|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat een HOMO. |
|
Even langs m lopen met een magneetje bij je... |
|
Wie heeft dit nou weer omhoog geschopt? "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Ik was het niet |
|
quote:speciaal voor jou, uit de "help" quote: Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
ik ben een betere zanger dan midgaard We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Dan is het goed. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Couldn't agree more |
|
Wat schattig, een oude post van Claw . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Vind ze allebei een beetje vrouwelijk |
|
....echt waar...De prijs naar de meest kansloze topic allertijden gaat naar...... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik luister vrij regelmatig naar Dimmu Borgir en naar Cradle of Filth. En nee, Dani en Shagrath lijken niet op elkaar. En ja, Dani kan niet grunten. En nee, dat maakt helemaal niet uit. Ik vind zijn stem juist het geinige aan CoF. En ja, dit is eigenlijk een ontzettend kansloos topic. En ja, ik weet weer waarom ik een n00b-fobie heb... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ja maar, dit is helemaal geen n00b-topique, altx. Daarentegen heet de topicstarter 'Albert Filth' en sowieso moet iedereen met 'Filth' in z'n nickname gewoon afsterven. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Ja, maar het was wel zo'n, zo'n, zo'n... AAARGGGHHHHHHHHHHHH. *wordt met vier man in bedwang gehouden en in een dwangbuis gehezen, terwijl zijn medicijnen klaargelegd worden door een vijfde persoon* zo'n n00b die het nodig vond om dit topic omhoog te schoppen. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Aha, deze gaylord hier quote: 'rijg 'anker. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: behalve misschien "filthgrinder" of "filtkiller" of "filthslayer" etc. etc.? |
|
ALLEMAAL, GODVERREDOMMEN.... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ach.. Shagrath is een Noorse homo en Dani een Britse, het enige wat ze gemeen hebben is dat ze allebei in lakken kleding op een podium rondhuppelen, troe kijken, make-up op hebben, kortom gay zijn |
|
quote: Bij die stoere noorderlingen komt homofilie toch niet voor ? (faghrath??) [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 01-05-2004 22:11] |
|
quote: ik vond de muziek wel aardig, vroeger. die "principles blabla plaat". de "zang" vond ik toen al niks. Oud Vuil. |
|
'The Principle of Evil Made Flesh', ja. Wel aardig, er was één zo'n nummer met een vette break en dan brult Darren White van Anathema wat. Dat vond ik wel tof, zat altijd de hele tijd op dat moment te wachten en dan vond ik het wel weer best . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
zowel DB als CoF vind IK zuigen(daarvoor hoeft een ander mn mening NIET te delen) Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Fuck, wat jammer, en ik wilde nu juist zo graag... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: wat???dani en Shaggy gaan afzuigen? Ja,lollig van me Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |