IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Jouw muziek stijl Vorige pagina | Volgende pagina
Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 20-11-2002 15:49 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

kheb maar op Doom gestemd

wel loos dat PowerMetal er niets tussen staat, en Nu-Metal wel....

[Dit bericht is gewijzigd door Undertaker op 20-11-2002 15:49]

~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~

Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 20-11-2002 16:05 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

Ik mis speedrock en stonerrock...

Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic

Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 20-11-2002 16:06 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

quote:
Op 20 november 2002 16:05 schreef Blackjack het volgende:
Ik mis speedrock en stonerrock...

hihi IDD

Peter Pan Speedrock

"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"

Kramy
Usericon van Kramy
Posted 20-11-2002 16:15 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Gothenburg!

Child of bodom_PU
Usericon van Child of bodom_PU
Posted 20-11-2002 16:31 by Child of bodom_PU Wijzig reactieProfiel van Child of bodom_PUQuote dit bericht

hmm als het over het quoten gaat, ik ben die vorm gewent

Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way!

Child of bodom_PU
Posted 20-11-2002 16:32 by Child of bodom_PU Wijzig reactieProfiel van Child of bodom_PUQuote dit bericht

waas dus @ ghoulliette

Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way!

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 20-11-2002 17:11 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Om ff on-topic te blijven :

Black Metal : **********
Heavy Power : ********
Death Metal : *******
Trash Metal : ******
Gothic Metal: *****
Doom Metal : *****

Maar Black Metal met folk invloeden vind ik het best!

[Dit bericht is gewijzigd door Vintersorg op 20-11-2002 17:13]

Child of bodom_PU
Posted 20-11-2002 17:20 by Child of bodom_PU Wijzig reactieProfiel van Child of bodom_PUQuote dit bericht

@naam:

Vintersorg is super!

ilyc
Usericon van ilyc
Posted 20-11-2002 17:34 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2002 17:11 schreef Vintersorg het volgende:

Agreed, zoals Vintersorg

Child of bodom_PU
Posted 20-11-2002 17:47 by Child of bodom_PU Wijzig reactieProfiel van Child of bodom_PUQuote dit bericht

erwin kijk naar zn naam

ilyc
Usericon van ilyc
Posted 20-11-2002 17:51 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

Had ik stiekem al wel gezien hoor

Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 20-11-2002 17:57 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 20 november 2002 17:11 schreef Vintersorg het volgende:
Om ff on-topic te blijven :

Black Metal : **********
Heavy Power : ********
Death Metal : *******
Trash Metal : ******
Gothic Metal: *****
Doom Metal : *****

En Nu-Metal dan?

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 20-11-2002 18:03 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

veel black laatste tijd, daarnaast de hardere lompere death en af en toe ook wel wat doom. maar ook veel rock de afgelopen week, zoals placebo en pink floyd (is toch rock)

Je moeder.

pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 20-11-2002 18:11 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

Hmmm
ik denk, doom en gothic,...

maar hiernaast luister ik ook nog wel naar alle mogelijke soorten metal

true disco chick

Child of bodom_PU
Posted 20-11-2002 18:12 by Child of bodom_PU Wijzig reactieProfiel van Child of bodom_PUQuote dit bericht

ehm ik heb een belangrijke mededeling, en tja
eh

ach

ojeee

Deftones zijn goed

Child of bodom_PU
Posted 20-11-2002 18:14 by Child of bodom_PU Wijzig reactieProfiel van Child of bodom_PUQuote dit bericht

plz dont hurt me!!!!!!!

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 20-11-2002 18:15 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2002 18:12 schreef Child of bodom_PU het volgende:
ehm ik heb een belangrijke mededeling, en tja
eh

ach

ojeee

Deftones zijn goed

met dat soort opmerkingen kun je beter hier niet mee aankomen!

[Dit bericht is gewijzigd door Vintersorg op 20-11-2002 18:15]

Inside-Lie
Usericon van Inside-Lie
Posted 20-11-2002 18:15 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Wat ben jij zielig zeg... Ga ergens anders lopen kutten!

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 20-11-2002 18:15 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2002 18:12 schreef Child of bodom_PU het volgende:
Deftones zijn goed
Je bent bang om voor je eigen muzieksmaak uit te komen. Meestal sta je er dan niet 100% achter en ben je een poseur.

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 20-11-2002 18:17 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2002 17:57 schreef Inside-Lie het volgende:
En Nu-Metal dan?

lijkt me duidelijk dat die style voor ieder op dit forum de favorite is! dus ik dacht van laat ik het er maar niet bij zetten....

Inside-Lie
Usericon van Inside-Lie
Posted 20-11-2002 18:18 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 20 november 2002 18:17 schreef Vintersorg het volgende:
lijkt me duidelijk dat die style voor ieder op dit forum de favorite is! dus ik dacht van laat ik het er maar niet bij zetten....

LoL! Inderdaad...

Child of bodom_PU
Posted 20-11-2002 18:21 by Child of bodom_PU Wijzig reactieProfiel van Child of bodom_PUQuote dit bericht

Nee ik zalhet zo zeggen, deftones kan ik zeker waarderen, doch lang niet zo als Trash/black/death en powermetal. maar Deftones zijn misschien supercommerieel, ik zie de schoonehdi er wel van in. Ik vergelijk ze dan ookl vaak met abstracte kunst, als je er lang egboeg nara kijtk kun je er iets in zien wat je herkend enzo.

Child of bodom_PU
Posted 20-11-2002 18:22 by Child of bodom_PU Wijzig reactieProfiel van Child of bodom_PUQuote dit bericht

oja en zoals je kunt zien heb ik al lang zwaar typproblemen, get used to it

[Dit bericht is gewijzigd door Child of bodom_PU op 20-11-2002 18:33]

Child of bodom_PU
Posted 20-11-2002 18:28 by Child of bodom_PU Wijzig reactieProfiel van Child of bodom_PUQuote dit bericht

typproblemen dus

ilyc
Usericon van ilyc
Posted 20-11-2002 18:31 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

Er zit een edit knop op dit forum, Joost

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com