|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Doel je op je undersign? Poor kid... |
|
Nee joh, bastardo wat dacht je van een maand lang in het klooster met alle hooggelovige pietjes bijmekaar? Als je dan niet gefrustreerd raakt, weet ik 't ook niet meer sebinsagoil |
|
On topic! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
en Godverdommen.. |
|
quote:En anders gaat ie dicht! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Moderators zijn net zo irritant als leraren, polisie enz. sebinsagoil |
|
maar wat vond je nou van die grunt Godverdommen.. |
|
Ik vinnut een kutstem... een grunt kan ik et niet eens noemen Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
quote: is het zo erg :| ff trainen dus.. Godverdommen.. |
|
quote: Hey Hagrath, jij hebt laatst de mijne vaag gehoord op een slechte opname .. wat vond je er van ? |
|
quote:Hehe... |
|
Ja is in oefenruimte opgenomen met van die hangend microfoontjes, die TE dicht bij de drums hangen .. |
|
Hey, Suzanne zei iets over ON TOPIC, zullen we dat aub niet negeren...!! Dead things grow from deep inside... |
|
quote: Euhm, tja, ik kon het niet echt een 'grunt' noemen. Ik vind zang ala Galder/Shagrath sowieso niet een 'grunt', maar ik vond het ook niet echt op die van Galder/Shagrath lijken, komt waarschijnlijk ook omdat je niet een zware stem hebt. sebinsagoil |
|
ze zuigen ondertussen allebei "Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn" |
|
quote: I think I just found my first friend here! Shagrath is over het algemeen betere grunter... en hij ziet d'r bruter uit i.v.m. die phage piercings aan z'n onderlip enz kvind CoF en Dimmu overigens niet zo geweldig te vergelijken trouwes, want ze hebben echt beide een verschillende stijl (anders zou ik ook fan zijn van CoF, wat ik nie zoooooo'n gweldige muziek vind) Fuck with the best, die like the rest. |
|
shagrath heeft gewoon de beste grunt.. PUNT UIT !! Godverdommen.. |
|
AYE! Fuck with the best, die like the rest. |
|
de nrs van dimmu zijn ook veel beter.. meer drum, meer gitaar, meer grunt, MEER SOLOS !! [Dit bericht is gewijzigd door Pandaemonaeon op 26-01-2002 12:03] Godverdommen.. |
|
shagrath is beter "Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn" |
|
Nou Dani vind ik helemaal klote, Shagrath gaat soms nog wel (met de nadruk op gaat). Ik heb liever Jon Nödveidt met die ijzige stem van 'm! Ik, Wil Schuurman |
|
wat een mongolen topic, geen inspiratie? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Fuck off,dani filth kan echt niet grunten.. weet je wie een goede zanger is??midgaard van lugubrum PUNT. nu-metal hoofdjes stampen |
|
quote: godver, wat een ijzerhandel heeft hij om. Oud Vuil. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |