![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Er zijn weer een aantal spannende wedstrijden bezig, ik ben benieuwd of Nadal het nog redt tegen Youzhny. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
Gaat nu wel goed met Nadal ![]() Baghdatis wint van Davydenko en volgens mij gaat Hewitt eraan tegen Djokovic. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Sharapova heerscht. "It's never enough. Bring on the money. There's no limit to how much you can make." quote: http://www.telegraph.co.uk/sport/main.jhtml?view=DETAILS&grid=&xml=/sport/2006/08/16/stshar16.xml KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Berdych / Bjorkman...dat was pas een bizarre score 6-4,6-0,6-7,6-0 KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Berdych heeft zojuist zijn vierderondepartij gewonnen van Bjorkman. Krajicek is helaas ook uitgeschakeld voor het vrouwendubbelspel. Het zal niet vaak gebeurd zijn dat iemand voor 3 toernooien in 2 dagen is uitgeschakeld. ![]() Nadal staat een break voor in de vijfde set. ![]() |
|
Tsja, wat is er met Youzhny aan de hand in een keer ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Last van een 'Krajicekje'. Ze hebben net een regenonderbreking gehad toch? ![]() ![]() |
|
Ja, daar is Nadal intussen wel aan gewend ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
En Nadal is door naar de kwartfinale. Het inmiddels beroemde mannendubbelspelduo Melo/Sa (die van de 26-28 in de 5e set) is alweer aan een marathonpartij bezig: 6-4, 6-7, 7-6, 6-7, 2-1 ![]() |
|
Ja die gasten zijn lekker bezig ja ![]() Eerste ronde hadden ze nog bijna slaande ruzie met hun tegenstanders (zag ik op BBC), was trouwens ook 5-setter volgens mij. Tweede ronde een record aantal games. En nu weer een lange 5-setter... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Ze hebben net de laatste set met 6-4 gewonnen. Rogier Wassen is nu bezig in het mixeddubbeltoernooi, derde ronde. ![]() |
|
Godver, ik kan de wedstrijd hier niet zien, maar volgens mij is Hewitt - Djokovic een wereldpartij! 5e set lijkt in aantocht.. 6-7, 6-7, 6-4, *5-4 *Hewitt mag serveren Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Knappe overwinning van Ana Ivanovic ook zeg! En Hewitt-Djokovic is inderdaad een schitterende partij! ![]() Wimbledon = geniaal ![]() ![]() ![]() edit: Djokovic breekt terug ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Jebes op 05-07-2007 16:13] Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
Het zit Hewitt niet mee in al die tiebreaks ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Absoluut niet, prima overwinning van Djokovic! Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
Djokovic, meester van de tie-break. Nu wint ie er weer 2 achterelkaar... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Go Bartoli!!!!!! ![]() Nu hoef ik tegen die lelijke manwijf Henin niet meer aan te kijken. ![]() Ik ben wel bang dat ze het tegen Williams aflegt tenzij ze haar meesterlijke groundstrokes laag bij de grond houdt. Daar kan Venus niet tegen. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 06-07-2007 20:09] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Haha....dat gezicht van Roddick tijdens de 4e set tie-break: WTF? ![]() Meesterlijke punten van Gasquet. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Gasquet heeft de 5e set met 6-8 gewonnen ![]() EDIT: Roddick; 22 aces, 60 winners (incl. service), 29 unforced errors. Gasquet; 23 aces, 93 winners (incl. service), 29 unforced erros. Mooie statistieken ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Tenderstrike op 06-07-2007 21:03] ![]() |
|
ja die gasquet is best goed idd, maar tegen Federer wordt het denk ik toch een kansloze zaak. Hij is toch wel een slag beter dan Roddick "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Ik zag bij tijd en wijlen Agassi in zijn beste doen op de baan. Als Gasquet zijn niveau van de laatste twee sets volhoudt wint hij gewoon van Federer. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: henin was moe signature ![]() |
|
quote: Ja, ze heeft het echt zwaar gehad tot nu toe...welgeteld een set verloren.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: haar vader put haar uit signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |