IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Monty Python en co. (Engelse comedy topic) Vorige pagina | Volgende pagina
ex-filosofem
Usericon van ex-filosofem
Posted 12-06-2020 8:46 by ex-filosofem Wijzig reactieProfiel van ex-filosofemQuote dit bericht

En iedereen maar lachen dat ik nog DVD's en bluray's koop.
Voor de hedendaagse Reichskulturkammer moet alles kapot en in het huidige naratief passen.
Mensen voor zichzelf laten beslissen waar ze naar kijken is maar eng.


That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-06-2020 17:08 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Zijn er meer mensen die last krijgen van wat ik voorheen ook al had bij het #MeToo gedoe?

Een hekel krijgen aan de doorgeslagen 'slachtoffers'.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 12-06-2020 17:11 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

BLM bedoel je?



Edit:
Geen idee wat dit met het Engelse comedy topic te maken heeft btw.



[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 12-06-2020 17:12]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-06-2020 17:13 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Niet te verwarren met de Leus van Geus:

Blacklights Matter.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 12-06-2020 17:48 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 12 juni 2020 8:46 schreef ex-filosofem het volgende:
En iedereen maar lachen dat ik nog DVD's en bluray's koop.



Groot gelijk. Komt sowieso goedkoper uit, lijkt me.

Ik kijk geen series en zo goed als geen films. Dus heb geen abonnement bij welke streaming dienst dan ook. En oude series zoals Monty python of fawlty towers of little brittain heb ik al jaren op dvd.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 12-06-2020 23:13 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Kansloos gedoe.

Gelukkig heb ik hier ook de dvd's staan.


KwelgeestIV
Haat is een deugd!
Usericon van KwelgeestIV
Posted 13-06-2020 9:09 by KwelgeestIV Wijzig reactieProfiel van KwelgeestIVQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/kwellie

quote:
Op 12 juni 2020 17:08 schreef XXL het volgende:
Zijn er meer mensen die last krijgen van wat ik voorheen ook al had bij het #MeToo gedoe?

Een hekel krijgen aan de doorgeslagen 'slachtoffers'.

Een geesteshouding waarbij slachtofferschap tot identiteit wordt gecultiveerd. Dat is zeer vervelend, en zeer giftig.
Maar ik moet zeggen dat de BLM-bewegeing vervelender, anders en giftiger vind dat die achter #MeToo
De laatste sloeg ook door, maakte het onderscheid tussen een onschuldige flirt of een misinterpretatie van lichaamstaal en daadwerkelijk seksueel geweld diffuus. Door te claimen dat een ongewenste opmerking of hand op de bil in essentie gelijk staat aanranding of verkrachting vindt er een devaluatie plaats.

Als alles racisme is, dan is wat mij betreft niets racisme. Een theorie die alles verklaart, verklaart uiteindelijk niets. Het woord racisme is zo ook aan inflatie onderhevig, verliest haar betekenis waardoor echt racisme niet meer bespreekbaar wordt.
Waar #MeToo ook wel een breder debat over seksisme, sekseongelijkheid, en bijvoorbeeld "het glazen plafond", zie je dat BLM echt een alles omvattende revolte nastreeft inclusief een aanval op Europese/witte cultuur en geschiedenis waar zijzelf net zo goed een onderdeel en product van is en haar bestaan, legitimiteit en mogelijkheidsvoorwaarden aan ontleent.
Het giftige zit'm vooral in het afschuiven van de verantwoordelijkheid voor het eigene. Men richt zich niet op de mogelijkheden van het zelf, maar op de tekortkomingen van de ander. De externalisatie van het lei/ijden van het leven.



Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 13-06-2020 10:07 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Teveel voor een tegeltje.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 13-06-2020 10:11 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Wat een gelul kwel. En die aflevering komt gewoon terug.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 13-06-2020 10:22 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

Had hij gisteren wat te hoog ingezet, en probeert nu met lowballing de boel nog te redden. Tijd voor een Graspop 2020 alternatief.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 13-06-2020 10:46 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Ga samen schouder aan schouder op de Dam staan. Misschien geeft het voldoening.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 13-06-2020 10:48 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

De laatste keer dat ik daar was vroeg een vuige neger of ik coke wilde kopen.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 13-06-2020 10:51 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2020 10:48 schreef Slegthyd het volgende:
De laatste keer dat ik daar was vroeg een vuige neger of ik coke wilde kopen.


.... maar jij had zeker weer geen cent te makken?



Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 13-06-2020 10:53 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 13 juni 2020 10:48 schreef Slegthyd het volgende:
De laatste keer dat ik daar was vroeg een vuige neger of ik coke wilde kopen.

Typisch, zwart wat wit probeert te verkopen.

En maar klagen over racisme.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 13-06-2020 10:54 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2020 10:51 schreef Negatieveling het volgende:
.... maar jij had zeker weer geen cent te makken?
Ik was op zoek naar een smartshop. Intelligente mensen kopen daar hun drugs.

@ND: even normaal doen tegen die ene vuige neger van toen


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 13-06-2020 10:55 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Was het wel een neger? Of leek het zo door de lichtinval?



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 13-06-2020 11:05 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

Hij had een kippenbot door de neus en was aan het jongleren met watermeloenen, dus ik denk dat het aan de lichtinval lag, inderdaad.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 13-06-2020 11:08 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2020 10:11 schreef M. het volgende:
Wat een gelul kwel. En die aflevering komt gewoon terug.


... en hij is terug. Met een kijkerswaarschuwing weliswaar, maar de'Parental Advisory'-stickers heeft eenieder van ons hier ook altijd gevoeglijk genegeerd.



Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 13-06-2020 11:09 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 13 juni 2020 11:05 schreef Slegthyd het volgende:
Hij had een kippenbot door de neus en was aan het jongleren met watermeloenen, dus ik denk dat het aan de lichtinval lag, inderdaad.


Als het een pollepel door de neus was geweest zit ie nu nog in de Efteling. Nu nog wel.



[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 13-06-2020 11:10]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 13-06-2020 12:04 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2020 11:05 schreef Slegthyd het volgende:
Hij had een kippenbot door de neus en was aan het jongleren met watermeloenen, dus ik denk dat het aan de lichtinval lag, inderdaad.



Was het Oboema de blanke bosneger toevallig?


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 13-06-2020 12:05 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

Blanke bosnegers bestaan niet, Nark. Wel even blijven opletten aub.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 13-06-2020 12:07 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2020 12:05 schreef Slegthyd het volgende:
Blanke bosnegers bestaan niet, Nark. Wel even blijven opletten aub.


Wel waar!

Only Jiskefet is real........


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 13-06-2020 12:15 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

Daar staat geen taal of spelfout in.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 13-06-2020 12:49 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 13 juni 2020 12:05 schreef Slegthyd het volgende:
Blanke bosnegers bestaan niet, Nark. Wel even blijven opletten aub.


Even normaal doen tegen Michael Jackson.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


MBMarduk2
Usericon van MBMarduk2
Posted 13-06-2020 20:54 by MBMarduk2 Wijzig reactieProfiel van MBMarduk2Quote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2020 9:09 schreef KwelgeestIV het volgende:
Een geesteshouding waarbij slachtofferschap tot identiteit wordt gecultiveerd. Dat is zeer vervelend, en zeer giftig.
Maar ik moet zeggen dat de BLM-bewegeing vervelender, anders en giftiger vind dat die achter #MeToo
De laatste sloeg ook door, maakte het onderscheid tussen een onschuldige flirt of een misinterpretatie van lichaamstaal en daadwerkelijk seksueel geweld diffuus. Door te claimen dat een ongewenste opmerking of hand op de bil in essentie gelijk staat aanranding of verkrachting vindt er een devaluatie plaats.

Als alles racisme is, dan is wat mij betreft niets racisme. Een theorie die alles verklaart, verklaart uiteindelijk niets. Het woord racisme is zo ook aan inflatie onderhevig, verliest haar betekenis waardoor echt racisme niet meer bespreekbaar wordt.
Waar #MeToo ook wel een breder debat over seksisme, sekseongelijkheid, en bijvoorbeeld "het glazen plafond", zie je dat BLM echt een alles omvattende revolte nastreeft inclusief een aanval op Europese/witte cultuur en geschiedenis waar zijzelf net zo goed een onderdeel en product van is en haar bestaan, legitimiteit en mogelijkheidsvoorwaarden aan ontleent.
Het giftige zit'm vooral in het afschuiven van de verantwoordelijkheid voor het eigene. Men richt zich niet op de mogelijkheden van het zelf, maar op de tekortkomingen van de ander. De externalisatie van het lei/ijden van het leven.

Ik snap je issue Kwel en deel je zorg. Ik heb iig hoop dat dit (althans, in NL) binnen de perken wordt gehouden.

Ik heb 1 jaartje rechten gestudeerd (ok, yeah, shoot me) en, wij die -ook maar een glimp van dat lijdensweg hebben meegekregen- snappen hoe de bouwstenen van de rechtstaat in elkaar steken. But I digress... (Vodka cocktails coming on )
Ik meen dat wat we nu zien is een "outpouring" van oprecht opgekropt leed, wat meteen is gekaapt en "subsumed into" de agiterende massa's die op 'n droogje lagen/toch al niks te doen hadden al deze maanden.


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen