|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
jullie kennen het nummer Lord Abortion toch wel waarop Danni Filth duidelijk grunt en nog best aardig ook tot ie helaas besluit weer te gaan piepen Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
quote:Dan heb je echt niet goed geluisterd, grunten kan hij wel degelijk! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
nou, inderdaad daarom is het zo jammer dat ie het niet vaker doet Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
godver |
|
arrrrh wie heeft dat bedacht, Craddle zuigt (heden ten dage) en Dimmu rules!!!!!! |
|
Als het van de stem moet afhangen...Dani kan idd wel grunten(cf.Lord Abortion en het einde van Carpathian Burial),maar zingt toch meestal met een hoge stem... Shagrath daarentegen zingt gewoonlijk vrij laag... en wat het uiterlijk betreft...post ze eens naast mekaar,ze zien er m.i.toch vrij verschillend uit... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Sorry, ik heb geen "normale" foto van Dani... Dead things grow from deep inside... |
|
Go Dani!!! Hoewel dit toch allemaal imago is. Toch cool! MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
wie zingt het nr. a dream of wolves in the snow ( van COF) eigenlijk Thou blessed by night |
|
wie zingt het nr. a dream of wolves in the snow ( van COF) eigenlijk Thou blessed by night |
|
Nijntje? MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
zingt nijntje dat nr.? en wie is nijntje? Thou blessed by night |
|
een duivels Bloed Konijn MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
ja , ik vind shagrath nu eigenlijk ook beter zingen dan dani, omdat als je lang naar cof luisterd dan word je er moe van..... |
|
quote:Ja? Hmmm.....luister al jaren naar COF (hun oudere werk dan ) en word er nog steeds niet moe van [Dit bericht is gewijzigd door suzanne op 02-09-2001 11:56] I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Volgens mij is de clean voice op puritanical enz. toch echt van vortex the sky spit flames, armageddon has come |
|
Cleane vocalen van Dimmu zijn idd niet van Shagrath. Maar bij Cradle of Filth zit zo veel zwartgallige humor, al die zware metalheads schijnen dat maar niet te snappen .. Volgens mij lacht Dani zich helemaal krom .. |
|
quote:Cradle is een groot toneelstuk! Maar wel een die mij prima kan vermaken I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Ik hou wel van zieke humor (Ben zelf een grote zieke grap) |
|
quote: Vind dat piepen van Dani anders errug goed klinken the only pleasure is pain |
|
Check voor de grap eens "HEart of the Ages" van In The Woods... en kom daarna nog eens terug op die krijs van Dani. Ik zeg altijd: Dani: een kraai De gast van ITW: een adelaar Die gast heeft pas een krijs. Maar luister wel de hele CD of zo want het gekrijs begint niet bij de eerste seconde... |
|
In The Woods |
|
quote: Ik vin eerder die gast van Burzum een kraai, maar wel een goeie |
|
quote: Inderdaad, lang leve Burzum (de muzikale kant dan he, 'k ben geen neonazi). 'T is toch nog altijd een van mijn favoriete bands. Nu wil ik eigenlijk naar Dunkelheit gaan luisteren, wat een machtig emotioneel nummer is dat... [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 27-09-2001 23:04] |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |