|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Monty Python heerst gewoon |
|
Favoriete Python-film: The Holy Grail Favoriete sketch(oww fuck,zijn er zoveel...): Silly walks Favoriete liedje: "I bet you they won't play this song on the radio" Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
The Holy Grail! No regrets and no remorse... |
|
Blackadder dan? |
|
De eerste keer dat ik 'm zag,rolde ik letterlijk over de vloer van 't lachen.Vooral bij die scène waar die pelgrims bij wijze van boetedoening een plank tegen hun gezicht meppen terwijl ze Gregoriaanse gezangen uiten... En op 't einde dan...ze stormen naar voor in een aanval en de politie staat hen gewoon op te wachten-toppunt van anachronisme-ridders die met de combi afgevoerd worden... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
holy grail is echt stoer!! NIE |
|
Blackadder is ook om je te bescheuren,maar dan op een andere manier...is meer situatiehumor en sarcasme,terwijl Monty Python absurde humor is... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
And now for something completely different. http://www.pythonline.com/ Waar je een heuze abusegenerator vind. http://www.pythonline.com/spamclub/abuse/index.shtml Kortom, humor-online! Bugger off [Dit bericht is gewijzigd door Mad Maikie op 25-07-2001 8:18] Mad Maikie |
|
tof, lache!!! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Wat dacht je van Bottom van Rik Mayall en Adrian Edmondson. Heerlijke brute humor Quotes: Richie: Eddie, are you packed? Eddie: Certainly am. Never had any complaints. Richie: Listen, don't panic, but I think we've got some trouble downstairs. Eddie: Well, that's no reason to wake me up. Just change your underpants and see the doctor in the morning. Eddie: Hey, maybe he's not dead! Maybe he's just stunned! Why don't you give him the kiss of life? Richie: Yeah! No I will not, you sad pervy! We've got a dead body in the house and your first idea is to sexually assault it! [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 25-07-2001 16:03] Bazzio Attacks!!! |
|
The young ones vond ik altijd erg vermakelijk. En zo nog een heleboel van die Engelse series. (Keeping up appearances, Let them eat cake, Dad's army, Absolutely fabulous, enz. enz.) Dead things grow from deep inside... |
|
Dad's army is geweldig!!! Suck my piss |
|
[quote]Op 25 juli 2001 15:58 schreef bazzio het volgende: Wat dacht je van Bottom van Rik Mayall en Adrian Edmondson. Heerlijke brute humor Bottom is onderbroekenlol van de bovenste plank,maar ik hou meer van de Young Ones,als ik nog series wil noemen met Edmondson&Mayall ... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
The Young ones Die hippy vinnik ook wel grappig, en die Punk-gast Niet echt metal, maar toch.... By the way, ze hebben ook Motörhead in een van hun afleveringen (Ja sorry, ik heb respect voor Ian "Lemmy" Kilmister en Co.) |
|
Ik heb in vroegere tijden mijn Motorhead casettebandje helemaal grijs gedraaid. Dead things grow from deep inside... |
|
Vandaag naar de film "A Knight's Tale" geweest ook lekkere flauwe humor |
|
ik hwb nog een cd van de young one, waar je echt helemaal dubbel van ligt. Ze zitten eigenlijk in een recordingstudio, en proberen een cd op te nemen met hun band Bad News. Echt om je te bescheuren. Ik zal hem binnenkort (als ik hem weer gevonden heb) wel downloadbaar zetten met KaZaA |
|
3 maal raden bij wie die cd ligt... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Bottom heerst. Verder Blackadder/ Absolutely fabulous/ Comic strip presents (en dan met name de aflevering "a fistful of travellerscheques")/ Fawlty towers (uiteraard). Zijn er trouwens mensen die video-opnames hebben van The dangerous Brothers?? Dat zijn de eerste komische stappen van Ade Edmonson en Rik Mayall. Heb zelf trouwens alles van Bottom (dus ook bloopers en theateropnames) |
|
quote: De 17-delige serie elke maandag om 20.00 op Nederland 2!!!!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
strax weer gezien Je moeder. |
|
quote: ...die scene waar Eddie een haar uit Richie's neus wil halen met een nijptang.....LEGENDARISCH!!!!!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
in guesthouse paradiso vinnik dat soort scenes zo af en toe wat te langdradig maar als je toch al half melig op de bank ligt is het alsnog redelijk lachbaar Je moeder. |
|
bottom |
|
Monty Python Gewoon erg goede Engelse komedie. Eregister begonnen met The Holy Grail kijken, was alweer tijdje terug. Damn, wat een humor The Death Parot Sketch is natuurlijk een klassieker. Net zoals de Lumberjack song natuurlijk NP: Lumberjack Song |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |