IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Lijkt Shagrath (dimmu borgir) te veel op Dani Filth (Cradle of Filth)??? Vorige pagina
Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 04-05-2004 23:51 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Beli kan haar posts leegmaken; ik denk dat dat wel helpt.

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 06-05-2004 16:57 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

quote:
Op 1 september 2001 23:00 schreef §inner het volgende:
wie zingt het nr. a dream of wolves in the snow ( van COF) eigenlijk

De oude zanger van Anethema
Darryl nogwat.

nattedroom
yeah
Usericon van nattedroom
Posted 06-05-2004 17:00 by nattedroom Wijzig reactieProfiel van nattedroomQuote dit bericht

ze zijn allebei goed in het commercieel maken van hum muziek stijl, en uiterlijk lijken ze ook op elkaar, mits ze corpsepaint ophebben...

alleen is dani een schreeuwdwerg, en shagrath een ietwat grotere schreeuwerd, beiden interesseren me niks

moderators zijn je vrienden, vertrouw ze!

Sater
Usericon van Sater
Posted 06-05-2004 18:37 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2004 16:57 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
De oude zanger van Anethema
Darryl nogwat.

Darren White

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

MutantChrist
über nerd/loser
Usericon van MutantChrist
Posted 06-05-2004 20:03 by MutantChrist Wijzig reactieProfiel van MutantChristQuote dit bericht

Zeg, lijkt Azagtoth niet te veel op (bijv.)Paul Masvidal?

Wat een onzin topic, ze maken gewoon allebei dezelfde muziek.

Inside crystal mountain, evil takes it's form

filosofem
Usericon van filosofem
Posted 06-05-2004 20:05 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Nee hoor. Dit is een heel belangrijke levensvraag....

Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 06-05-2004 20:12 by Sarah Wijzig reactieProfiel van SarahQuote dit bericht

Shagrath is 10x beter en leuker in alles dan die stomme DWERG!

LAI LAI HEI

filosofem
Usericon van filosofem
Posted 06-05-2004 20:24 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

In alles ?

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 06-05-2004 21:19 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Shagrath en Dani zijn de Jim en Jamai van de 'black'metalwereld

filosofem
Usericon van filosofem
Posted 06-05-2004 21:21 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Maar die zijn ook geil

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 07-05-2004 0:01 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Wat een gedoe; De kabouter staat bezopen te klungelen op het podium, die Noor kan geen flitsen verdragen.
Cradle, hmmm, moest ik er op GMM langslopen en mochten ze erin slagen om eesn deftig te spelen, misschien dat ik even blijf staan. Voor DB hetzelfde, als ze eesn een deftig geluid hebben. Kan mij het schelen dat die gasten een attitude hebben - in de "underground" zie ik er ergere - daarmee gaan ze toch eens tegen de grond.

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com