IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Graancirkels Vorige pagina | Volgende pagina
TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 02-07-2002 19:19 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2002 14:47 schreef helmet het volgende:
Als jij mij een windhoos aan kan wijzen die gigantische mandelbrotfiguren (ja, van die krengen waar zelfs de hedendaagse computers nog behoorlijk op kunnen staan rekenen) tot op de millimeter nauwkeurig op een oppervlak kan maken geloof ik je


Die verklaring heb ik als kind gekregen, en heb er verder totaal niet meer over nagedacht.


Bloedgraaf
Usericon van Bloedgraaf
Posted 02-07-2002 19:53 by Bloedgraaf Wijzig reactieProfiel van BloedgraafQuote dit bericht

http://www.cropcircleconnector.com/2002/june2002.html
Check deze link maar eens, en zeg nou eerlijk, dit KAN gewoon niet door mensenhanden gemaakt zijn.


I smoke 2 joints before I smoke 2 joints and than I smoke 2 joints


Arachnia
"de hippie"
Usericon van Arachnia
Posted 02-07-2002 20:02 by Arachnia Wijzig reactieProfiel van ArachniaQuote dit bericht

Ik geloof zeker in aliens, maar ik denk niet dat graancirkels iets met aliens te maken hebben. En nee, ik weet niet precies waar het dan wel vandaan komt, maar je moet niet gelijk alles wat we niet kunnen verklaren op marsmannetjes afschuiven...


HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 02-07-2002 20:02 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

De "graancirkels" op bovenstaande site zien er veel te "menselijk" uit vind ik zelf...

Spirituele figuurtjes and such.

[Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 02-07-2002 20:02]


Arachnia
"de hippie"
Usericon van Arachnia
Posted 02-07-2002 20:04 by Arachnia Wijzig reactieProfiel van ArachniaQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2002 20:02 schreef TNightmare het volgende:
De "graancirkels" op bovenstaande site zien er veel te "menselijk" uit vind ik zelf...

Spirituele figuurtjes and such.

My thoughts exactly!


HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 04-07-2002 2:46 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Graancirkels is echt wel doorgestoken kaart. Hebben jullie nooit dat programma bij Discovery gezien met die 2 ouwe gasten? Die hebben de meesten van de cirkels in Engeland gemaakt.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Industrieterrein
Usericon van Industrieterrein
Posted 04-07-2002 2:47 by Industrieterrein Wijzig reactieProfiel van IndustrieterreinQuote dit berichthttp://nope

En toch blijft het interessant. Stel je voor dat 1% van die cirkels wel echt is?


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 04-07-2002 2:58 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Nee, ik geloof niet dat graancirkels echt zijn. Ik heb wel een ufo-ervaring gehad zo'n 9 jaar geleden. En dit meen ik serieus. Ik praat er alleen zelden over, omdat ze je toch voor gek verklaren.
Ik zag om een uur of 11 's avonds toen ik terugkwam uit de middagdienst een licht in de lucht wat zeer vreemde bewegingen maakte.
Het bleef stilhangen en toen ging het weer supersnel naar een andere plek en bleef daar weer stilhangen. Ik ben even blijven kijken. Maar op een gegeven moment voelde ik me ook bekeken en ben ik snel naar huis gefietst. Ik denk er verder niet meer over na. Ik heb ook nooit meer zoiets vreemds gezien.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-07-2002 9:37 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2002 2:58 schreef Heiden het volgende:
Nee, ik geloof niet dat graancirkels echt zijn. Ik heb wel een ufo-ervaring gehad zo'n 9 jaar geleden. En dit meen ik serieus. Ik praat er alleen zelden over, omdat ze je toch voor gek verklaren.
Ik zag om een uur of 11 's avonds toen ik terugkwam uit de middagdienst een licht in de lucht wat zeer vreemde bewegingen maakte.
Het bleef stilhangen en toen ging het weer supersnel naar een andere plek en bleef daar weer stilhangen. Ik ben even blijven kijken. Maar op een gegeven moment voelde ik me ook bekeken en ben ik snel naar huis gefietst. Ik denk er verder niet meer over na. Ik heb ook nooit meer zoiets vreemds gezien.


zeer interessant! ik geloof zoiets gelijk want wat voor nut heb je door het te vezinnen? was het in de stad ofzo? mischien hebben meer mensen het gezien. ik hoop ooit eens een UFO te zien.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 04-07-2002 13:02 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2002 9:37 schreef attila_de_hun het volgende:
zeer interessant! ik geloof zoiets gelijk want wat voor nut heb je door het te vezinnen? was het in de stad ofzo? mischien hebben meer mensen het gezien. ik hoop ooit eens een UFO te zien.


Ik woonde toendertijd in Brunssum. Daar ligt ook Afcent (Allied Forces Central Europe), het hoofdkwartier van de NAVO in de koude oorlog-dagen, het ligt er nu nog maar is niet meer zo belangrijk. Ik denk dat die basis er misschien ook iets mee heeft te maken.
Maar in de tijd dat ik die ervaring had (1993) stonden zelfs stukjes in het plaatselijke dagblad over politie-agenten die onverklaarbare dingen zagen.
Raar, maar 100% waar.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 07-07-2002 22:01 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Dat is misschien raar, maar graancirkels blijven mensenwerk.


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point."


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 07-07-2002 22:32 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

Bij Spider-man zat een voorfilmpje van Signs, een nieuwe film waarim graancirkels centraal staan. Zag er wel gaaf uit, hoewel het buitenaardse onderhand wel een zwaar uitgemolken thema is.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-07-2002 22:48 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2002 22:32 schreef DimmuChild het volgende:
Bij Spider-man zat een voorfilmpje van Signs, een nieuwe film waarim graancirkels centraal staan. Zag er wel gaaf uit, hoewel het buitenaardse onderhand wel een zwaar uitgemolken thema is.


he, dat is gek bij ons in de bioscoop niet wel een stukje voor de Hulk. dat wordt volgens mij een erge toffe film. maar goed, signs (met mel gibson niet?) lijkt me wel een leuke film. ga ik dus ook naar toe als deze draait. maar was het niet de vraag of die cirkels al dan niet door mensen zijngemaakt in Signs?

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 07-07-2002 22:49]


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 07-07-2002 22:55 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2002 22:48 schreef attila_de_hun het volgende:
he, dat is gek bij ons in de bioscoop niet wel een stukje voor de Hulk. dat wordt volgens mij een erge toffe film. maar goed, signs (met mel gibson niet?) lijkt me wel een leuke film. ga ik dus ook naar toe als deze draait. maar was het niet de vraag of die cirkels al dan niet door mensen zijngemaakt in Signs?


Dat zou ook wel kunnen ja, dat werd niet echt duidelijk uit het getoonde fragment. Maar als dat inderdaad het vraagstuk wordt waar de film om draait, dan maakt dat het wel een stuk interessanter.


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 08-07-2002 20:53 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2002 22:55 schreef DimmuChild het volgende:
Dat zou ook wel kunnen ja, dat werd niet echt duidelijk uit het getoonde fragment. Maar als dat inderdaad het vraagstuk wordt waar de film om draait, dan maakt dat het wel een stuk interessanter.


Ho, het blijft een FILM he . Het is geen docu op Discovery...


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 08-07-2002 22:01 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

quote:
Op 7 juli 2002 22:48 schreef attila_de_hun het volgende:
he, dat is gek bij ons in de bioscoop niet wel een stukje voor de Hulk. dat wordt volgens mij een erge toffe film. maar goed, signs (met mel gibson niet?) lijkt me wel een leuke film. ga ik dus ook naar toe als deze draait. maar was het niet de vraag of die cirkels al dan niet door mensen zijngemaakt in Signs?

HULK!!!!!??????? WTF komt ie al bijna uit dan!?!?! wreeeed!!!


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 08-07-2002 22:02 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2002 20:53 schreef TNightmare het volgende:
Ho, het blijft een FILM he . Het is geen docu op Discovery...


Ik doelde op de originaliteit van het thema van de film, niet op het educatieve aspect ervan .


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 09-07-2002 20:35 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ja, maar filmmakers weten zoiets altijd gigantisch te verprutsen in mijn ogen... Aangezien een film een verhaal moet hebben en zo.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 11-11-2002 16:33 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Ik heb toevallig een vrij diepgaand artikel over graancirkels gevonden.. Straks begin ik zelf nog te twijfelen...

http://home.planet.nl/~raema005/graancirkels/feiten.html


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 11-11-2002 16:35 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

quote:
Op 11 november 2002 16:33 schreef mislyd het volgende:
Ik heb toevallig een vrij diepgaand artikel over graancirkels gevonden.. Straks begin ik zelf nog te twijfelen...

http://home.planet.nl/~raema005/graancirkels/feiten.html


is dat erg dan


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 11-11-2002 16:36 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

graancirkels, zijn dat geen koekjes



Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 11-11-2002 16:38 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

quote:
Op 11 november 2002 16:36 schreef the wounded immortal het volgende:
graancirkels, zijn dat geen koekjes


lmao


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 11-11-2002 17:12 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

Gistrn nog een cirkeltje geplaatst in tgraan, zo'n bruin.


Je kan me de bout hachelen!


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 11-11-2002 17:18 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Ik heb ook eens gehoord dat een verklaring waarom graancirkels door aliens zijn gemaakt en niet door mensen is dat de graanstengels in een graancirkel gebogen zijn en niet geknakt, en dat als je met een stok en een touw een graancirkel maakt dat de graanstengels dan knakken.

Daarna was het wel grappig om in een interview met M. Night Shyamalan te lezen dat hij in de film Signs wel een graancirkel wou hebben met gebogen stengels, en dat ze dus een apparaatje hadden gemaakt waarmee je mooie graancirkels met gebogen ipv geknakte stengels kon maken... waar blijft dan de hele redenatie dat ze wel door aliens gemaakt moeten zijn?


Zenial


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 11-11-2002 17:29 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

wat voor apparaatje?


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen