![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Duidelijk, deze ga ik in huis halen. Is verder ook niet opgenomen op Metal Archives, toch vreemd. Zeer gave compilatie in ieder geval, de bijdragen van Kampfar zijn ook verrassend gaaf. ![]() |
|
quote:Scherpe prijs bij SoM zelf. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Zag het ja! Of ik geef het vijfvoudige uit omdat ik het eigenlijk op vinyl wil… Ik ben er nog niet over uit. :’) ![]() |
|
Rubedo Nocturno - 'O Grande Pai - Abismo Incriado' ![]() I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath ![]() |
|
quote: Eens geluisterd, niets voor mij. Te zoetsappig folky en te veel fluitjes. Veel plezier ermee ![]() [Dit bericht is gewijzigd door mikkasscar op 15-10-2025 21:26] ![]() |
|
quote: Eens. Al vind ik Drudkh wel leuk. NP. Morphine - The Night one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote:Gewoon blind de CD-versie gekocht. ALs het niets is, dan zwaait er wat voor ZL! Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Het is ook gewoon kletskoek van de heren, trap er niet in. NP: ![]() ![]() |
|
Ach, het duurt vast nog een aantal jaar voordat hij hem vaak genoeg gedraaid heeft om een duchtig oordeel te vellen. Tot die tijd kun je hem gewoon blijven vertellen dat het echt een groeiplaat is. ![]() NP Fields of the Nephilim - Dawnrazor one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
M'n eigen black metal-playlist van 12.442 nummers op shuffle. Wie weet welke vergeten schatten we gaan herontdekken. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Dat wordt een lange wandeling. ![]() Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
Daarnet nog eens beluisterd in de auto, wat een album is me dat toch wel. Voor mij geen spatje verouderd. Intense vocalen, urgente, hypnotische riffs, onverwachte wendingen en zelfs de folkstukken zijn leuk. ![]() Ik durf beweren dat dit in mijn all time top 20 komt. ![]() |
|
Moet een eeuwigheid geleden zijn dat ik Black Seeds of Vengeance nog had gehoord. Blijft toch een heel degelijke plaat, al klinkt de productie wel wat gedateerd. Wat ook niet onlogisch is aangezien dit album al 25 jaar oud is. ![]() |
|
Tangerine Dream - Ricochet [Dit bericht is gewijzigd door Sater op 16-10-2025 21:56] one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote: Vandaag ook een paar gedraaid, is stiekem industrial.Morgen op Desertfest, sykedjes! Nu: Bongripper - Empty [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 17-10-2025 0:22] "Succes lijkt in de toekomst te liggen." ![]() |
|
Laat het los. Sluit het boek. Kies voor jezelf. Het ga je goed. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
Vlaamsche post-punk zoals het hoort: weemoedig, opzwepend en met riffs met gigantische weerhaken. Hun album Lost Today van vorig jaar is van begin tot eind een knaller van formaat, ook live zeer de moeite! ![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Warning - The Strenght To Dream one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote:Heerlijke band! Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Ja, al ben ik ze de afgelopen jaren wat uit het oog verloren. Nieuwe album net voor het eerst gehoord, bevalt als vanouds. NP: ![]() Sinds hun show op Roadburn wat jaren geleden niet meer naar Afsky geluisterd omdat het toen toch best tegenviel. Deze plaat is tot nu toe echter zeer indrukwekkend, veel beter dan ik verwachtte. ![]() |
|
![]() I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath ![]() |
|
Slipknot - Eyeless I give you the Heimlich, you think it's the Heimlich ![]() |
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |