|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
ik heb laatst de laatste 2 albums gekregen.. lekkere luister muziek voor tussendoor idd die drummer is ook reeeeeeete goed! |
|
quote: Ik vind ze goed maar zeker niet geweldig |
|
heb ze een keer op Progpower gezien, maar het deed me niks.... |
|
bwah ja...zei me nix feitelijk, gezien in Deinze voorprog van Dream Theater Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
MMmmmmja... ik kan niet veel beginnen met dit soort emotie-rock, snap de aantrekkingskracht ervan niet zo. Ik heb alleen de laatste CD een aantal keer gehoord trouwens, hoe heet-ie ook weer... |
|
Ik vind ze te gek en heb alle cd's van hun, elke cd heeft wel wat vind ik dus je zal me met dynamo ook echt wel vooraan zien staan !!!! |
|
Ik ken ze niet, maar ik hoop op een aangename kennismaking op Dynamo. |
|
ze spelen in een scandinavisch land mee in de musical "Jesus Christ Super Star" dacht ik (muzikaal en acteren), waar ze de muziek meer een metaljasje geven... "One Hour By The Concrete Lake" is trouwens een beresterk album. Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Remedy Lane, ik vind het juist heerlijk om een cd's van dit soort bands in mijn collectie te hebben. Voor de afwisseling!! Wat heel de week Death metal begint bij mij ookwel eens een beetje te vervelen. ach welja... |
|
Wat voor stijl speelt deze band eigenlijk? Dan weet ik tenminste een beetje wat ik kan verwachten. |
|
tsjah.. ik wil 't niet echt metal noemen, meer erg technische rock ofzo gewoon goed gespeeld |
|
Zondag: 13.30-14.30 Pain of Salvation Shit, dan ben ik net ff vrij. |
|
Pain of salvation is gewoon een superband. Sfeervol en technisch, alles meesterlijk in elkaar gedraaid. Thus spoke the night spirit.... |
|
Ik ga ze zeker ook kijken op Dynamo... |
|
zeker, P.O.S is een geniale band! |
|
Nou geniaal wil ik ze toch niet noemen hoor........ |
|
ach ja, de 1 houd ervan, de ander niet.. |
|
maar goed dat smaken verschillen hahaaha |
|
hmm.. ja, hehe. |
|
Ik heb ondertussen wat nummers van Kazaa gehaald, en ik moet zeggen dat het me wel bevalt. Ben nu zeer benieuwd naar hun live optreden zondag. |
|
die gast met die dreads van pain of salvation is een beetje gestoord hehe Maar het optreden vond ik wel goed. De stukken met dubbel bassdrum dan. maar ik zou er geen cd van kopen |
|
Ik vond ze goed (op Dynamo) Die gasten kunnen zingen man! en ook een leuke show! Ik wil hier wel een cd'tje van kopen.. Welke kan ik het best nemen?? Death Comes To Us All |
|
quote: Ik heb ze allemaal maar de beste vind ik de laatste, Remedy Lane maar ook One hour by the conrete lake is errug goed en van Entropia ( de 1e ) vind ik maar een paar nummers goed en dan heb je nog The perfect element staan ook wel mooie nummers op maar ik zou ze gewoon ff in de winkel luisteren en dan kijken wat jou t meest aanspreekt !!! |
|
Ik vond ze gisteren saai. Ze speelde toch op de mainstage niet? |
|
Ik vond het prachtige muziek. Ff met mn oogjes dicht staan luisteren, lekker is dat. Misschien ook wel ff cdtje kopen. I spy with my little and verrry evil eye..... |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |