![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Er bestaat hier een White Light versie van, ontdekte ik gisterennacht, veel meer gitaargericht - zeker interessant! ![]() |
|
De laatste echt goede MDB. Maar dan wel een zeer goede die zelfs nu nog urgent en relevant klinkt. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: TE gek album. Maar ook meteen het enige album wat imho goed is. ![]() |
|
Alleen het titel nummer en het tweede nummer alleen al, zoveel te gekke riffs. Verder nog twee heropnames van het debuut. Bastard saints! leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel ![]() |
|
Ik las Bed Stains Volledige plaat uit op 3 oktober Laat het los. Sluit het boek. Kies voor jezelf. Het ga je goed. ![]() |
|
quote: Met The Angel & The Dark River hebben ze het (gothic) doom metal genre uitgespeeld, vandaar dat die experimentele uitstap verfrissend en toch sterk was. Alles daarna is toch net iets minder, vooral door de perfectie van hun voorgaande materiaal. Meningen, meningen, ze staan in de uitverkoop ![]() ![]() |
|
Morbus Chron - Sleepers in the Rift Na eerder Sweven gedraaid te hebben (vast vrij goed, maar totaal niet mijn ding, beetje veel proggy) hun eerste album maar eens opgelegd. De band heeft maar twee full length cd's weten af te leveren. Mogelijk is er ook nog 1 of een paar onder hun oude naam, Morbus Crohn. Met Sleepers in de Rift weten ze een heel erg oldschool geluid neer te zetten. Het doet denken aan thrash bands uit eind jaren tachtig, of eigenlijk het begin van de death metal toen het nog niet zo zwaar en log klonk. Ook de zang is hier beter dan later op Sweven, of heeft meer dat early DM geluid. Toch zijn er genoeg indicaties dat de band hier al wat meer de complexere kant van metal opzoekt. Je zou wel nog een tussenstap verwachten richting Sweven. Maar die is er dus niet. Al met al een vrij aardig muziekje, maar gezien het wat ver weg zet van BM geruis en simpele DM zie ik het mezelf niet snel nog eens draaien. Winter is coming ![]() |
|
Die tussenstap die jij mist is een EP: A Saunter Through the Shroud one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Scorpion Milk - Slimes of the times Anarchopunk klinkt dus als U2, weet ik dat nu ook. Toch ook teleurstellend ergens. "Succes lijkt in de toekomst te liggen." ![]() |
|
MDB - Like Gods of the Sun one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Misotheist - Vessels by which The Devil is Made Flesh ![]() |
|
![]() ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
![]() ![]() |
|
![]() Jade - Mysteries Of A Flowery Dream ![]() |
|
![]() ![]() |
|
one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Dikasterion - Chaos As A New World ![]() ![]() |
|
![]() We gaan gelijk op. Die staat als volgende klaar na Necromaniac. ![]() |
|
I give you the Heimlich, you think it's the Heimlich ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Zo fel/fris als live? ![]() |
|
Ja, lekker felle plaat. Het deed het me zaterdag ook al wel aan Watain denken, maar dan ruiger. Het album kruipt daar nog een stuk dichter naartoe. ![]() |
![]() |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |