![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
|
|||||||||
|
Gorgoroth - Destroyer En natuurlijk War Pigs en NWO van Ministry. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
Volcano van Satyricon begint ook met sirenes. "Succes lijkt in de toekomst te liggen." |
|||||||||
|
Hij begint er niet gelijk mee, maar het scheelt niet veel. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
Tip van oud-ZMer Afschuwelijk. Tikje fragmentarisch en chaotisch. Het begint met hints van Dissection in de gitaren en keys, wat later Emperor wordt, en dan een Abigor-achtige break. Het mag van mij iets meer tempo en consistentie in één en hetzelfde nummer houden, maar dit gaan we in de gaten houden! Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
1349 chaos-achtig Hafgufa |
|||||||||
|
Voor de Beherit - drawing the moon mensen. "You're only living on borrowed time from your fate." |
|||||||||
|
Dan heb je het tegen mij en ik zal dit dus draaien ras. Bonuspunten als er een luchtalarm in zit. Winter is coming |
|||||||||
|
Goed nummer Hafgufa |
|||||||||
|
quote: Dit klinkt echt onmetelijk saai, net zoals de videoclip eruit ziet overigens. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|||||||||
|
Eindelijk nog eens een portie ware black metal die al het bovenstaande in dit topic simpelweg van de kaart veegt - met dank aan Mythics voor de tip. Dit is doorleefd, groots, episch en melancholisch tegelijk. Er zit zeker herkenbaarheid in, maar toch klinkt het aboluut origineel en eigenzinnig. Wat een topplaat! |
|||||||||
|
Er is ook een andere Haiduk die hier wel eens post Winter is coming |
|||||||||
|
Nl band. Gaafste nummer vind ik nummer 4, dead gardens of eden |
|||||||||
|
I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|||||||||
| Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
| Index / Heavy Metal |