![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
| Auteur: |
|
|||
|
Het punt ontgaan. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
Nee hoor, eerder gemakzucht. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
En als je het toch uit moet typen voegt het plaatje ook niet veel meer toe. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
quote: Die laatste van mij was geen platenhoes. Maar gewoon een stockimage. Ik wilde graag meedoen met de hype. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|||||||||
|
|
|||||||||
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Niet naar het laatste gedeelte van de link kijken. |
|||||||||
|
Hexvessel - Dawnbearer one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
![]() |
|||||||||
|
quote: Nog een keer! Heel fijn album I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|||||||||
|
Klaus Schulze - Moondawn one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
Madness - Baggy Trousers Madness - Welcome to the house of fun Madness - Nightboat to Cairo Sodom - Shellfire defense Sodom - Stalinorgel Winter is coming |
|||||||||
|
quote: |
|||||||||
|
|
|||||||||
|
Vandaag tijdens het werk vooral liveregistraties geluisterd via Youtube. Het algoritme boerde ook deze op. Crowbar, altijd goed. Kirk klinkt alsof hij ieder moment een long uit zou kunnen kotsen en dat is op zich geen fijn geluid, maar het past prima. “Nickelback not only created a groundbreaking piece of buttrock, but they’ve also revolutionized our understanding of the universe." |
|||||||||
|
![]() Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
![]() Ja, tof. Alleen die eerste track van ruim twintig minuten al. Wat een epos, alleen die vage Italodance waar het mee begint en je je afvraagt of je de juiste plaat op hebt staan is al geniaal. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
Ik heb hem nu ook helemaal geluisterd. Eerste tien minuten dacht ik de plaat van het jaar te horen, daarna zakte dat gevoel een beetje. Er gebeurt in de eerste helft van dat nummer zoveel dat ze voor mijn gevoel al halverwege het hoogtepunt bereiken. Al geef ik het zeker niet op. Eerste en vierde nummer van kant b vind ik ook erg goed. Denk dat ik deze wel op LP wil hebben, omdat die splitsing tussen een a- en b-kant hier conceptueel zo goed past. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
|
|||||||||
|
|
|||||||||
|
quote: Grief, BB Kills, In Pain I Meditate en It Sucks al geluisterd? Oh en natuurlijk Dancing With Demons en We Are The Party |
|||||||||
|
quote: Ik moet toch echt wel zo een spell show zien mee te pikken |
|||||||||
|
The Beatles - A Hard Day's Night Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|||||||||
|
Coil - Love's Secret Domain |
|||||||||
| Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
| Index / Muziek algemeen |