|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Damn [Dit bericht is gewijzigd door Zenial op 30-01-2003 23:58] Zenial |
|
Een dood kuikentje |
|
en toch zijn het mijn zondagmorgenfluimen Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Dierenmishandeling.... Is een konijntje nemen. Dit slaat nergens op. |
|
Je blijft angstvallig stil Dit slaat nergens op. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 12-02-2007 19:56] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Oud maarre.. Zowieso, bedoel dierenseks is niet echt aardig.. helemaal niet voor een klein knijntje. |
|
Zei er iemand konijn? |
|
quote: WHAAAAHAAAAHAAAA! er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote:There is a real world outside .. just open the door, take a step .. and breath real air |
|
quote: Deze roept gewoon.. wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee |
|
ah wat lief, ik heb zojuist de eerste 2 vliegen tegen mijn nieuwe laptopscherm dood mogen drukken ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Er zat vorige week een vlieg op mijn flesje cola, toen heb ik héél subtiel het flesje wat gedraaid en daarna snel tegen de tafel geslagen. Toch wel één van mijn meest stijlvolle vliegenvangacties ooit, denk ik. |
|
juist, goede voorbereiding op je seriemoordenaarschap ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Nou, inderdaad. |
|
signature |
|
quote: +1!, eikels. |
|
Doodschoppen die lui. |
|
Echt die graf zwarten hadden ze slaaf moeten houden en nooit vrij moeten laten. Tijd om de slavernij weer in te voeren voor dat soort lui German U-Boats and Battle of the Atlantic U-666 |
|
Slavernij heeft er vooral voor gezorgd dat er nu een beetje meer op dat continent lopen hoor. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Maar betekent ook dat je ze vrij en blij dood mag maken, liefst langzaam en pijnlijk... German U-Boats and Battle of the Atlantic U-666 |
|
Je kan zeiken wat je wilt, maar zij hebben nog wat beestjes op hun continent lopen wij niet meer. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 18-02-2010 22:28] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Verrekte mongols! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Bloody HELL! Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |