![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Daar zijn het immers negers voor ![]() ![]() |
|
quote: Precies! Want een blanke zou zoiets nooit doen. Wij schoppen geen katten, we hebben de bio-industrie. Stel amateurs. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Maar zonder katten dan. Katten zijn nl liev. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
past ook wel goed in dit topic ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Jezus zeg, arm beest. Stelletje kut zwart'n IK ZEG HET JE!!1 ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Doodmaken. ![]() |
|
orca's ook maar even doen dan. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Die orka kan het ook niet helpen hoor. ![]() |
|
Die neger misschien ook niet. ![]() |
|
quote: Die denkt dat ie op de steppe zit en jaagt. Ofzo. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote:Dan nog. Doodmaken. ![]() |
|
Nee, die kwam aanlopen en loopt zo tegen dat katje op, dat zie je zo. Misschien heeft hij er wel een zere voet aan over gehouden, zo'n klein katje kan hard aankomen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Nee want alleen mensen kunnen "zinloos" bruut zijn? http://animals.howstuffworks.com/mammals/bottle-nosed-dolphin-behavior-info.htm ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Chimps tuigen soms ook hun groepsgenoten af. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote:Nee. Maar orka's zijn zwart-wit, net als corpsepaint, dus ze zijn true, en verdienen het met rust gelaten te worden. ![]() |
|
oh nu snap ik waarom je het zielig vind voor de kat ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Ik zou best wel eens een neger tegen een orca willen zien trappen ![]() ![]() ![]() |
|
@ Elite: ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 18-02-2010 23:13] ![]() |
|
quote: vaak, en moord en verkrachting is ook niet ongewoon. Maar ze doen het waarschijnlijk ook naar andere soorten (buiten de jacht om). En aangezien ze andere dieren kunnen liefhebben kunnen ze het waarschijnlijk ook haten. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Maar wij winnen! ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
http://www.liveleak.com/view?i=145_1201727203 Nog meer kleurlingen met katten. [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 18-02-2010 23:19] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
hehehe ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
In naam van die kat: ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 19-02-2010 1:34] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Ja daar zijn ze mee bezig zo te zien :') Against God and Government ![]() |
![]() |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |