|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Domme nederlaag wel Faustian Spirit of the Earth |
|
Ik hoop op een 6-0, 6-0, 6-0 morgen voor Federer. |
|
quote: Tja wat ik dus al eerder zei, het wordt nogal lastig om 2 keer een 5 setter te spelen en te winnen op die leeftijd. Verder heeft hij natuurlijk wel zeer goed gespeeld in zijn wedstrijd van gisteren. Federer was vandaag 3 maten te groot "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Venus Williams heeft inmiddels de eerste set in de damesfinale met 6-4 gewonnen van Bartoli. |
|
Venus toch een maatje te sterk voor Bartoli. En het zit Nadal toch weer mee Eerst Joezhny geblesseerd en nu Djokovic pffff Hopen op Federer morgen Faustian Spirit of the Earth |
|
Ik hoop ook dat Federer wint! Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Als Nadal wint zou het wel een stunt zijn in ieder geval! Hopen dat F1 en de Wimbledon niet door elkaar lopen. |
|
hoe laat begint de finale? |
|
Volgens mij om 15.00 (14.00 plaatselijke tijd). |
|
thx! |
|
Brute finale tot dusver!! |
|
Haha holy shit! Die HawkEye!! |
|
En de tweede break! Holy shit!!! |
|
Kom maar op met die vijfde set |
|
Ja, ik zie Federer deze set niet meer winnen. 4-0, wat een prestatie eigenlijk. |
|
Met 6-2 verliezen in de vierde set, dat zal 'm niet bevallen! |
|
Wordt een mooi gevecht die laatste set denk ik |
|
Hopen op 6-6. |
|
Goede finale! Volgens mij maakt die Hawkeye het veld groter, maar het ding brengt wel veel spanning. [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 08-07-2007 18:21] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Wat zegt het dat Federer wint met 7-6 7-6, terwijl Nadal dat doet met 6-4 en 6-2? |
|
|
|
quote:Niks. In tennis kan je meer punten en games dan je tegenstander winnen maar het gaat om de sets. Banaal maar waar. Jammer van Nadal. Ik vind het een mooie speler. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 08-07-2007 19:12] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ik had het ook wel gaaf voor hem gevonden ja, dan was hij de eerste sinds Björn Borg die zowel RG als Wimbledon in één jaar wint. |
|
Nadal Zo sterk had ik hem niet verwacht. Dus: OEF ! Faustian Spirit of the Earth |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |