|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Dunkelheit is idd een machtig mooi nummer |
|
Shagrath + Dani |
|
Nog twee zoek-de-verschillen plaatjes. Wat een discussie zeg trouwens... sheesh. Dani Shagrath |
|
quote: Dani is veel lekkerdur!! [Dit bericht is gewijzigd door Vampire_girl op 04-10-2001 22:58] the only pleasure is pain |
|
dani is nie verkeerd , alleen zo klein ! ik denk dan toch voor shagrath gaan |
|
Dani was een keer te zien in zo'n Engels programma, Nevermind The Buzzcocks(?). Hij werd daar gewoon in de zeik genomen. Volgens mij zijn het alletwee ego-trippers. Heads I win, tails you lose |
|
Ok, hou nou op over wie beter is zeg. Laten we het er maar op houden dat ze vroeger allebei beter waren dan nu. En zang is niet het belangrijkste instrument in een metalband. |
|
quote: Djiezes...Shagrath ziet er toch een stuk beter uit zonder corpsepaint...ik draag dat ook hoe langer hoe minder tijdens optredens of parties...maar voel me dan een stuk verlegener...weet ook ni hoe het komt... --edit-- quote gefixd [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 06-01-2002 14:45] Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Da's waar, hij is wel erg klein. Zal charmant staan als ik ooit een keertje met hem op de foto kom. Ik ben 1.80, en draag vaak plateau zolen tijdens concerten. Dan ben ik ongeveer 1.90. the only pleasure is pain |
|
god opent de oude topic weer even.. en GALDER en SHAGRATH ?? galder (old mans child) kan het ook goed Godverdommen.. |
|
Nee Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote: dani maar dan is de pitch veel lager NEP HE ! Godverdommen.. |
|
Ik vind het allebei een stel achterlijke nichten sebinsagoil |
|
maar die stem van shagrath blijft de nr1 black metal stem (die van galder ook) Godverdommen.. |
|
quote:ik sluit mij hier bij aan. |
|
Ik ook!!! |
|
ik niet, tenminste dimmu borgir (tot 2 jaar terug) niet... Je moeder. |
|
ik grunt nu ook op de GALDER/\shagrath manier :D Godverdommen.. |
|
Anders vertel je dat NOG een keer, allejezus... |
|
quote: |
|
Godverdommen.. |
|
quote: Hmmm, bewijs het eerst maar eens. Neem maar eens wat op en zet het maar om in mp3 ofzo....en pleur het dan hier maar neer. Kunnen we daarna zien of je gelijk hebt....en zo niet, dan beschuldig ik je wegens leugenverspreiding en de straffen die daar op staan zijn niet al te mild, ho ho ho !!! sebinsagoil |
|
http://www.geocities.com/lettheterrorbegin//hoordan.html meschien is het niet precies maar wel hetzelfde idee Godverdommen.. |
|
ik heb nog niet zo een zware stem ps. me mic is kaduk dus je moet je boxen wat harder zetten [Dit bericht is gewijzigd door Pandaemonaeon op 14-01-2002 22:39] Godverdommen.. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |