|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Zm is als het leven. Geen idee dus. Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
quote: Nutteloos? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Dat hangt van de user af. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Hahaha, welnee! Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
quote:De tekst boeit me niet (alhoewel ik die ook haat, schreeuwerige boze tienermeisjesteksten), maar die muziek. When your people matter, menstrual health matters |
|
De rif onder now you do what they told you van dat ratm fuck you liedje lijkt riff technisch best veel op het middenstuk van no remorse van Metallica. [Dit bericht is gewijzigd door SimsalaWim op 29-08-2024 22:40] Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
quote: Ja, KGIV gaat me vertellen dat ik mallcore ben, maar de muziek an sich heb ik geen probleem mee. quote: Dat moet ik checken! Vervolgvraag is waar Metallica het dan weer van gejat heeft [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 30-08-2024 12:46] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Van Dave mustaine? Het is niet 1 op 1, maar het is zo ongeveer hetzelfde idee. Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
quote: Ik wil niet ontkennen dat een hoop vegans gewoon verwend gestoord luxegedrag vertonen. Maar zoals je zelf al benoemd is onze huidige gemiddelde vleesconsumptie dat ook. Exact dezelfde reden waarom het in Afrika duur is is dat het zoveel land kost als rijke verwende West Europeanen vertonenn we ook Gewoon verwend gestoord luxegedrag en dat mag toch ook benoemd worden. Dat het lekker is en per gewicht voedzamer is geheel duidelijk, dat we met iets minder vlees(niet per se helemaal zonder) gezondere planeet en lijf hebben mag ook benoemd worden toch? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Speciaal voor AG gemaakt denk ik. Die zit te soppen bij zijn bakje plantaardige tonijn. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
De andere kant op, van tonijn plantaardig eten maken, slaat zeker nergens op. Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
quote: Ik vind de echte tonijnsalade meestal ook smaken naar een slap aftreksel van het origineel. Wat er in de Nederlandse volksmond voor tonijn moet doorgaan lijkt in de verte niet op een verse tonijn moot. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Hehe, slablaadjes van tonijn. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ja, stel je voor dat we alle planten bijna op hebben na allerlei kilo knallers van sla, sperziebonen en bietjes. Kunnen we mooi van biefstuk bietjes maken etcetera. Goed voorbereid zijn! Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
quote: Wat een rare misvatting; waar heb je het over Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Geef het nou maar gewoon toe Winter is coming |
|
Wat moet ik toegeven? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Dat weet jij dondersgoed, rekel! ಠ_ಠ <I> /w\ "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 17-10-2024 15:41] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Zo gevat, en origineel ook nog! Ik vergeef ze de spelfout. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Zuurtor. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina |