![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() ![]() In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
En vergeet voor meer Eric Idle uiteraard niet ook de Transformer film te bekijken ![]() Binnenkort eens de movie boxed set bestellen van de rentepunten. Ik krijg die klere punten toch niet weg. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
![]() |
|
Gaaf. ![]() ![]() |
|
Gisteren voor het eerst (cultuurbarbaar die ik ben) Life Of Brian gekeken, vette shit! ![]() |
|
quote: Heeft meer met je leeftijd te maken denk ik ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: Nou ja, toch was ik er al wel eerder volwassen genoeg voor hoor. ![]() ![]() |
|
I fart in your general direction! ![]() Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
Hehe, pas de box met dvd's gekocht met de persoonlijke favoriete scenes van de heren. Toch wel hilarisch. Oa: “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: Lenen!!! ![]() Herman van de bakker ![]() |
|
Wij moesten idd binnenkort maar eens het één en ander uitwisselen. ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Jaloers! ![]() Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
Familie. ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Zo waar!! ![]() ![]() ![]() Herman van de bakker ![]() |
|
http://nl.youtube.com/watch?v=lyWwuJCRTXk&feature=channel_page <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/lyWwuJCRTXk&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/lyWwuJCRTXk&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object> Waanzinnige "prijs-in-ontvangstname" ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door broer konijn op 21-12-2008 16:10] Herman van de bakker ![]() |
|
quote: Je moeder. ![]() |
|
![]() |
|
''How not to be seen.'' Dat is van mijn favorieten. Wat een geweldige humor, en dan nog die John Cleese erbij! Prachtig. ![]() |
|
quote: hoe deed je dat nou? Herman van de bakker ![]() |
|
Je typt [youtube ] je plaatst de link van een video van youtube en je typt [/youtube ] Nu heb ik het met één spatie te veel gedaan, als voorbeeld. ![]() ![]() |
|
edit, edit, cool, Bedankt!! [Dit bericht is gewijzigd door broer konijn op 23-12-2008 21:06] Herman van de bakker ![]() |
|
Voor de kenners: deze aflevering heeft werkelijk een topcast. Erg leuk om te zien waar enkelen terecht gekomen zijn: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |