstukken zijn nog wel, of en hoeveel de slak tussendoor moet eten, het lijkt erop dat weldegelijk het merendeel van de energiebehoefte via licht binnengehaald kan worden. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 22-08-2024 19:03] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Venom! Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
Dat is niet in scene gezet? Wow. Just. Wow. Vandaag geen vlees gehad maar als je daar zo gek van gaat doen neem ik morgen een dubbele portie . Het leven is te kort om naar kutmuziek te luisteren... |
|
quote: Snowflake. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Snowflake. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Inderdaad, voedselproducten verwerken tot andere voedselproducten is altijd nep. Alles alleen maar rauw en direct van het beest of de plant eten. Een grote mindfuck ook echt, dan heb je ook helemaal geen mentale weerstand. Wederom snowflake dus. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 26-08-2024 16:01] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Wederom snowflake in je broekje dus. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Als je nou iets over m'n tikfout had gezegd, had je nog enige opmerkzaamheid tentoongespreid. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Niks snowflake. Gewoon verwend gestoord luxegedrag benoemen. Als je als links dwaallicht de zelfmutilerende vegan wil uitgangen ga je maar de arme mensen in de achtergestelde gebieden in Zuidoost-Azie en Afrika lastig vallen met het feit dat ze zo goed bezig zijn. Die kunnen namelijk geen vlees betalen, die vreten kleefrijst met een chiliprutje, de inhoud van een koeiemaag/darm of aangestampte cassavewortel met regenwater. Het leven is te kort om naar kutmuziek te luisteren... |
|
quote: Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |