IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Primordial Volgende pagina
Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 26-06-2002 13:52 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Wat is die nieuwe CD geweldig!!! "Storm Before Calm"

Maar zijn er nog meer liefhebbers van deze band?


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 26-06-2002 15:05 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ik hoor van ieder dat die cd geweldig is, zelf heb ik enkel 'Spirit the world aflame' die begint er goed maar er zitten ook veel sááíe momenten op die cd.....

maartoch wel aardige band


Ik, Wil Schuurman


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 26-06-2002 15:28 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Ik moet de nieuwe nog gaan beluisteren.
Maar ik ben zeer benieuwt ernaar.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 26-06-2002 15:51 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

2000
Slightly more prepared then for "A Journey's End" we went into the studio in February to record "Spirit The Earth Aflame" in Dublin with Mags, just as we had done "The Burning Season". This time with better preparation, better equipment and a better attitude we came out with the songs we are the most satisfied. It had been a long search! The album came out and right now is the fastest selling album ever on Hammerheart Records... the band is growing, the label is growing. An eight day tour with our Metal brethren Thyrfing from Sweden and Shadowbreed from Holland passed by, several festivals, noticeably With Full Force, Windorock and the Wave Gothik Treffen. We signed a new publishing deal with Edition Wolffackel / Warner and Sure Shot Worx, a new second guitar player as well I may add… enter Lucifergal. Things were and are looking up, and we are stronger and more focused than ever on the task in hand. The press has been unanimous in it's praise of Spirit and for once things are going in the right direction. Upon writing this 2000 is more that half way to it's end, the album is released domestically in the States in August and there are tours to confirm…. seems like the work may just be about to pay off? Time Shall tell...We're ready for the Fight...See you on the battlefield…

Warfare over three decades!
A.A.N. - Primordial

Hmm... Ik heb het van een site af..
Hun zeggen dat het celtic metal is
ik heb er al wat liedjes van..
Wat zijn hun beste nummers???



wladimir
Usericon van wladimir
Posted 16-07-2002 2:54 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

ik heb laatst a journey's end gekocht en the burning seafon.

cewle band


Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 16-07-2002 12:30 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

Primordial komt eind September naar Nederland voor 3 shows in Nederland, te weten Arnhem (Goudvishal op 26.09), Rotterdam (Baroeg op 27.09) en Groningen (Simplon op 29.09). Callenish Circle en Mercenary (DK) zitten ook in die package.


!!! THE SIGN IS ON !!!


Fyunch
those who don't know don't care
Usericon van Fyunch
Posted 16-07-2002 12:35 by Fyunch Wijzig reactieProfiel van FyunchQuote dit berichthttp://www.obscenery.nl

Ik vind het wel een goede band, lekkere kille (kill everyone) muziek met coole teksten

"Let's make rivers of their blood."


Ignorance is bliss


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 16-07-2002 12:37 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Primordial is zalig, heb enkel een achttal nummers van staan in MP3 maar ze zijn echt wel goed


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 16-07-2002 13:01 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Hrm, ik heb ze vorig jaar zien spelen als support act bij Immortal (Willem II, Den Bosch) en daar vond ik Primordial niet al te best.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-07-2002 13:03 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ik heb onlangs hun laatste cd gekocht en die bevalt me zeer goed!


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 16-07-2002 14:34 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

ik vraag me wel af hoe ze live klinken


zjosuah
Wino still rules as Hell !!
Usericon van zjosuah
Posted 16-07-2002 15:30 by zjosuah Wijzig reactieProfiel van zjosuahQuote dit bericht

'k Heb net dat package ook geboekt gekregen in Belgie.. eigenlijk doe ik 't zelf
Gaat door op zat 28 sep in het vernieuwde JH DE BOGAARD te GEEL..
Mercenary - Callenish Circle - Primordial


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 16-07-2002 21:37 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

IK heb het laatste album en dat is inderdaad ge-wel-dig!!!!!!!

Beste album van 2002 tot nu toe !! (Tot de nieuwe agatus mijn deurmat bereikt?)



Ik, Wil Schuurman


chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 18-07-2002 22:31 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

jah ik heb er ook van gehoord, klinkt best tof!


www.error-band.tk - Melodic Death Metal


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 19-07-2002 17:53 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ik niet, wat is het? na een heel topic is er nog steeds geen omschrijving van de muziek langsgekomen


Je moeder.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 19-07-2002 18:52 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

gewoon black metal.

[Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 24-12-2002 11:19]


King of the Damned
Usericon van King of the Damned
Posted 09-12-2002 21:26 by King of the Damned Wijzig reactieProfiel van King of the DamnedQuote dit berichthttp://blaaaaaaaaaaaaaaaaat

thoeft ook geen black of death te zijn, als het maar 'true' is...........


fear my moo of wrath


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 09-12-2002 21:28 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Zou iemand 'storm before calm' kunnen uploaden naar een bepaalde server want ik ben er erg benieuwd naar maar kan nergens iets vinden.


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


King of the Damned
Usericon van King of the Damned
Posted 09-12-2002 21:28 by King of the Damned Wijzig reactieProfiel van King of the DamnedQuote dit berichthttp://blaaaaaaaaaaaaaaaaat

ja dat zou eigenlijk best fijn zijn!


fear my moo of wrath


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 09-12-2002 21:30 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

gewoon Ierse black metal.
Ik heb op soulseek wel wat mp3 gevonden ervan.


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 10-12-2002 10:15 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2002 18:52 schreef wladimir het volgende:
het is best rustige muziek.
het is volgensmij folk metal.
maar het is niet echt te horen.
Maar geen black/death metal dus.



rustig was nou niet bepaald het eerste woord wat in mij opkwam toen ik deze cd kocht. Ok er staan wat rustige stukjes op maar in het grootste deel van de nummers zitten toch behoorlijk wat black/death invloeden.
In ieder geval is het een heerschende cd (zie ook mijn signature) met coole teksten.


King of the Damned
Usericon van King of the Damned
Posted 10-12-2002 18:49 by King of the Damned Wijzig reactieProfiel van King of the DamnedQuote dit berichthttp://blaaaaaaaaaaaaaaaaat

zkr te weten van wel, kvind journey end heel goed nummmer!


fear my moo of wrath


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 14-12-2002 0:27 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2002 10:15 schreef Vlkodlak het volgende:
rustig was nou niet bepaald het eerste woord wat in mij opkwam toen ik deze cd kocht. Ok er staan wat rustige stukjes op maar in het grootste deel van de nummers zitten toch behoorlijk wat black/death invloeden.
In ieder geval is het een heerschende cd (zie ook mijn signature) met coole teksten.
welke cd?
De nieuwe bedoel je zeker?
Wat is trouwens de beste cd van primordial?
Ik heb er alleen nog 2 dus.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 14-12-2002 0:42 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik heb alleen 'Imrama' en die is wel OK. De black metal invloeden zijn hier behoorlijk, maar melodie sijpelt er al behoorlijk door. Echter, als de akoestische intermezzo's de beste momenten van de CD vormen (samen met nr. 1, toegegeven), is er toch iets mis...


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 14-12-2002 1:29 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2002 0:27 schreef wladimir het volgende:
welke cd?
De nieuwe bedoel je zeker?
Wat is trouwens de beste cd van primordial?
Ik heb er alleen nog 2 dus.


Ja ik bedoelde inderdaad de laatste (was niet echt duidelijk zag ik net al). Zelf ken ik alleen van "Storm before Calm" & "Imrama" alle nummers en die vind ik allebei goed , al zijn ze aardig verschillend. Van de andere albums ken ik maar enkele nummers, dus kan ik niet echt een oordeel geven over welke cd hun beste is.


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 14-12-2002 8:59 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 26 juni 2002 15:05 schreef Snagger het volgende:
Ik hoor van ieder dat die cd geweldig is, zelf heb ik enkel 'Spirit the world aflame' die begint er goed maar er zitten ook veel sááíe momenten op die cd.....

maartoch wel aardige band


Inderdaad, ik heb ze ook ooit eens gezien voor Immortal, maar toen waren ze ook echt saaaaaai!!


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen