IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Graancirkels Vorige pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-04-2012 10:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Aha ..

:')


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 13-04-2012 13:11 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2012 7:16 schreef Gemene Lepel het volgende:
De mensheid heeft mannen naar de man gebracht, maar een ingewikkelde graancirkel maken is te veel van het goede? Ik vind de menselijke verklaring nog steeds aannemelijk .


Het ingewikkelde is dat het in zo'n korte tijd gebeurt zonder sporen van veel mensen die ermee bezig zijn geweest. Ik sprak daar een boer en die bevestigde dat ze echt in 1 nacht opduiken, hoe complex ook. Hij was er nogal laconiek onder maar er ook niet blij mee.
Als het mensen zijn geweest (en die optie hou ik ook open) dan zou ik wel heel graag willen weten welke technologie ze hiervoor gebruikt hebben!

quote:
Op 13 april 2012 8:25 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik sta heel open voor Ufos etc maar graancirkels, daar geloof ik geen bal van dat dat met aliens te maken heeft. Of zou er dan toch een high tech beschaving bestaan die onderling communiceert via velden met gewassen? Je weet maar nooit!


Het hoeven ook geen aliens te zijn. Maar als je dit kunt neerleggen in 1 nacht dan vind ik dat toch wel heel knap. In deze heb ik dus gestaan en ik was wel even bezig met het rond te lopen. Op het plaatje zie je overigens niet wat je op de grond wel ziet, namelijk dat al die stipjes tussen de rondjes bestaan uit in elkaar gedraaid graan en dat de draaiing in de ene cirkel soms tegengesteld is aan de draaiing in de andere cirkel:


Die schuine strepen zijn overigens de 'tramlines' waar de tractor rijdt. Kijk maar in een NLs veld hoe ver die uit elkaar liggen.

Dit is hem op de grond (ik geloof dat ik in de buitenste ring met cirkels stond):


Ik weet ook niet helemaal wat ik ervan moet denken (mensen, aliens, andere dimensies, leger-technologiƫn etc), maar als je erin staat is het best indrukwekkend.


Hatsjikidee!


rotor
Usericon van rotor
Posted 13-04-2012 13:20 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht



faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 13-04-2012 13:34 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

die aliens hebben best gevoel voor vorm en vlakverdeling


... hoe de hazen lopen ...


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 13-04-2012 13:35 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Ik denk dat ze wel wat beters te doen hebben.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 13-04-2012 13:40 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

ja uiteindelijk komen ze hier natuurlijk voor de rectale onderzoekjes


... hoe de hazen lopen ...


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 13-04-2012 13:47 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2012 13:35 schreef G.I.R.L. het volgende:
Ik denk dat ze wel wat beters te doen hebben.


Vast wel:


Ze hebben iig humor


Hatsjikidee!


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen