![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
Dus. ![]() Retroprog met veel Hammond en dwarsfluit. Drie nummers live in drie kwartier. Nogmaals. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
quote: Geweldige band! Ken alleen de eerste paar albums, deze niet. |
|||||||||
|
quote: Ik kende ze niet maar de hoes intrigeerde me gelijk. Deze is live en instrumentaal, maar het is wel een band waar ik verder in ga duiken. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
Conjuro - O Mosteiro de Tharosmiel (A Tortura de Todos os Essências Angelicas do Deus Semita) ![]() I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|||||||||
|
De grap van het noemen van Pommelien Thijs ontgaat me volledig. Wat is de oorsprong? “Nickelback not only created a groundbreaking piece of buttrock, but they’ve also revolutionized our understanding of the universe." |
|||||||||
|
Gratis Eend / Engelse Fred en Ralph krijgen een klein stijfje en een vochtvlekje in het onderbroekje van Pommelien en haar liedjes. Zo is eerstgenoemde begonnen met now playing topics waar hij Pommelien Thijs in de titel verwerkt. Het heeft allemaal een hoog pedobear gehalte. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Vergeet Bokkie niet. Ook fan. En aangezien we er al twee achter de rug hadden en ik ineens voor het blok stond omdat ik het vorige topic gesloten had, vond ik dat de reeds gezette traditie best in ere gehouden mocht worden. Ook omdat een paar mensen hier ook weer reuze chagrijnig worden van mevrouw Thijs. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|||||||||
|
quote:Die griet is halverwege de 20. Al ben je 100 jaar oud, erop geilen kan en mag. Maar onzekerheid mbt pedoheid bij ee griet halverwege de 20....? Zegt ook wat over hoe je jezelf ziet. |
|||||||||
|
Anyway, ontopic: |
|||||||||
|
quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
![]() Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
quote: Luister ik quasi nooit, maar vind ik wel erg goed. Heb hem klaargezet voor op het vliegtuig NP: twee EP's van Vacca - debuut van vage Kroatische raw black met bakken sfeer en atypische melodielijnen - heel goed! |
|||||||||
|
Pöllömaagi - Pöllötuuli, sitten yö ![]() I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|||||||||
|
![]() I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|||||||||
|
quote:Tof artwork. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
![]() |
|||||||||
|
![]() |
|||||||||
|
Nigredo in Necromance - Nader Sadek |
|||||||||
|
![]() |
|||||||||
|
![]() I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|||||||||
|
![]() Sort Storm - I vinternatt (2026) Ouderwetse Satyricon worship. Ik ben de laatste tijd niet vaak meer te porren voor rauwe black metal maar dit trek ik heel goed I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|||||||||
|
Ik ga de vier bovenstaande even checken, zien er allen interessant uit. [Dit bericht is gewijzigd door mikkasscar op 18-06-2026 15:45] |
|||||||||
|
Chill vibes |
|||||||||
|
Electric Wizard - Legalize Drugs and Murder (en Pommelien Thijs) "Succes lijkt in de toekomst te liggen." |
|||||||||
| Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
| Index / Muziek algemeen |