![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|||||||||
|
Zomaar een link naar een album, zonder er wat bij te zeggen, ik ben geen voorstander. Waarom is het album relevant? Winter is coming |
|||||||||
|
Twee weken geleden al ergens hier gepost. Succesvol weggetrolled sinds Zaterdag 15 December 2001 - 18:09.59: VAMPIE, Karnivoor, Flebbie, Dwaallicht, Heresie, Mental, Forever After, Slechtheid, Fusion, Snaack. |
|||||||||
|
quote: ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ANaturallyDisaster op 08-11-2025 17:11] Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|||||||||
|
Ik hou wel van dit soort rauwige, nerdy, keyboard black [Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 09-11-2025 12:03] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|||||||||
|
Ik zag deze voorbij komen op de frontpage. Klinkt echt vreselijk lekker. Maar als ik 'm van Bandcamp af wil halen dan ben ik dik 35 euro kwijt. Dus dan maar geen fysiek exemplaar I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|||||||||
|
Goed vervolg op het eerdere werk. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|||||||||
|
quote: Order of the Ebon Hand, is een mythische cult uit het spel "Magic the Gathering", wat een soort kaartspelletje is voor ultranerds. Zo uit het hoofd was Order of the Ebon Hand een kaart uit de Fallen Empires expansion, welke omstreex 1996 gereleased werd. Dit om even wat context te geven Winter is coming |
|||||||||
|
quote:Neggie heeft, volgens mij, vroeger ook Magic gespeeld. Order of the Ebon Hand was de tegenhanger van Leitbur. Indd een cult met Tourach, Ebon Prætor, en de Derelor. De set kwam al in 1994 uit; maar was overgeproduceerd en geen verkoopsucces, waardoor de boosters nog jááren overal te koop waren. [Dit bericht is gewijzigd door KwelgeestIV op 10-11-2025 6:19] Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie |
|||||||||
|
Klopt. Ik heb vroeger (ongeveer 25 jaar geleden) een tijdje Magic: the gathering gespeeld. Was altijd wel gaaf. Maar veel weet ik er niet van. Order of the ebon hand (de band) is in ieder geval een Griekse black metal band die op dit album lekker felle, agressieve muziek speelt met het typische Griekse gevoel voor melodie en sfeer. De zanger deed ook de zang op Onyx van Nocternity. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|||||||||
|
Jammer van de thumbnail. Wel meteen duidelijk hoe de band over zichzelf denkt. Succesvol weggetrolled sinds Zaterdag 15 December 2001 - 18:09.59: VAMPIE, Karnivoor, Flebbie, Dwaallicht, Heresie, Mental, Forever After, Slechtheid, Fusion, Snaack. |
|||||||||
|
quote: Aaaahhh, ik zocht het album gisteren op om even te beluisteren en vond al dat het artwork erg op een Magickaart leek. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
quote: Volgens mij is het een Tarot-kaart. ![]() Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie |
|||||||||
|
Je hebt helemaal gelijk! Debuut is ook duidelijk tarot. Maar deze eigenlijk ook. Denk dat ik vooral door de kaders en de zandkleur die associatie had. Raar dat ik de link met tarotkaarten niet legde. Ik heb dit jaar zelfs een agenda met afbeeldingen van de Rider-Waite serie. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
quote:Lekkere folk horror-sfeer. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie |
|||||||||
|
IK had een Order of the Ebon Hand die er veel vechtlustiger uitzag, gelijkend op de cover van The Sun of Tipharet van Absu. Ik zal eens even kijken of ik die kan vinden. ![]() Toch minder gelijkenis met dat Absu album dan ik me herinnerde. Winter is coming |
|||||||||
|
Typiche Duitse black metal: atmosferisch, licht-episch, enigszins melancholisch, maar desalniettemin behoorlijk uptempo/furieus. Beetje het midden van Lunar Aurora (Ars Moriendi) en Darkspace. Wellicht toch ook wel TRoB en Graupel. Neggie, checken dit! Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie |
|||||||||
|
quote: Ik ken de band al, maar het heeft hier nooit echt geklikt (helaas?). I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|||||||||
|
quote: Maak ik godverrrrdomme zelf wel uit! Maar is goed, ik zet het in mijn lijst. Bedankt voor de tip I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|||||||||
|
quote: Klinkt wel lekker. Ik ben alleen nog niet zo'n fan van de vocalen. Maar ik heb ook nog maar 1 nummer geluisterd dus misschien komt dat nog. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|||||||||
|
Melodieuze traktatie I give you the Heimlich, you think it's the Heimlich |
|||||||||
|
Atmosferisch I give you the Heimlich, you think it's the Heimlich |
|||||||||
| Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
| Index / Heavy Metal |