IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Wimbledon Vorige pagina
Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 06-06-2009 16:31 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2009 1:52 schreef cataclysm child het volgende:
Het vrouwentennis verkeert niet bepaald op een hoog niveau de laatste tijd.


Wat een draak van een finale zeg.



Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 06-06-2009 16:32 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Idd, geen snelheid, veel fouten en geen gekreun


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 06-06-2009 16:33 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2009 16:32 schreef Count Steel het volgende:
geen gekreun


Had je het geluid uit staan?



Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 06-06-2009 16:34 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

In 't begin niet, daarna wel hehe
Was 't weer zover?


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 06-06-2009 16:36 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Uiteraard. Gelukkig was het niet zo erg als bij Larcher de Brito of Sharapova.



cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 08-06-2009 1:36 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Federer


Faustian Spirit of the Earth


Shii
Usericon van Shii
Posted 11-06-2009 14:34 by Shii Wijzig reactieProfiel van ShiiQuote dit berichthttp://http:/

quote:
Op 8 juni 2009 1:36 schreef cataclysm child het volgende:
Federer


Als Federer zijn vorm een beetje weet vast te houden kan hij ook nog Wimbledon binnen gaan halen. Dat Nadal meedoet staat alles behalve vast, vanwege een blessure.

En ik zie Murray etc. dit jaar nog niet echt de potten breken in de Grand Slams. In kleinere toernooijen meer denk ik zo


"I've never felt sorry for anything that I've done, other than hurting my family..."


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 20-06-2009 1:47 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Nadal moet door een knieblessure afzeggen. Murray en Federer kunnen nummer 1 worden, als een van beide het toernooi wint dus.


Faustian Spirit of the Earth


SQT
Usericon van SQT
Posted 20-06-2009 15:38 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Serieus, is dat bekend gemaakt? Dat is wel zuur, het is een mooie speler om naar te kijken.

Iemand nu toevallig ook Sluiter aan het aanmoedigen in de finale van Ordina Open? Stoer dat zo ver is gekomen (met mooi tennis ook nog eens), maar ik ben bang dat hij dit niet meer gaat halen tegen Becker. Met een beetje dank aan de umpire.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 20-06-2009 15:52 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2009 15:38 schreef SQT het volgende:
Serieus, is dat bekend gemaakt?


Jups!

quote:
Op 20 juni 2009 15:38 schreef SQT het volgende:
Iemand nu toevallig ook Sluiter aan het aanmoedigen in de finale van Ordina Open? Stoer dat zo ver is gekomen (met mooi tennis ook nog eens), maar ik ben bang dat hij dit niet meer gaat halen tegen Becker. Met een beetje dank aan de umpire.


Niet gekeken, jammer dat hij het niet gehaald heeft. Volgens mij is Sluiter wel verreweg de laagstgeklasseerde speler die ooit de finale van een ATP-toernooi heeft bereikt.

[Dit bericht is gewijzigd door Tenderstrike op 20-06-2009 15:52]



Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 20-06-2009 18:59 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2009 15:38 schreef SQT het volgende:
Iemand nu toevallig ook Sluiter aan het aanmoedigen in de finale van Ordina Open? Stoer dat zo ver is gekomen (met mooi tennis ook nog eens), maar ik ben bang dat hij dit niet meer gaat halen tegen Becker. Met een beetje dank aan de umpire.


Ik zal nooit Sluiter aanmoedigen, word een beetje moe van zijn moeilijke gezicht die hij altijd trekt.

Becker heeft verdiend gewonnen, was gewoon een klasse beter zonder de hulp van de umpire.


SQT
Usericon van SQT
Posted 21-06-2009 12:32 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 20 juni 2009 15:52 schreef Tenderstrike het volgende:
Niet gekeken, jammer dat hij het niet gehaald heeft. Volgens mij is Sluiter wel verreweg de laagstgeklasseerde speler die ooit de finale van een ATP-toernooi heeft bereikt.
Klopt. Hij stijgt nu ook van 866 naar 300 nog wat.
quote:
Op 20 juni 2009 18:59 schreef Lionheart het volgende:
Ik zal nooit Sluiter aanmoedigen, word een beetje moe van zijn moeilijke gezicht die hij altijd trekt.

Becker heeft verdiend gewonnen, was gewoon een klasse beter zonder de hulp van de umpire.
Klopt, maar dat was net op het moment dat de umpire 'replay the point' zei, wat domweg niet waar was. Uiteraard heeft Becker verdiend gewonnen.
En een beetje chauvinistischer mag ook wel!


valfar
Usericon van valfar
Posted 05-07-2009 20:12 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Wat een geweldige wedstrijd net!
14-16 in de laatste set, ongelofelijk. Mooi dat Federer zijn 15e grand slam titel heeft gehaald maar ik had het Roddick ook wel gegund na zo'n legendarische wedstrijd!



Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 05-07-2009 20:33 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2009 20:12 schreef valfar het volgende:
Wat een geweldige wedstrijd net!
14-16 in de laatste set, ongelofelijk. Mooi dat Federer zijn 15e grand slam titel heeft gehaald maar ik had het Roddick ook wel gegund na zo'n legendarische wedstrijd!


+ 1!



cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 06-07-2009 1:01 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Ja, beetje sneu voor Roddick. Is duidelijk een completere tennisser geworden

Maar alle hulde voor Federer uiteraard


Faustian Spirit of the Earth


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-07-2009 12:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Episch!


signature


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 06-07-2009 14:03 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Tsja, geniale pot gister!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 23-06-2010 22:31 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

WAT

DE

FAK



Zapte bij wijze van hoge uitzondering naar BBC2, stond het 2-2 in sets en 48 - 48 in games!!!

Uiteindelijk dit:

Isner en Mahut verbreken alle records Uitgegeven: 23 juni 2010 20:32
Laatst gewijzigd: 23 juni 2010 22:11

AMSTERDAM - De Amerikaan John Isner en de Fransman Nicolas Mahut zijn op Wimbledon bezig aan een historische partij.
© ANP

De twee tennissers begonnen woensdagmiddag op het gras in Londen aan de vijfde en beslissende set van hun duel, dat een dag eerder bij 2-2 in sets was afgebroken wegens duisternis.

Om 22.00 uur Nederlandse tijd stonden de twee nog steeds op de baan bij een stand van 58-58. Thiemo de Bakker krijgt een van de twee als tegenstander in de tweede ronde.

Isner en Mahut verpletterden gedurende de dag zo'n beetje alle records: de langste partij ooit, de set met de meeste games ooit en de meeste aces in een duel.

De langste partij ooit in het 'open tijdperk' stond op naam van de Fransen Fabrice Santoro en Arnaud Clement, die in 2004 op Roland Garros 6 uur en 33 minuten tegenover elkaar stonden. Isner en Mahut zijn, over twee dagen, de negen uur al gepasseerd.



Uiteindelijk na 10 uur en bij 59-59 gestopt. Morgen weer verder.




cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 23-06-2010 23:26 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Geniale wedstrijd


Faustian Spirit of the Earth


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-06-2010 23:31 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

en is het echt spelen of is het een deal?


signature


jeroen83
Usericon van jeroen83
Posted 23-06-2010 23:59 by jeroen83 Wijzig reactieProfiel van jeroen83Quote dit bericht

Het is echt. Een werkeljke wereldprestatie.


Never have so many sacrificed so much for so few


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 24-06-2010 10:18 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Tsja, echt niet normaal. Ieder twee breakpunten gehad in de laatste set.

Thiemo de Bakker speelt tegen de winnaar trouwens, dat wordt een makkie natuurlijk


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 22-06-2011 21:24 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Knappe overwinning van Haase op Verdasco!



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 23-06-2011 9:09 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Nu weer tegen Mardy Fish. Revenge!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen