IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Graancirkels Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-11-2006 8:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2006 0:50 schreef ElitE het volgende:
hehe dus als ik met hondenslippers ga lopen bestaan ze niet meer?

en dat graancirkels door mensen gemaakt kunnen worden wil niet zeggen dat ze er allemaal door gemaakt kunnen worden, zelfs de goed meetbare energie velden, ijzerdeeltjes en verhitte stengels zijn na te maken. maar waarom zou je die extra dingen in hemelsnaam doen

niet dat ik er in geloof maar je trekt wel erg snel je conclusie

Hmm als ik op zenders als Nat.Geo en Discovery mensen die cirkels ZIE maken weet ik genoeg ...

Trouwens, als je graan dicht op elkaar duwt wordt het vanzelf warm he ... (heel veel gewassen hebben dat, iig alle graansoorten)


spectre
Usericon van spectre
Posted 30-11-2006 8:29 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2006 8:26 schreef Jenje het volgende:
Hmm als ik op zenders als Nat.Geo en Discovery mensen die cirkels ZIE maken weet ik genoeg ...


Jij wel ja


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 30-11-2006 8:29 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Dus als sommige mensen die cirkels zo maken, onstaan meteen alle cirkels op die manier?


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 30-11-2006 8:57 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

op\ discovery was er ook 1 te zien die uit zichzelf ontstond. damn jenje k had wel een wat openere visie van je verwacht.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-11-2006 9:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik heb best een open visie, maar ben erg realistisch ingesteld ... alles is te verklaren, maar niet met alienbullshit .. dat is wishfullthinking


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 30-11-2006 9:23 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

het is niet open als je dingen uitsluit, als je open bent sta je open voor alles. Er is geen bewijs voor dat het er niet is(kan ook niet je kan alleen bewijzen dat het er wel is net als bij een god) je kan er praktisch dan wel vanuitgaan dat het er niet is, maar een theorie gelijk verwerpen omdat je op discovery ziet dat ze gemaakt kunnen worden.

als je bij how its made kijkt hoe boterhamzakjes worden gemaakt geloof je dan ook niet in andere fabrieken


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-11-2006 9:24 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ik zie niet in wat dat met wishfull thinking te maken heeft eerlijk gezegd.
Ik heb zelf geen verstand van graancirkels maar een demonstratie op TV hoe je die kunt maken verklaart niet alles. en ja, de brug naar aliens is er een te ver en daarom zie ik juist de relatie niet met het eerder genoemde wishfull thinking.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 30-11-2006 9:26 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2006 8:57 schreef ElitE het volgende:
op discovery was er ook 1 te zien die uit zichzelf ontstond. damn jenje k had wel een wat openere visie van je verwacht.
Heb ik ook gezien. Twee B.O.L.'s [balls of light] zweven over een graanveld, en plots onstaat er een cirkel, waarna de bollen wegzweven.
Dit is met film editing in elkaar geflanst [lieten ze ook zien] en de B.O.L.'s zijn plastic zakjes of iets dergelijks waar gewoon enorm op ingezoomd is.

Mensen + nacht + touw&lat = Graancirkels.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-11-2006 9:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2006 9:24 schreef attila_de_hun het volgende:
ik zie niet in wat dat met wishfull thinking te maken heeft eerlijk gezegd.
Ik heb zelf geen verstand van graancirkels maar een demonstratie op TV hoe je die kunt maken verklaart niet alles. en ja, de brug naar aliens is er een te ver en daarom zie ik juist de relatie niet met het eerder genoemde wishfull thinking.
Wishfull thinking als in: we willen graag aliens zien, dus als er iets is wat we niet direct kunnen verklaren -->> aliens!


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 30-11-2006 9:33 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 30 november 2006 9:32 schreef Jenje het volgende:
Wishfull thinking als in: we willen graag aliens zien, dus als er iets is wat we niet direct kunnen verklaren -->> aliens!


Nou, ik wil niet graag aliens zien hoor, veel te eng met die grote ogen, brrrrrr.



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-11-2006 9:35 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2006 9:32 schreef Jenje het volgende:
Wishfull thinking als in: we willen graag aliens zien, dus als er iets is wat we niet direct kunnen verklaren -->> aliens!

ja op die manier. ja zulke lieden lopen er helaas rond ja. maar op zich mag dat geen goed onderzoek in de weg staan natuurlijk.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 30-11-2006 9:42 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

Ik weet wie er verantwoordelijk zijn voor de graancirkels: Led Zeppelin!



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 30-11-2006 9:45 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 30 november 2006 9:32 schreef Jenje het volgende:
Wishfull thinking als in: we willen graag aliens zien, dus als er iets is wat we niet direct kunnen verklaren -->> aliens!
dat is heel wat anders als zeggen dat alle graancirkels gelijk door mensen gemaakt zijn en dat er niets bijzonders bij komt kijken.

als je graancirkels gebruikt om aliens te bewijzen dan ben je idd niet goed bezig.

zelf geloof ik er niet in simpelweg omdat de wazige dingen wel te verklaren zijn op een andere manier. en de figuren die gemaakt worden zijn wel erg menselijk.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-11-2006 10:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2006 9:45 schreef ElitE het volgende:
dat is heel wat anders als zeggen dat alle graancirkels gelijk door mensen gemaakt zijn en dat er niets bijzonders bij komt kijken.

als je graancirkels gebruikt om aliens te bewijzen dan ben je idd niet goed bezig.

zelf geloof ik er niet in simpelweg omdat de wazige dingen wel te verklaren zijn op een andere manier. en de figuren die gemaakt worden zijn wel erg menselijk.
Ik begin altijd mijn beredenering vanuit het punt dat iets onverklaarbaars gewoon menselijk werk is, zeker als het om zaken gaan die eerder nooit voorkwamen maar plots wel, aangezien dat een natuurlijke uoorzaak grotendeels uitsluit. Die extra warmte waar je over sprak zie ik gewoon als broei, dat is een natuurlijk proces, en de metingen van magnetisme zijn imho ook te verklaren door het omgebogen graan en de door broei extra warmte.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 30-11-2006 10:14 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Waar waren trouwens graancirkels as we know them, laten we zeggen, 100 jaar geleden?


spectre
Usericon van spectre
Posted 30-11-2006 10:54 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2006 9:32 schreef Jenje het volgende:
Wishfull thinking als in: we willen graag aliens zien, dus als er iets is wat we niet direct kunnen verklaren -->> aliens!
Schaar je mij daar ook onder eigenlijk?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 30-11-2006 11:53 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

De aliens gebruiken ook Firefox:



Volledig artikel: http://lug.oregonstate.edu/index.php/Projects/Firefox/Firefox_Circle




Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 12-04-2012 23:20 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Dit jaar weer naar de UK cropcircles kijken

Misschien dat er een aantal door mensen zijn gemaakt. Maar als je zelf ziet dat 1 laag graan naar links ligt, daaroverheen 1 laag graan van onder naar boven, daaroverheen weer 1 laag graan naar rechts en dat over een doorsnee van pak hem beet een kleine 60 meter...met ook nog een aantal mooie figuren in geometrische patronen over die afstand... tja, dan wordt de '3 vrienden met een plankje'-theorie toch wat minder aannemelijk.

Edit: Deze 2 foto's zijn tegelijk gemaakt bij een crop circle. We stonden naast elkaar, het was een klaarlichte dag, geen vuiltje aan de lucht. Allebei een digitale camera. Zoek de verschillen:




[Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 12-04-2012 23:25]


Hatsjikidee!


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 13-04-2012 1:29 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

Je bent wel echt pokkeweer gewend als je dat 'geen vuiltje aan de lucht' noemt

Het verschil?
De ene foto is automatisch belicht op het graanveld (waardoor de lucht uitgebeten is).
De 2e foto is onderbelicht door de venijnige reflectie in de lens.



Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 13-04-2012 7:16 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2012 23:20 schreef Unholy Mary het volgende:
Dit jaar weer naar de UK cropcircles kijken

Misschien dat er een aantal door mensen zijn gemaakt. Maar als je zelf ziet dat 1 laag graan naar links ligt, daaroverheen 1 laag graan van onder naar boven, daaroverheen weer 1 laag graan naar rechts en dat over een doorsnee van pak hem beet een kleine 60 meter...met ook nog een aantal mooie figuren in geometrische patronen over die afstand... tja, dan wordt de '3 vrienden met een plankje'-theorie toch wat minder aannemelijk.




De mensheid heeft mannen naar de man gebracht, maar een ingewikkelde graancirkel maken is te veel van het goede? Ik vind de menselijke verklaring nog steeds aannemelijk .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-04-2012 8:25 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Ik sta heel open voor Ufos etc maar graancirkels, daar geloof ik geen bal van dat dat met aliens te maken heeft. Of zou er dan toch een high tech beschaving bestaan die onderling communiceert via velden met gewassen? Je weet maar nooit!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-04-2012 8:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Het is ook al tig keer aangetoond, door ook de makers zelf hoe ze dat doen.

Maar goed, het is mens eigen om meer te zoeken dan er daadwerkelijk is ..


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 13-04-2012 8:57 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 1 juli 2002 21:51 schreef Jenje het volgende:
Als meteoroloog kan ik je vertellen dat dat absoluut onzin is
:')


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-04-2012 9:14 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Dus?


Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 13-04-2012 10:27 by Alterprince (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van AlterprinceQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

Mensen hier houden ervan om mensen uit te lachen om oude posts.


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen