|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ouwe sssst. |
|
Doom, death, grind, gothic. Ik spuug zwarte gal op: black, heavy, power, prog. |
|
Ik kan alles an sich wel waarderen, maar uiteindelijk prefereer ik Black en Viking/folk. Gothic vind ik niet zo veel aan...laat staan Darkwave |
|
Metal = metal? WOEI!! IT'S CROC!!! |
|
Bah, metal! Touché, pussycat! |
|
quote:Ja nou, er zit vaak toch wel een wezenlijk verschil tussen hoor. 'Gothic' valt uiteen in een behoorlijk aantal genres (met als hoofduitsplitsing de Industriele gothic en de Middeleeuwse gothic)... is een gigantisch verschil. Met andere woorden.. die poll zuigt I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
kan niet kiezen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Zwart Neukend Metaal en wat Dood. |
|
quote: haha dan zit je hier precies goed op dit forum WOEI!! IT'S CROC!!! |
|
quote:Jij ook he? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Dan stem je toch niet. zeik lul. |
|
quote:Industrial gothic = gay. Medieval gothic = gay. Gothic = gay. |
|
quote: jij snapt hem |
|
quote:Zeg, ik loop jou toch ook niet uit te schelden, BlackMarilynManson? Normaal reageren op posts mag ook hoor. quote:Wie woonde er vorig jaar nog zo'n beetje op DGM ook alweer? [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 20-11-2002 14:38] I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
En ik kon maar 10 opties doen dus niet zeiken dat je fav "goth pirate blasfeem viking pagan travel jodelie black fucking death thrash" bandje er niet tussen zit |
|
quote: black metal mania. Ik weet meer van bm dan jij denkt ventje. |
|
quote: hahahahaha, nou word ie gevaarlijk |
|
quote: het is wat he |
|
\quote{omdat wat men heden power metal noemt meestal geen metal is (crapsody, strateverderius, sonata, bah bah)} DO NOT FOK WITH SONATA ARCTICA } Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way! |
|
quote: Wat zijn we toch serieus Ken jij het woord "respect" wel? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:of wat? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
dan ben je niet liev Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way! |
|
Ik ben altijd lief! niet? OnT: er moest echt wel nwobhm tuschen gestaan hebben Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: hahah om jou moet ik nu gewoon even heel erg lachen dank u voor het vrolijk maken! |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |