|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Bezopen menschen Ik, Wil Schuurman |
|
all your base are belong to us! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: zelfs dan nog niet vrees ik Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
quote:joah...... stok in midden..... lang touw eraan en aant ent een grasmaaier gaak ook nog keer doen.. haalt ael ook een keer het nieuws |
|
JEZUS, dat zijn studenten grappen, daar bestaat zelfs een film over! |
|
quote: nep. (jammer genoeg) |
|
Ik ook niet. Graancirkels... waarom zijn er dan geen maiscirkels of tulpcirkels? |
|
quote:dat zijn 'duurdere'gewassen.... dat doen aliens ons niet aan... |
|
quote: Misschien vinden de aliens die er verantwoordelijk voor zijn mais en/ of tulpen wel erg vies. |
|
Aliens wille ook broodjes bakke! ooit op mars graan zien groeie?? derom |
|
Ik denk dat als het geen studentengrap is, het iets te maken kan hebben met de ondergrondse resten van het één of ander... |
|
Zien er leuk uit van boven af (heb ooit in Engeland mogen aanschouwen op vakantie ) maar aliens?? Whwaahahahah.... |
|
Misschien zijn het overactieve veldhazen die 's nachts rondjes gaan rennen in een graanveld? Ik geloof iig niet dat dit het werk is van 'mars' mannetjes. the only pleasure is pain |
|
quote: Niets is zeker als het niet bewezen is, en niets is bewezen als het niet zeker is... ennieweej... het "schijnt" dat dit gewoon door hele slimme mensen wordt gedaan (nou ja, slim...); ik heb er geen moeite mee hoor; ze doen verder niemand kwaad (alleen vindt de eigenaar van het land het misschien een minder fijn plan). If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
bij graan circels heb ik zo mijn twijfels. Maar er bestaan wel op andere plaatsen op deze aarbol tekeningen die kilometers lang zijn. Deze tekeningen zijn afgebeeld op steenen oppervlakten en die zijn al eeuwen oud. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Jah, die dieren figuren in Peru is het niet??? Da's wel héél interessant trouwens! |
|
ja er staat me iets van een mier bij in iedergeval.. Het fijne weet ik er niet meer van. Maar het is zeer interessant en het lijkt me super om een keer in het echt te aanschouwen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Idd, en er is ook een vogel ofzo, en die is héééééééééééééél lang... weet iemand hoe lang ongeveer? Ik ging bijna zeggen kilometers, maar dat lijkt me erg sterk... |
|
quote: Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Die dierenfiguren zijn tof ja... ENORM grote afbeeldingen. Jammer dat die afbeeldingen wel bijna helemaal doodgespeculeerd zijn. Net als de stand van die Egyptische piramides t.o.v. Sirius een jaar of 10000 geleden... er is gewoon zoveel onzin over verschenen dat je bijna alles dat erover gepubliceerd wordt zeer sceptisch dient te benaderen. Want voor je het weet kom je bij Arische robots uit (van Varg Vikernes, geen grap). |
|
Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
haha lol Startrek Enterprise (afl. 9) ging ook nog een stukje over graancirkels |
|
Ik zat gisteren in het graanveld en daar kwam me toch een UFO langs zeg! Niet te geloven. Hij beamde me op en toen ik in de UFO zat werd ik overspoeld met BIER! En geen heineken......neej neej neej ...BRAND BIER!!!!!! Dus dat van die graancirkels ligt aan die UFO's .....nou nu kunnen jullie weer allemaal rustig slapen. |
|
wie meer wil weten... en dan niet over die circels, gaarne www.daniken.com raadplegen Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: En die aliens komen dan met planken, kettingen en touwen naar buiten om die cirkels te maken? |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |