|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Old school black metal ala Darkthrone Immortal Pride |
|
Sja t hangt er een beetje tegenaan vind ik... sommige FNM nummers vind ik echt wel metal... vooral periode Real Thing / Angel Dust Zenial |
|
quote: Heh, dat belerende toontje mag je thuishouden . En funkmetal kan me persoonlijk gestolen worden! Vele soorten muziek, natuurlijk, maar ik heb een hekel aan dit soort crossovers. |
|
1. Heavy metal 2. Deathmetal 3. Thrash/Speed 4. Doom Verder uit allerlei andere metalgenres enkele bands aangezien ik 90% ervan meuk vindt. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ach geef nou maar toe dat ik weet wat goed voor je is Zenial |
|
Het zou goed voor Zenial's gezondheid zijn als hij zijn mond eens zou houden. En Dwaallicht, laat die Beherit cd maar mooi draaien! |
|
quote: LoL! |
|
horrormetal Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: Helemaal mee eens, nix aan toe te voegen |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |