IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Jouw muziek stijl Vorige pagina | Volgende pagina
Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 19-11-2002 19:56 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

Frans Bauer + Nembrionic?

No meat is sweater

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 19-11-2002 19:57 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2002 19:52 schreef Phaestus het volgende:
omdat men bang was dat je boos zou worden..

Nou brrrrrr

B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 19-11-2002 20:17 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Vooral Death Metal.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 19-11-2002 20:39 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2002 19:39 schreef Vlkodlak het volgende:
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat jij vond dat Viking metal een onnodig genre is en dat dat gewoon epische blackmetal was vandaar

Pffff en dan maar 'sorry Dwaal' neerzetten, pansy .

Enfin -- als je doorgelezen hebt had je ook kunnen zien dat ik gezegd heb dat ik zelf ook de term door blijf gebruiken omdat het simpelweg een 'established' iets is geworden met heel veel versch. bands. Maar ik vind het nog steeds epische black dan wel heavy metal (de andere invalshoek) met wat folkloristische invloeden. Ik heb een beetje hetzelfde met doom metal, maar dat genre gaat nog veel verder terug.

Ik begrijp best dat het intussen een geheel eigen 'scene' is, die viking metal, maar ik vind het dus niet fundamenteel van black dan wel heavy metal verschillen zoals death- en power metal WEL fundamenteel van elkaar verschillen bv!! Dan is zo'n nieuwe genrenaam gerechtvaardigd, 'Viking Metal' was gewoon een etiket om je eigen band bijzonder te laten lijken. En tja, omdat 1000 bands dan volgen wordt het vanzelf wel een 'genre'.

Ah, intussen zal iedereen wel zijn incluis mezelf.

Child of bodom_PU
Usericon van Child of bodom_PU
Posted 19-11-2002 20:43 by Child of bodom_PU Wijzig reactieProfiel van Child of bodom_PUQuote dit bericht

hmmmm mijn muziekstijl, tja Metal. Maar dat wisseld bij mij erg vaak, zo zijn er momenten dat ik veel naar Blackmetal luister, en een maand later weer NU metal zoals Deftones en Spineshank. maar Bands zoals Metallica, Sonata Arctica en Children of bodom (en natuurlijk Amon Amarth) defineren precies de muziek die ik over het algemeen luister (Zelfs in een NU metal periode), en daaruit mag ik concluderen dat mn favo genres Trash, power, heavy en blackmetal zijn

Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way!

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 19-11-2002 20:44 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Hmmm. Ken je Beherit?

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 19-11-2002 20:54 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2002 20:44 schreef Dwaallicht het volgende:
Hmmm. Ken je Beherit?

LOL! Sneaky muthafff...

Enigma
Usericon van Enigma
Posted 19-11-2002 21:36 by Enigma Wijzig reactieProfiel van EnigmaQuote dit bericht

Ik heb gestemd op Blackmetal, maar (bijna) alles gaat er eigenlijk wel in...

Ow en ik ken Beherit

DeCiPhEr
Usericon van DeCiPhEr
Posted 19-11-2002 21:38 by DeCiPhEr Wijzig reactieProfiel van DeCiPhErQuote dit bericht

vooral Death en BlackMetal...vul vandaag wel Deathmetal in

G.
Usericon van G.
Posted 19-11-2002 21:41 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

quote:
Op 19 november 2002 19:53 schreef Snaack het volgende:
uitsluitend pretmetal en discometal

en niet te vergeten smartlappenmetal

discometal...leuk hoor....persoonlijk ga ik voor de funkmetal!

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 19-11-2002 21:42 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

DiscoMetal? as in? Solefald? The Kovenant? Rammstein? of...?

Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk

JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 19-11-2002 21:43 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

Funkmetal

Don't blush when I rip you open

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 19-11-2002 21:43 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

haha MindFunk

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 19-11-2002 21:58 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

hehheh, door mij staat blackmetal en deathmetal nu gelijk ipv deathmetal op 1.

krijg nu al zin in de verkiezingen.

[Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 19-11-2002 21:59]

Oud Vuil.

madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 19-11-2002 22:35 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Old skool Death Metal(cf.Obituary,Death,Benediction)
New Wave
cf.Human League,Fad Gadget,de Sisters,Peter Godwin
Doom cf.
(oude)MDB,(oude)Anathema
Thrash
cf.Bay Area stuff
Black Metal
cf.Enthroned,Beheaded
Gothic
(cf.Dismal Euphony,Christian Death,Crematory,Evereve)
Industrial
(cf.NIN,Ministry)

Hello-hooray-let the show begin-I've been ready

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 19-11-2002 22:37 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 19 november 2002 22:35 schreef madeline usher het volgende:
Old skool Death Metal(cf.Obituary,Death,Benediction)
New Wave
cf.Human League,Fad Gadget,de Sisters,Peter Godwin
Doom cf.
(oude)MDB,(oude)Anathema
Thrash
cf.Bay Area stuff
Black Metal
cf.Enthroned,Beheaded
Gothic
(cf.Dismal Euphony,Christian Death,Crematory,Evereve)
Industrial
(cf.NIN,Ministry)

ja zeg, als we ook nog eens op bands moeten gaan stemmen. pfff, erg veel moeite gaat dat kosten, dus maar ff niet. heb je wel de eerste post bekeken?

Oud Vuil.

Child of bodom_PU
Usericon van Child of bodom_PU
Posted 19-11-2002 22:52 by Child of bodom_PU Wijzig reactieProfiel van Child of bodom_PUQuote dit bericht

BTW WAAROM STAAT ER GEEN POWERMETAL BIJ :@

Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way!

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 19-11-2002 23:07 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2002 20:39 schreef Dwaallicht het volgende:
Pffff en dan maar 'sorry Dwaal' neerzetten, pansy .

Enfin -- als je doorgelezen hebt had je ook kunnen zien dat ik gezegd heb dat ik zelf ook de term door blijf gebruiken omdat het simpelweg een 'established' iets is geworden met heel veel versch. bands. Maar ik vind het nog steeds epische black dan wel heavy metal (de andere invalshoek) met wat folkloristische invloeden. Ik heb een beetje hetzelfde met doom metal, maar dat genre gaat nog veel verder terug.

Ik begrijp best dat het intussen een geheel eigen 'scene' is, die viking metal, maar ik vind het dus niet fundamenteel van black dan wel heavy metal verschillen zoals death- en power metal WEL fundamenteel van elkaar verschillen bv!! Dan is zo'n nieuwe genrenaam gerechtvaardigd, 'Viking Metal' was gewoon een etiket om je eigen band bijzonder te laten lijken. En tja, omdat 1000 bands dan volgen wordt het vanzelf wel een 'genre'.

Ah, intussen zal iedereen wel zijn incluis mezelf.
Nie zeiken, BIER!

Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 19-11-2002 23:16 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 19 november 2002 22:52 schreef Child of bodom_PU het volgende:
BTW WAAROM STAAT ER GEEN POWERMETAL BIJ :@
omdat wat men heden power metal noemt meestal geen metal is (crapsody, strateverderius, sonata, bah bah)

Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 19-11-2002 23:25 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2002 23:16 schreef IronGlory het volgende:
omdat wat men heden power metal noemt meestal geen metal is (crapsody, strateverderius, sonata, bah bah)

dat is een mening, geen feit

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-11-2002 23:26 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik houdt onder andere van Megadeth metal (zo meteen het stijl probleem opgelost)

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 19-11-2002 23:32 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 19 november 2002 23:25 schreef Morgil het volgende:
dat is een mening, geen feit
da's wel een feit juffrouw

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 19-11-2002 23:35 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Heej, ipv allemaal te zitten zagen, stem nu es gewoon op de stijl ertussen die je het meest bevalt of best ligt Bende ouwe zeuren, ...ik heb op doommetal gestemd btw.

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 19-11-2002 23:41 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

geen ligt aan stemming

En als het moet
Black
Death
Viking +(folk/pagan)
ow ja en af en toe beetje Trash: slayer, absu etc.

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 19-11-2002 23:42 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

tHHHHHHHHHH-kuch-HHHHHrasshhh!!!

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com