IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Dierenmishandeling Vorige pagina | Volgende pagina
|MoRGaN|
Usericon van |MoRGaN|
Posted 30-06-2002 23:44 by |MoRGaN| Wijzig reactieProfiel van |MoRGaN|Quote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2002 23:41 schreef SQT het volgende:
heey een vrouwlijke kloon van mij
Beetje kalm he. Vergeleken met mij ben jij nog maar een broekventje... Respect voor ouderen! (m.a.w. Jíj bent een kloon van míj)


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 30-06-2002 23:44 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ik ben laats op een kikker gaan staan Hij leefde nog wel (maar met mijn gewicht, voor hoe lang nog) het was verschrikkelijk. Misschien meer het idee dat er misschien wel ingewanden onder mijn schoen zaten. Ik vang spinnen of muggen zelden. Ten eerste ben ik te lui om s'nachts achter zo'n zoem beest aan te gaan en ten 2e ze gaan van zelf wel weer eens weg. Van die dikke zwarte spinnen zuig ik nog wel eens op met de stofzuiger. (ja hallo ik ga zo'n vies ding niet met mijn handen pakken) maar gelukkig heb ik op 10 hoog niet zo veel last van spinnen. overigens hebben we wel mieren op het balkon.. Hoe die daar komen is voor mij een raadsel en voor hun ongetwijfeld een weet..


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-06-2002 23:44 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2002 23:40 schreef SQT het volgende:
of het verhaal van een paar jongens die een rotje haaden gestopt in de kont van een kat. lol dat ze die gasten zelf allemaal een rotje in hun kont stoppen


zulke verhalen moet ik gewoon niet lezen want dan gaat mijn bloeddruk erg hard stijgen. 50 jaar opsluitenin een zwaar gesloten gevangenis en zware psychiatrische huilp want als je zo iets doet is er iets erg zwaar mis.

HOE ZIEK EN AFGESTOMPT KAN EEN PERSOON WORDEN?????

Laffe figuren die een mens niet aankunnen en daarom maar een beestje martelen. Bah


SQT
Usericon van SQT
Posted 30-06-2002 23:44 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

en waarom dit allemaal?
geldgeldgeldgeldgeldgeldgeldgeldgeldgeldgeld....


SQT
Usericon van SQT
Posted 30-06-2002 23:46 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 30 juni 2002 23:44 schreef Cadaveria het volgende:
Van die dikke zwarte spinnen zuig ik nog wel eens op met de stofzuiger. (ja hallo ik ga zo'n vies ding niet met mijn handen pakken) maar gelukkig heb ik op 10 hoog niet zo veel last van spinnen.


je kunt dan alsnog je handen even wassen daarna..


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-06-2002 23:47 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2002 23:44 schreef Cadaveria het volgende:
Hoe die daar komen is voor mij een raadsel en voor hun ongetwijfeld een weet..


nieuwe koninginnen verlaten hun oude nest en hebben dan vleugels. deze koninginnen zijn reeds zwanger en zoeken een goed plekje, zoals jou balkon. daar leggen de koninginnen hun eieren waaruit werksters komen en die beginnen met het bouwen van het nest.

(effe de zwaar ingekorte versie)


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 30-06-2002 23:48 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Dat wist ik ook.. maar dat die beesten zooo hoog komen. Trouwens die fantasie van mij dat ze met z'n duizenden in een rij de flat op marcheren, vind ik toch wat leuker.

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 30-06-2002 23:48]


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


|MoRGaN|
Usericon van |MoRGaN|
Posted 30-06-2002 23:48 by |MoRGaN| Wijzig reactieProfiel van |MoRGaN|Quote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2002 23:44 schreef Cadaveria het volgende:
Van die dikke zwarte spinnen zuig ik nog wel eens op met de stofzuiger. (ja hallo ik ga zo'n vies ding niet met mijn handen pakken)
Ik ben (ook) bang van spinnen, maar da's gewoon kwestie van effe van je hart een steen te maken en dat beest zo ver mogelijk uit je buurt krijgen


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 30-06-2002 23:48 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Parasieten of ziekteoverdragers dood ik zonder moeite
Ratten, kakkerlakken, vliegen, motten, vlooien etc..

morgan als jij vlooien zou hebben zou je dan niet vlooien dodend spul kopen?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-06-2002 23:49 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2002 23:44 schreef Cadaveria het volgende:
(ja hallo ik ga zo'n vies ding niet met mijn handen pakken)


als de mens van de aarde verdwijnt gaat het leven zonder moeite door

als vieze spinnen verdwijnen is het binnen een seizoen afgelopen ot tenminste zwaar ingeknot (insekten worden niet meer in toom gehouden, vegetatie verdwijnt etc etc)


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 30-06-2002 23:49 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2002 23:48 schreef |MoRGaN| het volgende:
Ik ben (ook) bang van spinnen, maar da's gewoon kwestie van effe van je hart een steen te maken en dat beest zo ver mogelijk uit je buurt krijgen
met een stofzuiger dus. een papier prop er achter aan en tadaa spin is weg


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 30-06-2002 23:51 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 30 juni 2002 23:49 schreef Cadaveria het volgende:
met een stofzuiger dus. een papier prop er achter aan en tadaa spin is weg


die kan er wel weer uit kruipen, hoor!


Oud Vuil.


|MoRGaN|
Usericon van |MoRGaN|
Posted 30-06-2002 23:51 by |MoRGaN| Wijzig reactieProfiel van |MoRGaN|Quote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2002 23:48 schreef wladimir het volgende:
morgan als jij vlooien zou hebben zou je dan niet vlooien dodend spul kopen?

Hmmm, daar heb je een punt. Gelukkig ben ik gezegend met een bos haar waar geen luis gezien wilt worden, dus die vraag heeft zich nog niet aangediend.

Maar: je kan luizen -als je heel erg je best doet- uit je haar kammen (zonder product dus), ze het raam uitkegelen, en dan heb je ze, in principe niet vermoord en nog een kans gegeven op een beter leven. (En dat is natuurlijk één hoop gezever )


SQT
Usericon van SQT
Posted 30-06-2002 23:51 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 30 juni 2002 23:49 schreef attila_de_hun het volgende:
als de mens van de aarde verdwijnt gaat het leven zonder moeite door




niet meer. Wij hebben de aarde ondertussen zover versierd dat het eeuwen en eeuwen zal duren eer die troep een beetje weg is (maak er maar millenia en millenia van )


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 30-06-2002 23:52 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2002 23:51 schreef webblaster wim het volgende:
die kan er wel weer uit kruipen, hoor!
sttt nu.. die gedachten heeft mij jaren gesust.. todat jij..


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


|MoRGaN|
Usericon van |MoRGaN|
Posted 30-06-2002 23:53 by |MoRGaN| Wijzig reactieProfiel van |MoRGaN|Quote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2002 23:49 schreef Cadaveria het volgende:
met een stofzuiger dus. een papier prop er achter aan en tadaa spin is weg

Bah nee, 't gedacht dat er een spinnenlijk in m'n stofzuiger zit! brrr! Dan gebruik ik liever m'n speciale palmglas en -viltje


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-06-2002 23:53 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2002 23:51 schreef webblaster wim het volgende:
die kan er wel weer uit kruipen, hoor!


en volledig pissed off!!! en die wil dat wel effe af reageren op zijn kweller!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 30-06-2002 23:55 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2002 23:53 schreef |MoRGaN| het volgende:
Bah nee, 't gedacht dat er een spinnenlijk in m'n stofzuiger zit! brrr! Dan gebruik ik liever m'n speciale palmglas en -viltje
ik heb dat ooit eens getracht. Tot die held op sokken (valorian) dat wilde doen.. Uiteindelijk zijn we in een andere slaap kamer gaan slapen.. Sjees wat zijn die krengen snel, harig, groot en eng.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


SQT
Usericon van SQT
Posted 30-06-2002 23:56 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 30 juni 2002 23:55 schreef Cadaveria het volgende:
ik heb dat ooit eens getracht. Tot die held op sokken (valorian) dat wilde doen.. Uiteindelijk zijn we in een andere slaap kamer gaan slapen.. Sjees wat zijn die krengen snel, harig, groot en eng.


|MoRGaN|
Usericon van |MoRGaN|
Posted 30-06-2002 23:57 by |MoRGaN| Wijzig reactieProfiel van |MoRGaN|Quote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2002 23:55 schreef Cadaveria het volgende:
ik heb dat ooit eens getracht. Tot die held op sokken (valorian) dat wilde doen.. Uiteindelijk zijn we in een andere slaap kamer gaan slapen.. Sjees wat zijn die krengen snel, harig, groot en eng.

Door soms een half uur aan een stuk achter één stomme bromvlieg aan te zitten, heb ik m'n reflexen enzo heel erg verbeterd. Hangt allemaal af vanuit welke hoek je het beest benadert, belichting, etc. Het is een ware kunst!


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 01-07-2002 0:00 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

is niet zo moeilijk
Ik vang ze meestal zo op uit de lucht
en dan naar buiten


|MoRGaN|
Usericon van |MoRGaN|
Posted 01-07-2002 0:03 by |MoRGaN| Wijzig reactieProfiel van |MoRGaN|Quote dit bericht

Dat zijn de domme vliegen. In dit deel van België is er een mutantensoort... en die hebben hersenen!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 01-07-2002 0:04 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2002 0:00 schreef wladimir het volgende:
is niet zo moeilijk
Ik vang ze meestal zo op uit de lucht
en dan naar buiten
kan ik je inhuren?


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 01-07-2002 0:07 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Inhuren??
voor vliegen vangen..

best


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 01-07-2002 0:11 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

dat zal veel beter zijn dan een vlieg die op het plafond zit, te smeken of ie aub naar buiten wil voordat ik mijn nest in kruip.. Ze willen meestal niet zo luisteren


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen