![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Domme nederlaag wel ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Ik hoop op een 6-0, 6-0, 6-0 morgen voor Federer. ![]() ![]() |
|
quote: Tja wat ik dus al eerder zei, het wordt nogal lastig om 2 keer een 5 setter te spelen en te winnen op die leeftijd. Verder heeft hij natuurlijk wel zeer goed gespeeld in zijn wedstrijd van gisteren. Federer was vandaag 3 maten te groot "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Venus Williams heeft inmiddels de eerste set in de damesfinale met 6-4 gewonnen van Bartoli. ![]() |
|
Venus toch een maatje te sterk voor Bartoli. En het zit Nadal toch weer mee ![]() Eerst Joezhny geblesseerd en nu Djokovic pffff Hopen op Federer morgen ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Ik hoop ook dat Federer wint! ![]() ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
Als Nadal wint zou het wel een stunt zijn in ieder geval! Hopen dat F1 en de Wimbledon niet door elkaar lopen. ![]() |
|
hoe laat begint de finale? ![]() |
|
Volgens mij om 15.00 (14.00 plaatselijke tijd). ![]() |
|
thx! ![]() |
|
Brute finale tot dusver!! ![]() |
|
Haha holy shit! Die HawkEye!! ![]() |
|
En de tweede break! Holy shit!!! ![]() |
|
Kom maar op met die vijfde set ![]() ![]() |
|
Ja, ik zie Federer deze set niet meer winnen. 4-0, wat een prestatie eigenlijk. ![]() |
|
Met 6-2 verliezen in de vierde set, dat zal 'm niet bevallen! ![]() |
|
Wordt een mooi gevecht die laatste set denk ik ![]() ![]() |
|
![]() Hopen op 6-6. ![]() |
|
Goede finale! Volgens mij maakt die Hawkeye het veld groter, maar het ding brengt wel veel spanning. [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 08-07-2007 18:21] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
Wat zegt het dat Federer wint met 7-6 7-6, terwijl Nadal dat doet met 6-4 en 6-2? ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Niks. In tennis kan je meer punten en games dan je tegenstander winnen maar het gaat om de sets. Banaal maar waar. Jammer van Nadal. Ik vind het een mooie speler. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 08-07-2007 19:12] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Ik had het ook wel gaaf voor hem gevonden ja, dan was hij de eerste sinds Björn Borg die zowel RG als Wimbledon in één jaar wint. ![]() |
|
Nadal ![]() Zo sterk had ik hem niet verwacht. Dus: OEF ! ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |