|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Het punt is ook dat je dus gender helemaal niet zo makkelijk kan vastleggen in een aantal parameters inderdaad. Ik heb het antwoord ook niet "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: Hoe lost dat het probleem op wat Elite net heeft uitgelegd. Ik zie het niet. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: Het is geen probleem, dat maak jij ervan. XY- Je doet met de mannen mee XX- Je mag met de vrouwen meedoen (mannen mag dan geloof ik altijd ook, succes!) XY en vind je toch dat je een vrouw bent? Vette pech!!!!! Maar dat is maar een mening van hoe ik vind dat zaken ingevuld zouden moeten worden, ik ben er helemaal klaar mee en ga er niks meer over zeggen. Woke overwint de komende tijd nog wel, en ik ben aan de andere kant ook best benieuwd hoe de freakshow zich verder ontvouwt. Dit was mijn laatste reactie hieromtrent. Winter is coming |
|
Wist niet dat je boos werd "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: Nouja in iedergeval strakke definitie, goed te controleren. kun je prima in je sportbeleid verwerken. Je zal wel een aantal trieste verhalen krijgen van biologische vrouwen (ik durf als bioloog wel te stellen dat XX of XY een biologisch slechte definitie is) die hun hele leven getraind hebben en opeens te horen krijgen op het eerste grote gecontroleerde sportevenement dat ze niet mee mogen doen omdat ze XY hebben maar altijd als vrouw gezien en behandeld zijn en geen arts er naar gekraait heeft. Dat kunnen vrouwen met kinderen zijn. Prima als jij in de sportregels dat stelt maar niet gek dat er op een gegeven moment mensen daar problemen mee hebben Ik kan geen inschatting maken van je reproductieve avonturen, maar het kan ook zomaar zijn dat jij je XY piemel in een XY vagina hebt gepropt. Hoeveel ervaring heb je nu met genotypes? quote: Het anti woke wil het graag hebben over biologische realiteit, maar jij wilt er niet echt aan merk ik. Wokisme heeft mijns inziens gelijk dat traditionele definities van man vrouw aan herziening toe zijn en dat intersexe een biologische realiteit zijn en ook dat gendernormen anders bezien kunnen worden. Echter komt het met een dosis categorisering en uitsluiting waar je niet goed van wordt. Ze worden daarmee hetgeen waartegen ze strijden. Ik kan me in deze discussie alleen niet voorstellen dat jij dan het lichtende antwoord bent op die woke discussie. ook ben hokjes aan het plaatsen ongehinderd door biologische realiteit. quote: Verstandig, het lijkt me eerst tijd voor bezinning, en inlezen in materie. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 13-08-2024 16:25] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Precies, kijk naar Lance Armstrong, die is na succesvolle jaren verbannen uit de statistieken. Is zijn prestatie minder? Hij had net zo goed een variant kunnen hebben met hoge natuurlijke EPO productie (een gewoon natuurlijk hormoon), is dat wel geoorloofd? Sterker nog ik vind het een heel stuk knapper als je het met doping kan bereiken. Met genen wordt je geboren, met zelf doping toepassen is het een bijzonder moeilijke exercitie, je moet dat helemaal goed afmeten op je eigen lijf en situatie anders doet het meer kwaad dan goed. Net als alle andere aspecten van training. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Sowieso, spelen/competies waarbij iedereen kan gebruiken wat ze willen! Kan alleen maar goed entertainment zijn Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Ja, eens, helemaal. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Waarom zouden we voor die ene procent die wel mee wil doen - en als je de definitie van de voorwaarden voldoende oprekt kan dat uiteindelijk altijd wel - de lol van de overige 99% en dus de sport of het sportevenement in het algemeen verkloten? Er zijn nu eenmaal altijd factoren waardoor je niet alles kunt zijn en doen wat je wil; geldt voor iedereen. En dat gedram eromheen verpest voor een hoop anderen ook gewoon de lol. Het leven is te kort om naar kutmuziek te luisteren... |
|
Tja dat is een keuze aan de sportwereld die regels maakt. In principle zijn er meer regels doe uitsluiting kunnen veroorzaken. Maar aangezien regels sterk gebonden zijn aan de "fan base" gaat dat niet zonder geouwehoer, niet iedereen snapt die dingen. Je noemt natuurlijk 1% van de mensen, maar onder vrouwelijke goed presterende sporters lijkt me dat een aanzienlijk hoger getal. Met hogere testosteron ga je al snel uitblinken in sporten. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Monty Python deed ook lang geleden een paar sketches over de olympische spelen, dit is de leukste, 25 seconden. Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
Er zijn er hier een aantal die het nog geloven ook als je zegt dat hun moeder eigenlijk hun vader is. :') Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Een Belg wordt wereldkampioen darts https://sporza.be/nl/2024/10/13/mike-de-decker-gooit-zich-in-de-geschiedenisboeken-van-het-darts-hij-wint-de-world-grand-prix-ik-ben-zo-gelukkig~1728839233799/ The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Darten is geen sport. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
Met de vorige generatie darters waren het toch aardig fysieke prestaties met de lever. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Letterlijk hardop een schaterlach, zo flauw, dank When your people matter, menstrual health matters |
|
meer Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Doet me denken aan dit Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
https://www.nu.nl/wielrennen/6331555/veldrijder-iserbyt-komt-goed-weg-met-lage-boete-na-stampen-op-wiel-concurrent.html Dat komt die Belse pisvlek zeker. Minstens 1 cross schorsing zou beter geweest zijn. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Erg jammerlijk was dat. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Bon, Eli is flink door het stof gegaan en heeft het boetekleed aangetrokken. Nou waren er vorig seizoen ook al akkefietjes tussen hem en Ryan dus misschien eens samen gaan zitten. Morgen weer cross. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Red Hetty zilver op de sprint. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Maar niet voor die wielenstamper. https://www.nu.nl/wielrennen/6332259/veldrijder-iserbyt-alsnog-geschorst-voor-stampen-op-wiel-van-nederlander-kamp.html [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 19-10-2024 16:18] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |