![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
||||
| Auteur: |
|
|||
|
quote: one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
quote: Iets tegen mensen met vrouw en kinderen misschien? NP: The Cry of Mankind |
|||||||||
|
quote: |
|||||||||
|
![]() |
|||||||||
|
quote: Over de gehele linie vind ik het een moeilijke. De hoogtepunten zijn hoog, maar de voor mij mindere tracks hebben dan juist weer erg weinig te bieden. En, wat ik altijd heb bij de opener: de manier waarop de riff met de distortion invalt, doet mij altijd aan de hoofdriff uit 'The Beautiful People' van Marilyn Manson denken. Daar kom ik nooit meer van los. Niet dat dat afbreuk doet aan het nummer, maar het is een associatie die maar niet weggaat. [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 24-02-2026 18:07] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|||||||||
|
quote: Die drogere sound en stijl vind ik net verfrissend. Het rockt allemaal wat meer, de nummers zijn bondiger en snediger. Machtige afsluiter inderdaad, maar vergeet For You ook niet. Wat een song! NP: Shtrigë - Of Blood & Night daar zal onze tukkende onheilzaaier wel van wakker schrikken me dunkt [Dit bericht is gewijzigd door mikkasscar op 24-02-2026 18:13] |
|||||||||
|
![]() Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie |
|||||||||
|
Fear Factory - Linchpin Winter is coming |
|||||||||
|
![]() Er komt beter weer aan en dan verval ik op de één of andere reden altijd in nostalgie en de tijd dat ik vrijwel exclusief heavy/power metal draaide en zwaardere genres nog niet aan me waren besteed. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
Kijk nou, een albumhoes met Skeletor er op. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
![]() |
|||||||||
|
![]() |
|||||||||
|
![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
|
|||||||||
|
![]() Primitive man - Observance (2025) K*nkerharde death/sludge. Klinkt als een trein die tot stilstand komt en voelt alsof iemand langzaam een pallet grindtegels op je laat zakken. Niet bepaald easy listening. Maar wel HEEL lekker I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|||||||||
|
|
|||||||||
|
quote: ![]() one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
quote: Sterke plaat ja, ik kijk uit naar hun passage op Roadburn! Ik hoor er wat minder sludge en wat meer dISEMBOWELMENT in, maar sowieso goed gerief |
|||||||||
|
quote: Naast The Shadowthrone en Svartalvheim mijn derde gateway-plaat naar black metal - blijft geweldig |
|||||||||
|
quote: Ik heb ze op Drachten Deathfest gezien 2 jaar geleden. Geweldige live ervaring. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|||||||||
|
Bell Witch / Aerial Ruin – Stygian Bough Volume II Ik moet er nog inkomen. Mis die lange akoestische stukken van deel 1. Dit is weliswaar een betere integratie van de twee helften, maar klinkt muzikaal ook iets meer als Bell Witch en minder als Aerial Ruin. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
Swans - The Great Annihilator |
|||||||||
|
quote: Behoort absoluut tot mijn favoriete albums, heb regelmatig echt zin om deze aan te slingeren. |
|||||||||
|
Ardour Loom - Demo (2014) I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|||||||||
| Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
| Index / Muziek algemeen |