![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Bijna goed, maar je mist wat stukken. ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
quote: Klopt, ik heb de dvd een paar weken terug nog een keer gezien, quote nu uit mijn hoofd. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] ![]() |
|
Welease Wodewick! Je kan me de bout hachelen! ![]() |
|
quote: Het is Ekke, ekke, ptang, zoo boing ![]() ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Wait until my friend Biggus Diggus arrives from Rome. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
'Do you know what she's called ? Hmmmm ? Incontinentia!' [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
quote:It's a busy life in Camelot, I have to push the pram a lot. ![]() ![]() ![]() Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. ![]() |
|
quote: En de Legoversie daarvan ![]() ![]() ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
We eat ham and jam and spam a lot ![]() "On second thought, let's not go to Camelot...it is a silly place" [Dit bericht is gewijzigd door Rutan op 29-06-2005 14:28] What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] ![]() |
|
quote: ![]() Weleeeeeease Woddewick! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
quote: Thewe is no woddewick, now wuben, wafael ow wudolf the wednose wendeer" What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] ![]() |
|
"Uhh, we do have a Brian, sir." "Vewy well, I will wewease Bwian!" ![]() ![]() |
|
Ik zoek nog een rip van 'How to irritate people' of gewoon de dvd...zie em nergens liggen; weet iemand iets? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
De rip allaaaang gevonden uiteraard ![]() Onder het mom van nog meer Engelse humorseries/films: Atkinson denkt aan Blackadder-film Acteur/komiek Rowan Atkinson, momenteel bezig met de opnames voor de tweede Mr. Bean film, gaat misschien de succesvolle serie Blackadder verfilmen. The Daily Express sprak met acteur Stephen Fry, die in de serie Lord Melchett speelde. Fry vertelde dat Atkinson heimwee heeft naar de Blackadder-tijd. "Hij mist het plezier van de repetities enzo. Rowan heeft een paar geweldige ideeën en misschien komt het er echt van." De BBC-serie bestond uit vier reeksen, waarin antiheld Edmund Blackadder door verschillende episodes van de geschiedenis dwaalt. De laatste serie eindigde in 1989, met een ten dode opgeschreven Blackadder die zijn troepen de Eerste Wereldoorlog inleidt. De eventuele film zou zich af moeten spelen tijdens de Russische Revolutie. ![]() ![]() ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
![]() ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Van mij mag het! ![]() ![]() ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Wellicht overbodig te melden, maar ik neem aan dat de liefhebbers weten dat Canvas elke doordeweekse avond een MP aflevering uitzendt? www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
![]() Doordeweekse nacht eerder, maar toch! ![]() |
|
Vanavond voetbalalfabet op Ned2, gepresenteerd door John Cleese. ![]() ![]() |
|
quote: Best hatelijk dat het zo laat is, maar ja, typisch Canvas, de humor houden voor de late uurtjes, echt nie leuk ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Zekers, laatst stoned na voetbal kijken achtergekomen, ideaal moment ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Die beethoven sketch laatst was me toch prachtig ![]() "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
quote: Ik weet het niet, hoor. Die bean film was ook al zozo. We gaan het zien. ![]() |
|
Ik heb nog een enorm gave LP van Monty Python ![]() ![]() Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |