|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Frans Bauer + Nembrionic? No meat is sweater |
|
quote: Nou brrrrrr |
|
Vooral Death Metal. |
|
hmmmm mijn muziekstijl, tja Metal. Maar dat wisseld bij mij erg vaak, zo zijn er momenten dat ik veel naar Blackmetal luister, en een maand later weer NU metal zoals Deftones en Spineshank. maar Bands zoals Metallica, Sonata Arctica en Children of bodom (en natuurlijk Amon Amarth) defineren precies de muziek die ik over het algemeen luister (Zelfs in een NU metal periode), en daaruit mag ik concluderen dat mn favo genres Trash, power, heavy en blackmetal zijn Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way! |
|
Hmmm. Ken je Beherit? |
|
quote: LOL! Sneaky muthafff... |
|
Ik heb gestemd op Blackmetal, maar (bijna) alles gaat er eigenlijk wel in... Ow en ik ken Beherit |
|
vooral Death en BlackMetal...vul vandaag wel Deathmetal in |
|
quote: discometal...leuk hoor....persoonlijk ga ik voor de funkmetal! |
|
DiscoMetal? as in? Solefald? The Kovenant? Rammstein? of...? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Funkmetal Don't blush when I rip you open |
|
haha MindFunk Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
hehheh, door mij staat blackmetal en deathmetal nu gelijk ipv deathmetal op 1. krijg nu al zin in de verkiezingen. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 19-11-2002 21:59] Oud Vuil. |
|
Old skool Death Metal(cf.Obituary,Death,Benediction) New Wave cf.Human League,Fad Gadget,de Sisters,Peter Godwin Doom cf. (oude)MDB,(oude)Anathema Thrash cf.Bay Area stuff Black Metal cf.Enthroned,Beheaded Gothic (cf.Dismal Euphony,Christian Death,Crematory,Evereve) Industrial (cf.NIN,Ministry) Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: ja zeg, als we ook nog eens op bands moeten gaan stemmen. pfff, erg veel moeite gaat dat kosten, dus maar ff niet. heb je wel de eerste post bekeken? Oud Vuil. |
|
BTW WAAROM STAAT ER GEEN POWERMETAL BIJ :@ Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way! |
|
quote:Nie zeiken, BIER! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:omdat wat men heden power metal noemt meestal geen metal is (crapsody, strateverderius, sonata, bah bah) Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: dat is een mening, geen feit |
|
ik houdt onder andere van Megadeth metal (zo meteen het stijl probleem opgelost) |
|
quote:da's wel een feit juffrouw Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Heej, ipv allemaal te zitten zagen, stem nu es gewoon op de stijl ertussen die je het meest bevalt of best ligt Bende ouwe zeuren, ...ik heb op doommetal gestemd btw. |
|
geen ligt aan stemming En als het moet Black Death Viking +(folk/pagan) ow ja en af en toe beetje Trash: slayer, absu etc. |
|
tHHHHHHHHHH-kuch-HHHHHrasshhh!!! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |