![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Idd, geen snelheid, veel fouten en geen gekreun ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
quote: Had je het geluid uit staan? ![]() ![]() |
|
In 't begin niet, daarna wel hehe ![]() Was 't weer zover? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Uiteraard. Gelukkig was het niet zo erg als bij Larcher de Brito of Sharapova. ![]() |
|
Federer ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: Als Federer zijn vorm een beetje weet vast te houden kan hij ook nog Wimbledon binnen gaan halen. Dat Nadal meedoet staat alles behalve vast, vanwege een blessure. En ik zie Murray etc. dit jaar nog niet echt de potten breken in de Grand Slams. In kleinere toernooijen meer denk ik zo "I've never felt sorry for anything that I've done, other than hurting my family..." ![]() |
|
Nadal moet door een knieblessure afzeggen. Murray en Federer kunnen nummer 1 worden, als een van beide het toernooi wint dus. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Serieus, is dat bekend gemaakt? Dat is wel zuur, het is een mooie speler om naar te kijken. Iemand nu toevallig ook Sluiter aan het aanmoedigen in de finale van Ordina Open? Stoer dat zo ver is gekomen (met mooi tennis ook nog eens), maar ik ben bang dat hij dit niet meer gaat halen tegen Becker. Met een beetje dank aan de umpire. ![]() ![]() |
|
quote: Jups! quote: Niet gekeken, jammer dat hij het niet gehaald heeft. Volgens mij is Sluiter wel verreweg de laagstgeklasseerde speler die ooit de finale van een ATP-toernooi heeft bereikt. [Dit bericht is gewijzigd door Tenderstrike op 20-06-2009 15:52] ![]() |
|
quote: Ik zal nooit Sluiter aanmoedigen, word een beetje moe van zijn moeilijke gezicht die hij altijd trekt. Becker heeft verdiend gewonnen, was gewoon een klasse beter zonder de hulp van de umpire. ![]() |
|
quote:Klopt. Hij stijgt nu ook van 866 naar 300 nog wat. quote:Klopt, maar dat was net op het moment dat de umpire 'replay the point' zei, wat domweg niet waar was. Uiteraard heeft Becker verdiend gewonnen. En een beetje chauvinistischer mag ook wel! ![]() ![]() |
|
Wat een geweldige wedstrijd net! ![]() 14-16 in de laatste set, ongelofelijk. Mooi dat Federer zijn 15e grand slam titel heeft gehaald maar ik had het Roddick ook wel gegund na zo'n legendarische wedstrijd! ![]() |
|
quote: + 1! ![]() |
|
Ja, beetje sneu voor Roddick. Is duidelijk een completere tennisser geworden ![]() Maar alle hulde voor Federer uiteraard ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Episch! signature ![]() |
|
Tsja, geniale pot gister! ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
WAT DE FAK Zapte bij wijze van hoge uitzondering naar BBC2, stond het 2-2 in sets en 48 - 48 in games!!! Uiteindelijk dit: Isner en Mahut verbreken alle records Uitgegeven: 23 juni 2010 20:32 Laatst gewijzigd: 23 juni 2010 22:11 AMSTERDAM - De Amerikaan John Isner en de Fransman Nicolas Mahut zijn op Wimbledon bezig aan een historische partij. © ANP De twee tennissers begonnen woensdagmiddag op het gras in Londen aan de vijfde en beslissende set van hun duel, dat een dag eerder bij 2-2 in sets was afgebroken wegens duisternis. Om 22.00 uur Nederlandse tijd stonden de twee nog steeds op de baan bij een stand van 58-58. Thiemo de Bakker krijgt een van de twee als tegenstander in de tweede ronde. Isner en Mahut verpletterden gedurende de dag zo'n beetje alle records: de langste partij ooit, de set met de meeste games ooit en de meeste aces in een duel. De langste partij ooit in het 'open tijdperk' stond op naam van de Fransen Fabrice Santoro en Arnaud Clement, die in 2004 op Roland Garros 6 uur en 33 minuten tegenover elkaar stonden. Isner en Mahut zijn, over twee dagen, de negen uur al gepasseerd. Uiteindelijk na 10 uur en bij 59-59 gestopt. Morgen weer verder. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Geniale wedstrijd ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
en is het echt spelen of is het een deal? signature ![]() |
|
Het is echt. Een werkeljke wereldprestatie. Never have so many sacrificed so much for so few ![]() |
|
Tsja, echt niet normaal. Ieder twee breakpunten gehad in de laatste set. ![]() Thiemo de Bakker speelt tegen de winnaar trouwens, dat wordt een makkie natuurlijk ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Knappe overwinning van Haase op Verdasco! ![]() ![]() |
|
Nu weer tegen Mardy Fish. Revenge! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |