|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Erg gave sport om te kijken dat 3x3, ik ga er weer mee verder Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ja best leuk idd, wist niet dat dat Olympisch was eerlijkgezegd When your people matter, menstrual health matters |
|
in Tokio al Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ben je ook niet zo veel tijd mee kwijt , tis een keer af Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Wat amateurs? Zijn gewoon de U23 landenploegen met zelfs drie dispensatiespelers. Hafgufa |
|
Peroxideboy had er in de finale goed de swing in. Leverde toch mooi goud op. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
En super spannende tv! Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
Niet slecht voor een 'prutser' Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
In de finale was ie niet aan het prutsen. Ik durf dat toe te geven hein. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
goed verhaal knul Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Kun je je nu mooi focussen op de halve finales 400m horden met Finkiebo. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Ik kijk het normaal gesproken (afgelopen jaren) sporadisch, maar dan eigenlijk alles wel (behalve paarden, inderdaad ). Heb er niet zoveel mee, maar was vorige week bij m'n moeder (rustig, KGIV), en toen wat dingen 'moeten' zien en toen wakkerde het het OS-gevoel wel wat aan. Favorieten zijn hockey* en judo, omdat ik dat zelf nog wat snap Zwemmen, roeien, rennen, boksen; dat soort dingen verder vooral interessant. *hoewel ik me daar wel flink aan het afvragen was of de gevaarlijk spel-regels zijn afgeschaft/verzwakt. Zoveel hoge ballen! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Eigenlijk pas een beetje aangehaakt bij de laatste week, daarvoor alleen een samenvattinkje. 3x3 Basketbal vond ik erg tof (wat een tempo!), roeien, hockey, wielrennen (Evenepoel!), baanwielrennen (de Nederlandse heren zijn weer erg sterk!) en atletiek, waarvan natuurlijk de Nederlanders, maar ook die Zweedse polstok meneer was erg gaaf om te zien. [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 07-08-2024 21:50] |
|
Benieuwd of 'Finkie Bo' goud gaat pakken op de 400m horden. Ook benieuwd wat Sharon van Rouwendaal gaat doen , 10k open water. En ook weer baanwielrennen. Gaat best hard op het fietske. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 08-08-2024 6:29] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Over vier jaar weer een nieuw onderdeel, kinderen op opgevoerde fatbikes. Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
Jezus, begin er niet over... Zo'n plaag hier... Wat mij betreft standrechtelijke executies voor iedereen die op zo'n ding rijdt. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Extreemrechtseling Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Ben ik zeker. Qua draagrichting dan. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:ImaneKhelifeling When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: :') Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Goud. Wat een race. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Het was niet haar dag. Toch brons. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Sinds wanneer is breakdance een sport? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Voor het eerst een olympische, dacht ik. Over vier jaar ook slamdancen. [Dit bericht is gewijzigd door SimsalaWim op 09-08-2024 20:41] Leerling aan de school der losbandigheid. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |