![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
ik ben laats op een kikker gaan staan ![]() ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: zulke verhalen moet ik gewoon niet lezen want dan gaat mijn bloeddruk erg hard stijgen. 50 jaar opsluitenin een zwaar gesloten gevangenis en zware psychiatrische huilp want als je zo iets doet is er iets erg zwaar mis. HOE ZIEK EN AFGESTOMPT KAN EEN PERSOON WORDEN????? Laffe figuren die een mens niet aankunnen en daarom maar een beestje martelen. Bah ![]() ![]() |
|
en waarom dit allemaal? geldgeldgeldgeldgeldgeldgeldgeldgeldgeldgeld.... ![]() |
|
quote: je kunt dan alsnog je handen even wassen daarna.. ![]() |
|
quote: nieuwe koninginnen verlaten hun oude nest en hebben dan vleugels. deze koninginnen zijn reeds zwanger en zoeken een goed plekje, zoals jou balkon. daar leggen de koninginnen hun eieren waaruit werksters komen en die beginnen met het bouwen van het nest. (effe de zwaar ingekorte versie) ![]() |
|
Dat wist ik ook.. maar dat die beesten zooo hoog komen. Trouwens die fantasie van mij dat ze met z'n duizenden in een rij de flat op marcheren, vind ik toch wat leuker. [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 30-06-2002 23:48] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote:Ik ben (ook) bang van spinnen, maar da's gewoon kwestie van effe van je hart een steen te maken en dat beest zo ver mogelijk uit je buurt krijgen ![]() |
|
Parasieten of ziekteoverdragers dood ik zonder moeite Ratten, kakkerlakken, vliegen, motten, vlooien etc.. morgan als jij vlooien zou hebben zou je dan niet vlooien dodend spul kopen? ![]() |
|
quote: als de mens van de aarde verdwijnt gaat het leven zonder moeite door als vieze spinnen verdwijnen is het binnen een seizoen afgelopen ot tenminste zwaar ingeknot (insekten worden niet meer in toom gehouden, vegetatie verdwijnt etc etc) ![]() ![]() |
|
quote:met een stofzuiger dus. een papier prop er achter aan en tadaa spin is weg ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: die kan er wel weer uit kruipen, hoor! Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Hmmm, daar heb je een punt. Gelukkig ben ik gezegend met een bos haar waar geen luis gezien wilt worden, dus die vraag heeft zich nog niet aangediend. Maar: je kan luizen -als je heel erg je best doet- uit je haar kammen (zonder product dus), ze het raam uitkegelen, en dan heb je ze, in principe niet vermoord en nog een kans gegeven op een beter leven. (En dat is natuurlijk één hoop gezever ![]() ![]() |
|
quote: niet meer. Wij hebben de aarde ondertussen zover versierd dat het eeuwen en eeuwen zal duren eer die troep een beetje weg is (maak er maar millenia en millenia van ![]() ![]() |
|
quote:sttt nu.. die gedachten heeft mij jaren gesust.. todat jij.. ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: Bah nee, 't gedacht dat er een spinnenlijk in m'n stofzuiger zit! brrr! Dan gebruik ik liever m'n speciale palmglas en -viltje ![]() ![]() |
|
quote: en volledig pissed off!!! ![]() ![]() |
|
quote:ik heb dat ooit eens getracht. Tot die held op sokken (valorian) dat wilde doen.. Uiteindelijk zijn we in een andere slaap kamer gaan slapen.. Sjees wat zijn die krengen snel, harig, groot en eng. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Door soms een half uur aan een stuk achter één stomme bromvlieg aan te zitten, heb ik m'n reflexen enzo heel erg verbeterd. Hangt allemaal af vanuit welke hoek je het beest benadert, belichting, etc. Het is een ware kunst! ![]() |
|
is niet zo moeilijk Ik vang ze meestal zo op uit de lucht en dan naar buiten ![]() |
|
Dat zijn de domme vliegen. In dit deel van België is er een mutantensoort... en die hebben hersenen! ![]() |
|
quote:kan ik je inhuren? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Inhuren?? voor vliegen vangen.. best ![]() |
|
dat zal veel beter zijn dan een vlieg die op het plafond zit, te smeken of ie aub naar buiten wil voordat ik mijn nest in kruip.. Ze willen meestal niet zo luisteren ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
![]() |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |