|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
hmm tuurlijk staan bands zoals Metallica, Children of Bodom, Immortal, Sonata enz ver boven het niveau van Deftones, maar een numemr zoals Be quiet and rive kan ik zeker waarderen Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way! |
|
quote: Het lijkt me een goed plan om je mond te houden als je werkelijk nergens verstand van hebt! Okee? |
|
quote: |
|
quote: Hahahaha, tja, ach jongens, ze zijn hier net nieuw, gun ze een beetje intergratie tijd! |
|
Mijn muziek stijl is niet te beschrijven. |
|
Staat niet al te harde death metal er nu al bij? |
|
quote: Nee, en niet al te langzame doom metal en niet al te brakke black metal ook nog niet. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
"Het lijkt me een goed plan om je mond te houden als je werkelijk nergens verstand van hebt! Okee? " Djeses, ik mag dan niet zo superdiep de scene in zitten, maar SO FUCKING WHAT als ik Deftones goed vind? Ik schaam me dr echt nie voor! En wees maar nie bang, al die NU metal crap zoals Linkin park enzo, heb ik de pest aan. Heb eens wat respect! Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way! |
|
quote: is dit niet ook van toepassing op jou? met die schijtcds van immortal die je aanbidt.. |
|
quote: Ach ach... Jij bent echt zo voorspelbaar!! |
|
maar als ik naar die meeting ag zal ik dus maar mn deftones patch van mn jas halen, en vervangen door en marduk patch Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way! |
|
Black metal.. Verder gaan death metal en grindcore er ook wel lekker in.. en keiharde industrial.. |
|
quote: Zeur niet man. Draag wat je wilt... Ik vind Deftones ook tof! Als het er op neer komt vind ik Deftones 100x beter dan Marduk!!! [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 20-11-2002 22:21] |
|
zoiets heet sarcasme Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way! |
|
quote: Leer het dan beter uitdrukken! |
|
En nu genoeg... On topic! [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 20-11-2002 22:23] |
|
quote: Dat je Deftones goed vindt is niet het probleem hoor... Dat mag je allemaal zelf weten, het probleem zit ergens anders. Ken je Beherit, BTW? |
|
quote: Je moeder. |
|
quote: LoL! |
|
quote: was maar een grapje maar als het zou bestaan zou ik er zeker fan van zijn!! Bootsy's rubber metal band...of zo.. wat te denken van de metalschip conection Zappa's metal garage lijkt mij ook wel wat en zo kan ik nog wel ff doorgaan |
|
quote: Sommige mensen noemen Korn funkmetal, of Faith No More... Ik meen dat Zenial het zo geklassificeerd heeft op z'n page! |
|
quote: Ik heb Urban Dance Squad (bah!!!) en Mordred (bah) en Primus (mwah) ook als zodanig geclassificeerd gezien. En er zijn vast wel meer bands die het maken. Hierzo bv., google hit op 'funk metal': http://jaqke.8k.com/main_english.htm Dub War maakte een kruising tussen dub en metal. Tjah... Ik ben vaak niet zo gecharmeerd van crossovers. Maak dan goede metal, of goede dub, denk ik dan. |
|
quote: zo even bijgewerkt |
|
quote: Mordred is idd de ultieme funkmetal. Het zou goed voor je zijn die beherit eens uit je cd speler te halen en een paar keer naar "In This Life" te luisteren! Zenial |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |