![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
Ik weet even niet wat met Old Nick wordt bedoeld hier. Old Nick - De zanger van Paradise Lost Old Nick - Een oud Engelse aanduiding voor de Grim Reaper [Dit bericht is gewijzigd door Freduk op 01-01-2026 16:52] Winter is coming |
|||||||||
|
3. Metal Archives in plaats van ChatGPT raadplegen om te ontdekken dat het een bandnaam is. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
Ik vermoedde inderdaad al dat het zoiets was, maar nu is toch ook maar weer mooi duidelijk waar die bandnaam dan weer vandaan komt. Winter is coming |
|||||||||
|
quote: Alles wat met Old Nick te maken heeft gewoon vermijden als de pest. Complete onzin. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|||||||||
|
quote: |
|||||||||
|
quote: Het heet black metal, maar alleen in naam. Eigenlijk is het gewoon een soort geinig bedoelde nintendo punk. I give you the Heimlich, you think it's the Heimlich |
|||||||||
|
Ik heb er geen toon van gehoord, maar het lijkt mij hele stomme, overbodige, ironische rommel waar je twintig/vijfentwintig jaar geleden nog een pak rommel om kon verwachten ook. Ik zit me met terugwerkende kracht nu af te vragen of dat terecht was (geweest). Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie |
|||||||||
|
quote: Ja, dat was terecht geweest. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|||||||||
| Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
| Index / Heavy Metal |