|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Omdat ik geen algemeen sport topic dat open was kon vinden bij deze. https://nos.nl/artikel/2483053-klaver-doorbreekt-barriere-van-50-seconden-op-400-meter-in-diamond-league Goed bezig die Lieke. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Sport = sport. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
https://www.nu.nl/sport-overig/6273597/superieure-femke-bol-verpulvert-eigen-europees-record-op-400-meter-horden.html Nederland boert de laatste jaren best goed in de atletiek. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik zie net iemand buiten hardlopen. Gewoon hardlopen. Geen koptelefoon op, geen oortjes in, geen smartphone aan de arm gespalkt. Dat dat nog zo gebeurt! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Misschien was het iemand op de vlucht? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik ga toch ook liefst joggen zonder hoofdtelefoon en andere attributen. Kan je alleen maar last van hebben tijdens het lopen. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
De regenboogvlaggen kunnen weer in de kast. Van der Poel is wereldkampioen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ga anders voor de meet op je muil liggen. En dan niet één maar twee. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Dat kan beter na de meet? Waar gaat dit over? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Atletiek. Zowel Hassan op de 10km als Bol bij de gemengde estagette. https://www.nu.nl/sport-overig/6277227/bizar-drama-voor-nederland-op-wk-atletiek-bol-en-hassan-missen-medailles-door-val.html Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ja, die val op de 400 meter estafette, vlak voor de meet recht op je smoel vallen, het is een enorme tragedie. Het had waarschijnlijk goud en een wereldrecord kunnen zijn. Ik kan me moeilijk inbeelden hoe rot je je dan als atleet voelt . [Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 21-08-2023 6:51] The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Gisteren gaan klimmen in klimzaal Maniak, in Vorst (vlak bij Brussel Zuid), waar ze dus een kerk een heerlijke herbestemming gegeven hebben: Je kan er ook boulderen in de zijbeuken. Heel erg g(r)aaf. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Haha, gaaf! |
|
"Atleten als dieren in een arena": deelnemers nieuwe Enhanced Games mogen slikken en spuiten wat ze willen https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/03/11/enhanced-games-sportcompetitie-zelfs-doping-toegelaten/?fbclid=IwAR3wIHPMvoUhmH7eBsoY6ZGU-szfKT_LhMd5cTWpk0ueWWC_GhlSw-vbJbY Ik denk spontaan aan The Boys of misschien The Running Man Vooral dat youtube-filmpje, overlopend van zelfmedelijden, is toch wel erg dubieus: [Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 12-03-2024 9:34] The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Doet mij op een manier denken aan het voorstel dat Marco van Basten ooit opperde om de buitenspelregel af te schaffen in het voetbal. Sommige ideëen/voorstellen in de sport zijn gewoon te walgelijk voor woorden. Mensen die iets bedenken als de Enhanced Games zouden absoluut geen steun mogen krijgen. Krankzinnig gewoon |
|
Mijn eerste 9 darter, tevens de eerste ooit in ons cafe. edit: Ja, jullie mogen best weten hoe ik heet Hafgufa |
|
Hahaha, nice! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Darten is geen sport 3, 2, 1... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik lees overal dat Gorjia straks op de openingsceremonie van de Olympische Spelen gaat optreden . The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Het Braziliaanse commentaar op de geweldige eindsprint van Femke Bol bij de 4x400m gemengde estafette. https://x.com/BTCRoel/status/1819847203479056783 "Finkiebo, Finkiebo, FINKiebo, FINKIEbo, FINKIEBO, FINKIEBO, FINKIEBOOOOOOOOOOOOOOO" Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Dat was net ook op het achtuur journaal idd. Niet geheel ongrappig. Verder qua sport vandaag heb ik het volgende gekeken: PSV tegen Feyenoord met als inzet de JC schaal. Leuke pot, 4-4 dan penalties, waarbij de Rotterdammers aan het minst korte eind trokken. Olympische spelen verder genegeerd uiteraard, voor zover mogelijk natuurlijk bij het toch bekijken van journaaluitzendingen. Winter is coming |
|
War is dat toch voor een prutsende Remy die blondie bij dat 3 tegen 3 basketball? [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 05-08-2024 18:10] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Obese mannen die met hun toetsenbord op hun pens commentaar leveren op topsporters When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Fjoesion de bankier samen met Fjoesion de theoloog, Fjoesion de klimaatexpert, Fjoesion de rechtsgeleerde, Fjoesion de sterrenkok, Fjoesion de AI-programmeur? Die obese mannen? Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |