![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ja maar bean is in pricipe alleen maar debiel doen, terwijl blackadder veel meer subtiele (tov bean dan ![]() ![]() |
|
quote: Jae! ![]() Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
quote: ook dat voetbal alfabet gezien ja, Cleese ![]() die serie in dat hotel, kan effe niet op de naam komen...maar dat was echt ![]() . ![]() |
|
Fawlty towers, ja. Die paar afleveringen blijven leuk, ookal heb ik ze al tig keer gezien. ![]() |
|
Don't mention the war! ![]() ![]() |
|
Hehehe. ![]() ![]() |
|
Hehe, ik heb laatst weer in een dag of drie alle afleveringen gezien, geweldig! ![]() Ik heb er hier nog een video van liggen, maar eigenlijk moet ik die dvd-box hebben. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Hij krijgt z'n tenen gewoon boven z'n ogen, die Cleese! Over benen gesproken: Ministry of Silly Walks! ![]() Argh, binnekort weer de dvdtjes te voorschijn pakken. ![]() |
|
Ik zie zojuist een leuke torrentfile met alle afleveringen van mp. *klik* ![]() |
|
Fawlty Towers heerscht!! Tijdje terug die 3DVD box bij de Kruidvat gehaald voor 13 pleuro ofzo! En 2 weken geleden ofzo de Blackadder DVD box aangeschaft, geweldig!!! Vooral die woordspelingen en vergelijkingen van hem, super... quote: quote: quote: quote: quote: quote: quote: http://www.zaputa.com/Blackadderweb/Default.htm ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 01-07-2006 1:01] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Dat zijn toch niet echt woordspelingen? Meer ongenadig geniaal escalerende uitspraken. ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Blackadder ownt ![]() "Mine friends, I loveth thee to tiny fragments." - Ik ![]() |
|
quote: Hoe je het ook noemt, geniaal is het ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
quote: Klopt; net als Guest house paradiso kwamen die films over als een 'uitgerekte aflevering'; wel aardig, maar veel te dun verhaal en veel te weinig gags erin. Blackadder moet het daarentegen vooral van de spitsvondige dialogen hebben, anders dan de meer fysieke humor van Bean en Bottom, dus op zích zou het, indien goed geschreven, wel leuk kunnen worden... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Hm, ik krijg ze maar niet op dvd gebrand. Ik zag vandaag de box ervan liggen. 150 euro. Wow. ![]() |
|
Die box met 16 dvd's erin? ![]() Zenial ![]() |
|
Hij lag achter de balie van boudisque te utrecht, dus ik kon het niet zo heel goed zien, maar ik neem aan van wel. Wel erg veel geld, maar tis natuurlijk enorm cult en nog steeds enorm vermakelijk. ![]() |
|
Alle afleveringen? ![]() Dat zou pas genieten zijn. ![]() Een vriend van me had het laatst wel over een box van een serie vóór Flying Circus, ben even de naam kwijt. ![]() |
|
Die Monty python tv serie heb ik, ik moet wel zeggen dat je qua dvd vulling van informatie wel genaaid wordt; al die afleveringen passen makkelijk op veel minder dvd's. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 07-09-2006 23:43] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: dat schinen alle afleveringen te zijn, ja. Ik heb ze op m'n harde schijf staan. Die serie ervoor, ja. Ik hoorde erover op de radio. In de titel ervan staat een jaartal, dacht ik. ![]() |
|
Een serie van de Monthy Python crew vóór de MP serie? ik dacht dat ze het van de Fast show hadden ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Euhmm... is Monthy Python niet veeel ouder dan The Fast Show... Wel tof is dat trouwens... Brilliant ![]() Zenial ![]() |
|
Deze bedoelde hij volgens mij: http://www.imdb.com/title/tt0061233/ Zie nu dat het niet van het complete MP team is, alleen Cleese en Chapman. ![]() |
|
quote: quote: ![]() Zenial ![]() |
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |