IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Evolution of the kvlt (Black metal-topic) Vorige pagina
mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 01-01-2026 14:25 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 1 januari 2026 12:01 schreef Dypfrys het volgende:

Goeie Old Nick worship

Old Nick, ik vind daar Nicks aan - denk dat ik deze dan ook maar oversla

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 01-01-2026 16:52 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Ik weet even niet wat met Old Nick wordt bedoeld hier.

Old Nick - De zanger van Paradise Lost
Old Nick - Een oud Engelse aanduiding voor de Grim Reaper

[Dit bericht is gewijzigd door Freduk op 01-01-2026 16:52]

Winter is coming

Sater
Usericon van Sater
Posted 01-01-2026 16:57 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

3. Metal Archives in plaats van ChatGPT raadplegen om te ontdekken dat het een bandnaam is.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 01-01-2026 17:02 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Ik vermoedde inderdaad al dat het zoiets was, maar nu is toch ook maar weer mooi duidelijk waar die bandnaam dan weer vandaan komt.

Winter is coming

Mythics
Usericon van Mythics
Posted 01-01-2026 21:46 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 1 januari 2026 14:25 schreef mikkasscar het volgende:
Old Nick, ik vind daar Nicks aan - denk dat ik deze dan ook maar oversla

Alles wat met Old Nick te maken heeft gewoon vermijden als de pest. Complete onzin.

I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath

Grafzerk.
Usericon van Grafzerk.
Posted 01-01-2026 22:09 by Grafzerk. Wijzig reactieProfiel van Grafzerk.Quote dit bericht

quote:
Op 1 januari 2026 16:57 schreef Sater het volgende:
3. Metal Archives in plaats van ChatGPT raadplegen om te ontdekken dat het een bandnaam is.

Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 02-01-2026 19:11 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

quote:
Op 1 januari 2026 21:46 schreef Mythics het volgende:
Alles wat met Old Nick te maken heeft gewoon vermijden als de pest. Complete onzin.

Het heet black metal, maar alleen in naam. Eigenlijk is het gewoon een soort geinig bedoelde nintendo punk.

I give you the Heimlich, you think it's the Heimlich

KwelgeestIV
Usericon van KwelgeestIV
Posted 02-01-2026 19:46 by KwelgeestIV Wijzig reactieProfiel van KwelgeestIVQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/kwellie

Ik heb er geen toon van gehoord, maar het lijkt mij hele stomme, overbodige, ironische rommel waar je twintig/vijfentwintig jaar geleden nog een pak rommel om kon verwachten ook. Ik zit me met terugwerkende kracht nu af te vragen of dat terecht was (geweest).

Mythics
Usericon van Mythics
Posted 02-01-2026 20:43 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2026 19:46 schreef KwelgeestIV het volgende:
Ik heb er geen toon van gehoord, maar het lijkt mij hele stomme, overbodige, ironische rommel waar je twintig/vijfentwintig jaar geleden nog een pak rommel om kon verwachten ook. Ik zit me met terugwerkende kracht nu af te vragen of dat terecht was (geweest).

Ja, dat was terecht geweest.

I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com