![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Tering, als ze nou gewoon iets BOVEN die kutvelden hangen.. En RTL kan de kanker krijgen met die reclame van ze. ![]() |
|
Ik ga liever iets anders doen als er geen tennis is ![]() ![]() |
|
quote: Dat zijn meestal andere wedstrijden. ![]() |
|
quote: ![]() |
|
Ze mogen bijna weer! ![]() ![]() |
|
Pfff, wat speelde Krajicek slecht na de regenpauze. Terecht verloren. ![]() |
|
Bij 6-2 (6-3?)/4-1 eergisteren speelde ze het eerste deel na de regenpauze ook al zo kut, maar ze had gelukkig toen nog wel genoeg marge. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 04-07-2007 18:37] ![]() |
|
quote: En ze ligt eruit! Jammar joh... Maarjaaa tis nog maar een jong deerntie ![]() |
|
onze Justin gaat er weer voor ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Nou Federer gaat het weer winnen dit keer, dat is mijn voorspelling. Jaha! Ik durf wel! "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: Nou, onze enige overgebleven tennistrots mag dan al niet superbedeeld zijn, titt'ngewijs, maar het blijft (tot nader orde) toch nog steeds JustinE hoor ![]() ![]() [\zeikmodus off] Justine wint dit jaar voor het eerst Wimbledon!! Dan is dat gaatje op haar palmares ook gevuld! (huhuhhuhu) Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
quote: Ze krijgt klappies van Venus in de finale. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Krajicek staat nu met Damm in de eerste ronde van het mixeddubbeltoernooi. Stand: 2-6, 7-6, 0-0 ![]() |
|
quote: hmz, ik zou niet verbaasd zijn mocht het andersom zijn Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Venus, goor wijf ![]() Doe dan Justine maar ![]() ![]() |
|
het speelkarakter van de zusjes Williams vind ik maar niks, en maar schreeuwen dat het een lieve lust is ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Vanmiddag zitten zappen tussen Williams-Sharapova en Bartoli-Krajicek. Aardig verschil in geluid ![]() ![]() |
|
quote: kan ik me inbeelden, ze zouden beter nog een metertje bij de court plaatsen naast de snelheidsmeter, nl. een dB meter ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: En daar ook uitgeschakeld. 4-6 in de laatste set. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
Ze staat nog wel in de damesdubbel (2e ronde morgen volgens mij) Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
![]() |
|
quote: Geweldig! ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
Nadal gaat verliezen. En terecht, Youzhny heerscht ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |